Sperma slikken en leeftijd
woensdag 26 september 2012 om 12:05
Beste forummers,
Ik ben een man en ben benieuwd of het slikken van sperma ook met de leeftijd van vrouwen te maken heeft.
Is het bijvoorbeeld zo dat jonge vrouwen vaker sperma willen slikken dan bijvoorbeeld oudere vrouwen?
Misschien een idee om je leeftijd te vermelden wanneer je een reactie plaatst en aangeeft of je wel of niet slikt.
Ben benieuwd naar jullie reactie.
Ik ben een man en ben benieuwd of het slikken van sperma ook met de leeftijd van vrouwen te maken heeft.
Is het bijvoorbeeld zo dat jonge vrouwen vaker sperma willen slikken dan bijvoorbeeld oudere vrouwen?
Misschien een idee om je leeftijd te vermelden wanneer je een reactie plaatst en aangeeft of je wel of niet slikt.
Ben benieuwd naar jullie reactie.
woensdag 26 september 2012 om 12:12
woensdag 26 september 2012 om 12:37
quote:Yvonne77 schreef op 26 september 2012 @ 12:09:
Ik denk dat het meer met de leeftijd van de man te maken heeft. Hoe ouder hoe viezer het smaakt.
Is dat echt zo? Hoe groot was je steekproef? We moeten dit wel weten om te kunnen beoordelen of jouw uitspraak statistisch gezien voldoende onderbouwd is
Ik denk dat het meer met de leeftijd van de man te maken heeft. Hoe ouder hoe viezer het smaakt.
Is dat echt zo? Hoe groot was je steekproef? We moeten dit wel weten om te kunnen beoordelen of jouw uitspraak statistisch gezien voldoende onderbouwd is
woensdag 26 september 2012 om 12:43
quote:Summerdance schreef op 26 september 2012 @ 12:39:
Heeft niets met leeftijd te maken, wel met wat de heer in kwestie gegeten dan wel gedronken heeft
Leeftijd: ergens tussen de 20 en de 50
He! dan hebben we ongeveer dezelfde leeftijd!
Mijn ding is het niet, slikken, zo afstandelijk bij het hoogtepunt.
Heeft niets met leeftijd te maken, wel met wat de heer in kwestie gegeten dan wel gedronken heeft
Leeftijd: ergens tussen de 20 en de 50
He! dan hebben we ongeveer dezelfde leeftijd!
Mijn ding is het niet, slikken, zo afstandelijk bij het hoogtepunt.