spannende smsjes

25-05-2008 18:44 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb sinds kort iemand met wie ik de seksuele spanning via de sms een beetje aan het opbouwen ben. Heeft iemand ook wel eens spannende smsjes gestuurd en zo ja, wat?

WIj hebben elkaars sekswensen gesmst.
Alle reacties Link kopieren
Misschien was het er wel nooit van gekomen.
Alle reacties Link kopieren
zou je er voor in zijn?



welke opdracht zou je evt aan een man willen geven per sms?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben daar wel voor in! Ik zou schrijven; 'Help verkracht me, ik houd het niet meer."
Alle reacties Link kopieren
ik zou dan antwoorden:



ik kom eraan! Ik wil dat je met je lingerie op bed gaat liggen; leg de bondages klaar zodat ik je armen en benen kan vast maken!
Alle reacties Link kopieren
Piloot67 schreef op 11 juni 2008 @ 11:46:

ik zou dan antwoorden:



ik kom eraan! Ik wil dat je met je lingerie op bed gaat liggen; leg de bondages klaar zodat ik je armen en benen kan vast maken!
pittige taal
Alle reacties Link kopieren
een leuk forummertje met wie ik smste liep een keer in artis, en heb haar toen gesmst, dat ik ze vast zou binden aan de tijgerkooi, armen boven haar hoofd en met haar gezicht richting tijger, en haar dan zou uitwonen.
Alle reacties Link kopieren
Moet leuk zijn uitgewoond worden met gezicht richting tijger.

Wat is uitwonen trouwens, de huurder buitengooien ?
Alle reacties Link kopieren
Nope, n'est-ce pas. We kennen hier twee soorten studenten: thuiswonende en uitwonende. De eerste groep is braaf en netjes en woont nog onder moeders toezicht, je weet wat ik bedoel. Corduroy broek, flanellen overhemd, veterschoenen, Clearasil op zak en scheiding alvast in het haar want je weet maar nooit wanneer je er eentje nodig hebt ;-)



De tweede groep, o la la ! Die zijn het huis uit en - met een zak subsidie van de staat - geven zich over aan het fenomeen uitwonen, elkaar dan vooral. Neuken-tot-je-erbij-neervalt. Konijnen tot de Duracell ermee stopt. Latten totdat het weer licht wordt, pompen tot het droog is (droogleggen dus), raggen tot het rul is. Dat is nou uitwonen. Op en top een Hollandse gewoonte.



C'est tout.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel een erg lang smsje Roland!
Alle reacties Link kopieren
Wat is uitwonen eigenlijk in het Engels? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Outliving?



@ Geheim,hoe is het?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof nooit dat hij begrijpt wat ik nu eigenlijk van hem wil als ik dat woord gebruik in een sms-je...



@ Stew: gaat allemaal wel een betere kant op.
Alle reacties Link kopieren
ik heb n keer naar n vriendin gesmst dat ze me buiten op moest wachten als ik mn duim omhoog deed



was tijdens een borrel op mn werk

afijn tijdens een gesprek met wat collegas heb ik blijkbaar mn duim een keer opgestoken zonder dat ik er erg in had. Na een half uur kreeg ik een gebaar met een middelvinger terug van een nat geregende vriendin, hahaha
Alle reacties Link kopieren
@Vissertje, 't is wel spannend sms-en met jou hè!?
Alle reacties Link kopieren
hahaha, tja.....
Alle reacties Link kopieren
vissertje schreef op 13 juni 2008 @ 07:50:

ik heb n keer naar n vriendin gesmst dat ze me buiten op moest wachten als ik mn duim omhoog deed



was tijdens een borrel op mn werk

afijn tijdens een gesprek met wat collegas heb ik blijkbaar mn duim een keer opgestoken zonder dat ik er erg in had. Na een half uur kreeg ik een gebaar met een middelvinger terug van een nat geregende vriendin, hahaha
Dan had je nog veel geluk ...ze had evengoed :ass:
Alle reacties Link kopieren
ik heb het ook heeeeeeeeel erg goed moeten maken hoor!!!!
Alle reacties Link kopieren
'als ik je vanavond zie en voor je sta zullen we niks zeggen, elkaar alleen aankijken en in elkaars ogen verdrinken. De wereld om ons heen zal verdwijnen als ik je zachtjes kus'
Alle reacties Link kopieren
Ooooh, kijk daar word ik nu belgensoftie van ...



Echter bij mij,



loulou, qu'est-ce qu'on mange ce soir ? Y a du foot, donc je prefère de rester chez nous, ok ?



En mijn antwoord :

ok.
Alle reacties Link kopieren
mijn frans is niet zo goed als mijn sms vermogen maar volgens mij wordt er gevraagd of je wat te doen hebt vanavond enzo?
Alle reacties Link kopieren
Er wordt gevraagd wat ze zullen gaan eten, Runner.



Niemand anders meer een spannend smsje?
Alle reacties Link kopieren
wil jij mijn avond invullen
Alle reacties Link kopieren
Wil jij mijn avond vullen? (eigenlijk spannender)
Alle reacties Link kopieren
wil je mij vanavond vullen?
Alle reacties Link kopieren
"terwijl ik je langzaam en teder kus laat ik mijn hand via je hals naar beneden glijden, mijn wijsvinger krast zachtjes tussen je borsten naar beneden..."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven