Spannende sex tips.
maandag 21 oktober 2013 om 17:29
Ik wou graag wat spannende sex tips van jullie krijgen! Niet perse voor in de slaap kamer, maar ook dingen die we ook buiten kunnen proberen.
Bijvoorbeeld vorige week waren we bij een feestje, ik had een rokje aan hij vroeg of ik naar wc wou gaan om mijn slipje uit te doen en het aan hem geven.
Het idee dat wij alleen hierover zouden weten vond hij onwijs spannend en geil.
Ben dus op zoek naar zulke tips, ben zelf niet erg creatief dus wie weet kunnen jullie mij een beetje helpen om hem te verrassen!
Bijvoorbeeld vorige week waren we bij een feestje, ik had een rokje aan hij vroeg of ik naar wc wou gaan om mijn slipje uit te doen en het aan hem geven.
Het idee dat wij alleen hierover zouden weten vond hij onwijs spannend en geil.
Ben dus op zoek naar zulke tips, ben zelf niet erg creatief dus wie weet kunnen jullie mij een beetje helpen om hem te verrassen!
maandag 21 oktober 2013 om 19:02
Ik vind het zelf altijd het lekkerste aan sex. Elkaar helemaal opgeilen de hele avond, totdat je niet meer te houden bent.. Soms MOET je dan gewoon, maakt bijna niet uit waar je bent.
Begin de avond met een heel sexy setje aan te trekken.. Ikzelf trek vaak dan een rokje aan met jarretels eronder.. Tijdens het avondje uit raak je elkaar stiekem aan op plekken waar het eigenlijk niet mag, fluister elkaar geile dingen toe of stuur je geile whats-appjes naar elkaar wat je allemaal wel niet met elkaar zou willen doen... Wedden dat je daarna heftige sex hebt.. Meestal in een intens vluggertje
Begin de avond met een heel sexy setje aan te trekken.. Ikzelf trek vaak dan een rokje aan met jarretels eronder.. Tijdens het avondje uit raak je elkaar stiekem aan op plekken waar het eigenlijk niet mag, fluister elkaar geile dingen toe of stuur je geile whats-appjes naar elkaar wat je allemaal wel niet met elkaar zou willen doen... Wedden dat je daarna heftige sex hebt.. Meestal in een intens vluggertje
dinsdag 22 oktober 2013 om 05:58
dinsdag 22 oktober 2013 om 08:19
dinsdag 22 oktober 2013 om 13:23
quote:enya29 schreef op 22 oktober 2013 @ 12:24:
Dagje sauna.
Heerlijke ontspannende massage, bubbelbad. Lekker eten.
Moet je niet naar de zwaffelhoeve gaan.
Kies een kleine rustige sauna.
We hebben t eens in het omkleedhokje gedaan. Want we hielden t niet meer!Gatver! Leuk voor de andere sauna bezoekers..
Dagje sauna.
Heerlijke ontspannende massage, bubbelbad. Lekker eten.
Moet je niet naar de zwaffelhoeve gaan.
Kies een kleine rustige sauna.
We hebben t eens in het omkleedhokje gedaan. Want we hielden t niet meer!Gatver! Leuk voor de andere sauna bezoekers..
zaterdag 26 oktober 2013 om 19:41