sperma in oog

17-06-2012 12:36 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bam! En daar zat een beetje sperma in me oog...

Seks met mijn ex gehad, weet dat hij in de tijd dat wij nog iets hadden we beide zijn getest en geen soa bleken te hebben.

Geen flauw idee wat hij in die tussentijd (ong 1j.) allemaal heeft uitgespookt...

Ben ik zo veilig door alles met condoom etc te doen, komt er toch dat sperma in me oog. ..... aangezien je ogen ook slijmvliezen zijn, kun je hierdoor ook een soa oplopen?

Heb er maar meteen ff wat water ingegooit maar prikte toch wel erg...
Hoe krijg je nou weer sperma in je oog?

Ik zou het even afwachten. Je voelt het vanzelf wel als het ontstoken of wat dan ook is.
Nee, maar meestal word je Nederlands er wel een stuk slechter van. Kan verder geen kwaad.
quote:Ruza schreef op 17 juni 2012 @ 12:37:

Hoe krijg je nou weer sperma in je oog?

Ik zou het even afwachten. Je voelt het vanzelf wel als het ontstoken of wat dan ook is.haha, ja lach maar!! het spoot er gewoon in..... haha
Ow dat heb ik ook eens gehad. Ook met mijn ex trouwens. Sterkte, het prikt inderdaad enorm.
Liever elitair dan een pauper!
Wat een soa topics vandaag zeg, hebben de forummers die dit schrijven alleen sex op zaterdagavond??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hoe kan het nou in je oog spuiten als hij een condoom om had?
Iets te herkenbaar haha........
brennwert wijzigde dit bericht op 17-06-2012 13:06
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
Als je oog op gaat zetten, doe dan even een zwangerschapstestje.
Tip: vertel het trouwens niet aan je vrienden, want dan hoor je nog een jaar op elke verjaardag weer 'Auw, auw, mijn oog.'
Liever elitair dan een pauper!
Haha, gelukkig zijn er nog meer die weleens zo'n soort ongelukje hebben gehad!

zoals ik het goed begrijp, kans dat het evt een beetje rood word oid, maar kans op soa is dus vrijwel nihil?
quote:Cateautje schreef op 17 juni 2012 @ 12:42:

Zit je weer te dubbelnicken? Ook hier het dringende advies om naar de huisarts te gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 17 juni 2012 @ 12:58:

Zit je weer te dubbelnicken? Ook hier het dringende advies om naar de huisarts te gaan.Huh? Dezelfde als van het bultje met de ONS?
quote:frizzy schreef op 17 juni 2012 @ 13:09:

[...]

Huh? Dezelfde als van het bultje met de ONS?Yep.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ook eens gehad, deed echt veel zeer, ik heb ook een paar dagen met een rood oog gelopen
quote:nouschi schreef op 17 juni 2012 @ 13:12:

[...]

Yep.In één nacht seks met een ONS die ze niet kent én haar ex? Zo zo, die had er zin in!
Ik begrijp dan nu ook hoe dat sperma in haar oog komt, ze lette natuurlijk ff op die ánder!
Waarom stel je niet al je vragen over SOA's in één post ? Nu heb je verschillende vragen verspreid over meerdere nicks.

Sterkte !
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake

quote:Eindeloos schreef op 17 juni 2012 @ 12:40:

Wat een soa topics vandaag zeg, hebben de forummers die dit schrijven alleen sex op zaterdagavond??
quote:nouschi schreef op 17 juni 2012 @ 12:58:

Zit je weer te dubbelnicken? Ook hier het dringende advies om naar de huisarts te gaan.

quote:boddybutter schreef op 17 juni 2012 @ 12:38:

[...]

haha, ja lach maar!! het spoot er gewoon in..... hahaZomaar opeens? _O-
Ha ha hoorde van t weekend van n man dat ie sperma in zijn oog kreeg( lenig????)of keek ie in t gaatje? Hij had n behoorlijk rood oog.maar goed.. Succes met je oog.... En euh is de sex met je ex zo goed dat je op herhaling ging?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven