spannende smsjes

25-05-2008 18:44 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb sinds kort iemand met wie ik de seksuele spanning via de sms een beetje aan het opbouwen ben. Heeft iemand ook wel eens spannende smsjes gestuurd en zo ja, wat?

WIj hebben elkaars sekswensen gesmst.
Alle reacties Link kopieren
ik krijg spannende smsjes als ik toevallig net naast een zeer droogkloterig iemand in de auto zit, en het wel zo handig is als hij niet weet wat er op dat kleine schermpie verschijnt.

maakt het wel extra leuk moet ik zeggen
Alle reacties Link kopieren
@DMJN: Niet stiekem openen onder het autorijden (voor het geval je de bestuurder bent). Als oom agent je betrapt, kost het je 140 euro. En da's best een fors bedrag voor een spannend smsje.
Alle reacties Link kopieren
is dat tegenwoordig al 140 pietermannen???????? Jezus man



Hier in het altijd mooie belgie zijn ze niet zo moeilijk hoor, als ik om me heen kijk zit het belgie gewoon te bellen in de auto
Alle reacties Link kopieren
Ik zit dan ook wel eens te overwegen die kant uit te verkassen, het is er toch allemaal wat gemoedelijker (lijkt me). Leuk tussenstation op weg naar Zuid--Frankrijk :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Alle reacties Link kopieren
slimlief schreef op 25 mei 2008 @ 23:08:

Hi dear, how are you today? You know, I am longing for your HARD HOT HORNY dick to fill my HOT SOAKING WET PUSSY and have that GREAT SEX again that we had last time. I think of our sex many times when I play myself. When will you come back to Malaysia again? I will be all yours then.

HugSuckKissLick, Sarah



----------------------------

vandaag ontvangen.......

Nog niet beantwoord (maar wordt iets soortgelijks, want daar geilt ze op :) )
als het uit een dergelijk land komt, dat is het verdacht...meestal vragen ze in het volgende smsje om geld voor hun hele familie.
Alle reacties Link kopieren
datmeenjeniet schreef op 27 mei 2008 @ 19:27:

[...]





als het uit een dergelijk land komt, dat is het verdacht...meestal vragen ze in het volgende smsje om geld voor hun hele familie.
ervaring mee, DMJN?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
hahaha zo klinkt het wel! Maar ja...blijft t leuk om die sms jes te ontvangen!
Alle reacties Link kopieren
nee lieve mensen, ben wel lang in azie geweest, dus weet een beetje hoe daar de mentaliteit is. En goed om je heen luisteren, er lopen diversen slachtoffers rond in nederland, maar het kan natuurlijk in dit geval oprecht geil bedoeld zijn
Alle reacties Link kopieren
@ roland en de huizen zijn er een stuk goedkoper, maar over het algemeen is het een fabeltje dat de belg aardig is voor de Nederlander. Dat is dus geen waar. Wij maken alles veel te duur voor hun, al hele belgische volkstammen kunnen bijv in Brasschaat al geen huis meer kopen omdat wij die prijzen maar op blijven drijven door er grif voor te betalen.
Alle reacties Link kopieren
wat nou als jou bericht aan iemand peroonlijk gestuurd hier terug te lezen is....?
Alle reacties Link kopieren
Dan wordt het sms-je in ieder geval als spannend genoeg gezien om hier even te vermelden!
Alle reacties Link kopieren
nou bedankt dan.......
Alle reacties Link kopieren
En welke komt van jou dan?
Alle reacties Link kopieren
eh van mij? ik heb je nummer helaas niet GND....
Alle reacties Link kopieren
Spannendde smsjes zijn heerlijk.



Ze zijn echter wel privé. Ze op internet zetten zou ik dan ook nooit doen! Het kan de privacy van de afzender schenden, althans, zo kán het ervaren worden.
Alle reacties Link kopieren
dubbelpost
Alle reacties Link kopieren
not available
Alle reacties Link kopieren
Er kan in de tekst best een schrijfstijl die kenmerkend is voor een bepaald persoon herkend worden. Dat bedoelde ik.
Alle reacties Link kopieren
not available
Alle reacties Link kopieren
Nee, idd zonder naam dan graag! Is wel lang geleden hoor dat ik zo'n sms-je kreeg... mijn man laat wel altijd keurig weten of hij mee eet ;-).



En nee Boogschutter, je krijgt mijn nummer niet!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Joey, iemand die stottert valt zo door de mand.



"Sch-sch-sch-schatje, la-la-laat me je li-li-li-li-likken...."



Aan de andere kant, als je dat leest denk je misschien ook wel: ga door.....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Alle reacties Link kopieren
nou, niet leuk dus.......................... :thunder:
Alle reacties Link kopieren
rocketgirl schreef op 26 mei 2008 @ 19:52:

... ga zo die laatste sturen, kijken hoe hij reageert

x
Zou het zelf echt niet fijn vinden als mijn smsjes hier zouden staan - nog minder fijn als TO dan vervolgens die tekst overneemt om naar haar eigen vriendje te sturen...
Alle reacties Link kopieren
Oh Emmef... kon ze het niet waarderen? Da's ook weer erg lastig natuurlijk met al dat Viva-forum gedate ;-). Ze lezen ook alles!
Alle reacties Link kopieren
[Of zou je
stewardess schreef op 27 mei 2008 @ 17:50:

[...]





Deed de buurman ook mee?
Of zou je de buurman bewust mee (willen) laten kijken :smile:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven