Seksueel erg veranderd in relatie, juiste knoppen?

15-04-2010 09:38 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



Ik steek maar gelijk van wal, het probleem is dat in onze relatie de seksualiteit erg veranderd is van haar kant. Maar eerst wat info voor af. Mijn vriendin en ik hebben nu 3 jaar een relatie, daarvoor heeft ze een stuk of 30 bed partners gehad en kon ze volgens haar zeggen niet de juiste man vinden maar genoot ze wel volop van de seks.



Toen ze mij leerder kennen hadden we de eerste 3 maand geweldige seks! ik had moeite om haar bij te houden zeg maar! Naar 3 maanden werd dat minder en nu is er niets meer.. Nu een 1/2 jaar geleden is ze begonnen met bezoek aan psycholoog om er achter te komen hoe dat nu kan.



Daar is uit gekomen dat haar behoefte minder is geworden op het moment dat mijn kinderen 1 weekeind in de 2 weken kwamen, en dat mijn gedrag is veranderd naar haar toe sinds zei geen behoefte meer heeft, volgens hun ben ik een soort van dwingend zonder daadwerkelijk te dwingen.. en dat het nu taak voor mij is om bij haar de juiste knoppen te raken. Ik heb aangegeven bij haar en haar psycholoog dat ik volledig in het duister tast wat betreft de juiste knoppen, voorheen ging het geheel vanzelf en alles wat ik nu doe zoals toen werkt averechts, Haar antwoord mbt de knoppen, is wacht maar af tot ik bij jou kom... Maar dan weet ik toch nog niet wat haar knoppen zijn... Mis ik nu iets ?

Uit mezelf moet ik geen aanzet tot seks maken en wachten.



Iemand advies over knoppen???
Alle reacties Link kopieren
Hee doddie, ik wist wel dat jullie toen monogaam waren, zo bedoelde ik die zin niet. Duidelijk verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dus daarom ook niet of ik ook geen zin in sex in ander had gehad, ik deed soms wel aan zelfbevrediging maar meer als ontlading, ik zie dat los van sexualiateit tussen twee mensen.

Het speelde toen nog niet dus maar ik ben wel gaan chatten daarna en dat heeft wel die spanning (met andere) terug gebracht en deed me opbloeien. van het 1 kwam dus het ander.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hansklok schreef op 15 april 2010 @ 09:38:

Hallo Allemaal,



Iemand advies over knoppen???





Niet trekken aan een dood paard: zoek een andere vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Eej Hans,



Is dit je nieuwste truc? Gewoon verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Nou Hans, het ga jullie goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven