seksverslaafd

05-12-2013 22:55 134 berichten
Ik ben verslaafd aan seks en wil der eigenlijk van af maar elke keer heb ik wel behoefte derin , hoe leid ik mezelf af en is hier iemand die zelfde probleem heeft gehad en van af is gekomen , graag serieuze reacties
naja minder minder, hij wil niet dat ik er steeds over heb
Alle reacties Link kopieren
Het is duidelijk, je bent tienermoeder en denkt dat als je maar stoer en overdreven doet niemand weet dat het allemaal heel erg kut is.

Je overschreeuwd jezelf bij alles om je verdriet en onzekerheid te onderdrukken en te verstoppen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 06 december 2013 @ 21:51:

Het is duidelijk, je bent tienermoeder en denkt dat als je maar stoer en overdreven doet niemand weet dat het allemaal heel erg kut is.

Je overschreeuwd jezelf bij alles om je verdriet en onzekerheid te onderdrukken en te verstoppen.Dat dus...
quote:Fame schreef op 06 december 2013 @ 20:48:

[...]

Zie, mijn ontvangen stafje is onterecht want ze gooit haar eigen naam gewoon op het forum! Dus Christiane, een excuusje is wel zo op zijn plaats.

Sorry, maar geen exsuus van mijn kant.

Want zou ik die aanbieden dan zijn ze niet gemeend daar ik achter mijn woorden sta. Alleen heeft dat in geval van barbiee weinig zin.

Wel jammer dat ik me verplicht voelde iets te doen waar ik normaal gesproken van walg. Lijkt me vernederend genoeg.

En barbiee, jij moet niet vreemd op staan kijken als je ooit een paar rare mensen aan je deur krijgt met al die info die je online zet.
Zo dan: voor jou, Fame
quote:barbiee schreef op 06 december 2013 @ 21:30:

sommige dingen hou ik liever prive ,Dat is nou precies de reden waarom andere mensen hier wel anoniem staan. Voordeel is dat je dan wel iets opener kunt zijn,
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
anti-depressiva, schijnen libido-killers te zijn
Het is goed openhartig naar anderen te zijn, maar met eerlijkheid moet je voorzichtig zijn, en als het mogelijk is moet je respectvolle en aardige woorden gebruiken. Confucius
of prostituee worden, dan maak je van je hobby/verslaving gewoon je werk (ben serieus he), schijnt goed te verdienen, zeker als je een beetje bedreven bent en er duidelijk lol in hebt...
Het is goed openhartig naar anderen te zijn, maar met eerlijkheid moet je voorzichtig zijn, en als het mogelijk is moet je respectvolle en aardige woorden gebruiken. Confucius
quote:klussertje schreef op 09 december 2013 @ 20:23:

of prostituee worden, dan maak je van je hobby/verslaving gewoon je werk (ben serieus he), schijnt goed te verdienen, zeker als je een beetje bedreven bent en er duidelijk lol in hebt...

Klussertje - in een ander draadje ben je minder te spreken over de mannen die de diensten van een DVP aannemen - en hier zit je het te promoten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven