Sperma slikken en leeftijd

26-09-2012 12:05 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ik ben een man en ben benieuwd of het slikken van sperma ook met de leeftijd van vrouwen te maken heeft.

Is het bijvoorbeeld zo dat jonge vrouwen vaker sperma willen slikken dan bijvoorbeeld oudere vrouwen?

Misschien een idee om je leeftijd te vermelden wanneer je een reactie plaatst en aangeeft of je wel of niet slikt.

Ben benieuwd naar jullie reactie.
quote:thepianist schreef op 26 september 2012 @ 12:54:

Er zijn hier blijkbaar mensen die een vraag niet serieus willen of kunnen nemen. Dat blijkt wel uit de antwoorden die sommigen van jullie geven.Joh.
Grief is just love with nowhere to go
Natuurlijk hangt het niet van de leeftijd af, maar van de vrouw. Sommige doen het, anderen niet.

De enige causale relatie die er zou kunnen zijn, is dat men in de loop der jaren seksueel vrijer is geworden, waardoor het met leeftijd lijkt samen te hangen, maar als deze 'vrijere' vrouwen later oud ziin doen ze het vast nog.

Hier, een serieus antwoord.
quote:thijs72 schreef op 26 september 2012 @ 12:46:

Weet je vrouw moeder wel dat je hier rondhangt?
quote:shepard schreef op 26 september 2012 @ 13:00:

Natuurlijk hangt het niet van de leeftijd af, maar van de vrouw. Sommige doen het, anderen niet.

De enige causale relatie die er zou kunnen zijn, is dat men in de loop der jaren seksueel vrijer is geworden, waardoor het met leeftijd lijkt samen te hangen, maar als deze 'vrijere' vrouwen later oud ziin doen ze het vast nog.

Hier, een serieus antwoord.Kijk, er zijn dus ook nog serieuze mensen, dank je!
Ik heb het liever in mijn ogen.
Wat een onzin, alsof leeftijd hier wat mee te maken heeft!

Hoe blonder de vrouw, hoe groter de kans dat ze slikt. Dat is toch algemeen bekend.
Wat verwacht je met de antwoorden te kunnen doen, TO?
Ik vraag me echt oprecht af waarom je dit wil weten
Ik vind het eerlijk gezegd wel een leuke en interessante vraag. En gezien de reacties schuilt er best wel een waarheid achter! Ik kan me namelijk best voorstellen dat een vrouw, naar mate ze ouder wordt, steeds minder zin heeft in die troep, en zich meer richt op eigen genot.
quote:amand1969 schreef op 26 september 2012 @ 13:04:

Wat verwacht je met de antwoorden te kunnen doen, TO?Ik wil kijken of wat ik eerder ergens gelezen heb klopt aan de hand van de reacties op mijn bericht.Ben gewoon benieuwd.
quote:thepianist schreef op 26 september 2012 @ 12:36:

Ik meen ergens gelezen te hebben dat jongere vrouwen eerder akkoord gaan met slikken dan oudere vrouwen, vandaar mijn vraag. Ik wil dus controleren of dat klopt.Akkoord gaan met? Is het een arbeidsovereenkomst of zo? En nu wil je controleren of dat klopt... Ik moet hier wel heel erg om lachen, eigenlijk.
quote:alfa-man schreef op 26 september 2012 @ 13:03:

Wat een onzin, alsof leeftijd hier wat mee te maken heeft!

Hoe blonder de vrouw, hoe groter de kans dat ze slikt. Dat is toch algemeen bekend.Volgens mij is het de behamaat die bepaalt of een vrouw wel of niet wil slikken. Tenminste, dat heb ik ooit gelezen. Misschien moet ik dat toch eens gaan controlerne.
Nou ja, ik vind er niks aan, maar dat heeft niks met leeftijd te maken. Dat heb ik altijd al gevonden ook toen ik jonger was. Ik denk dat als een vrouw dit doet omdat ze het echt leuk vindt om te doen, er niet mee stopt omdat ze wat ouder wordt.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:thepianist schreef op 26 september 2012 @ 12:54:

Er zijn hier blijkbaar mensen die een vraag niet serieus willen of kunnen nemen. Dat blijkt wel uit de antwoorden die sommigen van jullie geven.Ik ben ontzettend serieus!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:kadanz schreef op 26 september 2012 @ 13:06:

Ik vind het eerlijk gezegd wel een leuke en interessante vraag. En gezien de reacties schuilt er best wel een waarheid achter! Ik kan me namelijk best voorstellen dat een vrouw, naar mate ze ouder wordt, steeds minder zin heeft in die troep, en zich meer richt op eigen genot.Nouja zeg! Mijn kostelijk zaad sperma als 'troep' betitelen?
anoniem_132859 wijzigde dit bericht op 26-09-2012 13:10
Reden: ohja, sterilisatie
% gewijzigd
quote:Melpomene schreef op 26 september 2012 @ 13:08:

[...]

Volgens mij is het de behamaat die bepaalt of een vrouw wel of niet wil slikken. Tenminste, dat heb ik ooit gelezen. Misschien moet ik dat toch eens gaan controlerne.Nee, nu haal je twee dingen doorelkaar. De behamaat bepaalt of de vrouw wel of niet akkoord gaat anaal genomen te worden.
quote:amand1969 schreef op 26 september 2012 @ 13:10:

[...]

Nouja zeg! Mijn kostelijk zaad sperma als 'troep' betitelen?Eet je het zelf wel eens? Ik moet er bij mezelf niet aan denken in ieder geval. Respect voor de dames die het oplikken.
quote:lilalinda schreef op 26 september 2012 @ 12:43:

[...]

Dat van jonge mannen smaakt naar Fristi Of chocomelk!
quote:kadanz schreef op 26 september 2012 @ 13:13:

[...]

Eet je het zelf wel eens? Ik moet er bij mezelf niet aan denken in ieder geval. Respect voor de dames die het oplikken.Inderdaad, als je het zelf nooit geproefd hebt kun je er niet over meepraten.
Als er al een relatie tussen leeftijd en slikken kan worden gelegd dan lijkt het me toch dat juist oudere vrouwen slikken. Sperma is toch net als wijn, je moet het leren drinken.
quote:kadanz schreef op 26 september 2012 @ 13:13:

[...]

Eet je het zelf wel eens? Ik moet er bij mezelf niet aan denken in ieder geval. Respect voor de dames die het oplikken.

Als je geil bent is bijna niets vies en bijna alles lekker.

'Dan heb jij de orgaskraan nog nooit helemaal opengezet'

(uit 'De Klisjeemannetjes, Van Kooten en de Bie, 1977)
Goh, we hebben er weer een nieuwe mannelijke forummer bij. Wat een aanwinst weer zeg!
Maar die vrouwen, die op jongen leeftijd slikten, houden die er op oudere leeftijd dan mee op, denk je?

Of zo het toch iets van 'jong geleerd, oud gedaan' beweging kunnen zijn.. Hmmm.

Interessant..

Ik ben ergens ovrer de Vivavrouwleeftijd, meer naar de Esta zeg maar..
Later is nu
quote:Melpomene schreef op 26 september 2012 @ 13:08:

[...]

Volgens mij is het de behamaat die bepaalt of een vrouw wel of niet wil slikken. Tenminste, dat heb ik ooit gelezen. Misschien moet ik dat toch eens gaan controlerne.OKé, nou, ik heb een eh.. bh.. ja, heb ik ook
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven