seksverslaafd

05-12-2013 22:55 134 berichten
Ik ben verslaafd aan seks en wil der eigenlijk van af maar elke keer heb ik wel behoefte derin , hoe leid ik mezelf af en is hier iemand die zelfde probleem heeft gehad en van af is gekomen , graag serieuze reacties
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 06 december 2013 @ 11:08:

Ik zou je trouwens wel doen.
Makes me wonder waar TAM het nu precies mee eens is ;)
probeer jezelf op andere hobby's of intresses te storten x
""graag serieuze reacties""

quote:barbarella70 schreef op 06 december 2013 @ 15:26:

Makes me wonder waar TAM het nu precies mee eens is ;)
uhm ben even weg en alles staat vol ,

irl waar heb je dat vandaan hahah Ik heet Erna hoor . niet iets zeggen als je het niet weet , en ja ik ben echt , niemand gebruikt mijn fotos teminste het is vroeger wel gebruikt door andere FAKERS waar ik super kwaad om was , hyves enzo , ik heb bijna op elke site een proof gemaakt omdat mensen niet geloven dat ik dat ben en toen zeiden ze niks meer na de proof , ik word wel kwaad als mijn fotos worden gebruikt maarja ik zet het wel openbaar dusja beetje ook mijn schuld , maja mensen zijn 1maal zielig en jatten wel fotos
btw laten we alemaal lekker aardig houden
ik denk ook stiekem dat meisjes die mijn fotos jatten op bepaald uiterlijk kijken dus blond , make-up , open kleding en lekker verzorgd . moeten ze niet van mij jatten , staan genoeg andere blonde knappe wijven op het internet , je neemt zelf een risico , ik plaats het zelf mja vind het niet erg aleen word wel super kwaad omdat dat er zoveel fotos op google staan en precies de mijne raak is
Dat is omdat je er zo lekker Bimbo op staat. En die andere foto s zijn minder erg vandaar. Maar zoals je zelf al zegt Eigen schuld.
staan genoeg wijven met inkijk op google , dus hoeft niet persee de mijne
quote:barbiee schreef op 06 december 2013 @ 20:30:

uhm ben even weg en alles staat vol ,

irl waar heb je dat vandaan hahah Ik heet Erna hoor . niet iets zeggen als je het niet weet , en ja ik ben echt , niemand gebruikt mijn fotos teminste het is vroeger wel gebruikt door andere FAKERS waar ik super kwaad om was , hyves enzo , ik heb bijna op elke site een proof gemaakt omdat mensen niet geloven dat ik dat ben en toen zeiden ze niks meer na de proof , ik word wel kwaad als mijn fotos worden gebruikt maarja ik zet het wel openbaar dusja beetje ook mijn schuld , maja mensen zijn 1maal zielig en jatten wel fotos Zie, mijn ontvangen stafje is onterecht want ze gooit haar eigen naam gewoon op het forum! Dus Christiane, een excuusje is wel zo op zijn plaats.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ja waarom niet, ik ga niet anoniem spelen ,
quote:barbiee schreef op 06 december 2013 @ 20:53:

ja waarom niet, ik ga niet anoniem spelen ,Gaat het ook niet over. Was een kleine rel tussen iemand anders en mijzelf.
oke
quote:barbiee schreef op 06 december 2013 @ 20:45:

staan genoeg wijven met inkijk op google , dus hoeft niet persee de mijneJa natuurlijk wel want als ze een fake profiel willen aanmaken zoeken ze vaak een persoon uit waar meerdere foto s van te vinden zijn en hoe amateuristischer ze eruit zien hoe echter zo,n fake profiel lijkt. En jou foto s zijn perfect amateuristisch gemaakt met je wasmachine op de achtergrond in inderdaad je te grote inkijk.
dat kan , ze zetten zichzelf aleen voorschut want die fotos zijn gewoon van mij
quote:barbiee schreef op 06 december 2013 @ 21:08:

dat kan , ze zetten zichzelf aleen voorschut want die fotos zijn gewoon van mij

Dat ze zichzelf voor schut zetten door jouw foto's te gebruiken klopt.

Vind je het niet raar dat iedereen hier vindt dat je er niet mooi uitziet, je geen baan krijgt door hoe je er uit ziet, en zelfs je vriend af en toe tegen je zegt dat je er niet uit ziet? Gaan er dan echt geen belletjes rinkelen?

(Ik zoek zo de post op waar je hebt geschreven dat je vriend dat zelfs zegt.)
Barbie je bent wel een knap meisje alleen je moet even door POD van snug, marry, avoid. Minder is meer zeg maar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
mijn vriend zegt af en toe dat ik soms met me gedrag en kleding te ben , grapjes af en toe met elkaar maken mag , ik luister naar niemand maar aleen naar me eigen , mijn moeder zei kleed hoe jij je wil kleden en dat is zo gebleven dat ik elke dag me haar fohn en stijl en make-up op doe en onder zonnebank ga en naar beautysalon en kleding te open is heeft er niks mee te maken , hoe ik ben , ik kan arro zijn maar ook gewoon normaal , wat jullie van mij vinden mag je best zeggen , iedereen eigen mening, en iedereen denkt dat wel over mij , mensen hebben bepaald indruk van mij en ze vinden het te met alles . ik ben mezelf en verander voor niemand en doe niks fout ofzo dus niks mis mee. alsof mijn vriend erg vind dat ik in korte rokje op hem zit
Waarom is die verslaving waar je hier over schrijft eigenlijk een probleem voor je? Waarom heb je er last van?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 06 december 2013 @ 21:21:

Waarom is die verslaving waar je hier over schrijft eigenlijk een probleem voor je? Waarom heb je er last van?behoefte zijn het probleem . elke keer wil ik wel en dat zie ik als seksverslaafd . wil der van af en even bezig houden met andere dingen
Hoezo, als jij en je vriend er blij mij zijn dan is er toch nix aan de hand.

Wat is het probleem dan:

- kom je nergens aan toe omdat je alleen met seks bezig bent, ga je vreemd.

Een behoefte is geen probleem, het nadeel dat je van die behoefte ondervind kan een probleem zijn. Wat zijn voor jou de nadelen?
tuurlijk kom ik wel aan dingen toe maarja wil me niet steeds mee bezig houden , sommige dingen hou ik liever prive , iederegeval ik denk als ik me minder mee bezig houd dat het ook beter is en niet steeds ruzie van komt
quote:barbiee schreef op 06 december 2013 @ 21:30:

tuurlijk kom ik wel aan dingen toe maarja wil me niet steeds mee bezig houden , sommige dingen hou ik liever prive , iederegeval ik denk als ik me minder mee bezig houd dat het ook beter is en niet steeds ruzie van komtRuzie? Hoezo ruzie en met wie dan?
Dus je vriend wil minder dan jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven