sexdating??

07-10-2013 20:18 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even uit nieuwsgierigheid!!! Vrienden van mij hebben een sex contact/dating website opgezet, en zich verbaasd over het aantal aanmeldingen binnen no-time! Zouden jullie je aanmelden op zo'n website?? En waarom?
Nee.

Geen behoefte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee, dan zou ik me toch een beetje een gratis prostituee voelen. Ik zoek zo wel als ik sex wil.
Wie melden zich dan aan? Stellen of singles?
Nooit. Krijg meteen visioenen van getrouwde mannen die daarnaast op zoek zijn naar sexy andere vrouwen.

Of mannen van 30 die het uitmaken met hun vriendin, hopen op die ene leuke caissière die hem stiekem echt niet wil en het dan uit pure wanhoop maar zo gaan proberen. (sorry, beetje sarcasme uit een vorig topic ).

Of jonge jongens met een heleboel hormonen.

Met andere woorden, ik heb denk ik teveel (onterechte?) vooroordelen om daar aan te beginnen.

En daarnaast ben ik getrouwd.
Ja, omdat ik nl. geen vaste relatie wil en wel seks.

Wat is trouwens hét grote onderscheid tussen die site van je vrienden t.o.v. al bestaande zulk soort sites?
Krijg motto niet verwijderd :-)
quote:wijenzo schreef op 07 oktober 2013 @ 20:18:

En waarom?Wat een naieve vraag,zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee daar heb ik nou totaal geen behoefte aan . Als ik zin heb aan een testosteron momentje dan luister ik wel een telefoon gesprek af tussen een van mijn zoons en zijn kameraden.
Gaat dit om swingers of als vrijgezel of een soort secondlove idee ?
Nee, heb een beetje een vreemd gevoel bij mensen die zichzelf op zo'n site zetten.
Wat voor vreemd gevoeld dan Luffy?
Krijg motto niet verwijderd :-)
quote:zilvervlok schreef op 07 oktober 2013 @ 20:37:

Als ik zin heb aan een testosteron momentje

dan luister ik wel een telefoon gesprek af tussen een van mijn zoons en zijn kameraden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik denk dat dit wel ideaal kan zijn, als er bv stelletjes zijn die willen swingen, en op een andere manier niet in contact komen met andere swingers....
Als ik een man wil scoren heb ik jullie dating site absoluut niet nodig.

Ik weet gelukkig zelf heel goed de weg te vinden.
Beter te laat dan over tijd.
quote:wijenzo schreef op 07 oktober 2013 @ 20:18:

Vrienden van mij hebben een sex contact/dating website opgezet, en zich verbaasd over het aantal aanmeldingen binnen no-time! Dit vind ik wel heel apart. Eerst zo'n site opzetten (wat een beste puist werk is) en daarna aangenaam verrast zijn over het aantal aanmeldingen? Want... ze bouwden die site met de gedachte dat er toch geen hond op af zou komen? Weird...
quote:jendepen schreef op 07 oktober 2013 @ 21:59:

Ik denk dat dit wel ideaal kan zijn, als er bv stelletjes zijn die willen swingen, en op een andere manier niet in contact komen met andere swingers....Sure... die sites bestaan ook nog niet he? Djeez...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven