Sperma slikken en leeftijd

26-09-2012 12:05 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ik ben een man en ben benieuwd of het slikken van sperma ook met de leeftijd van vrouwen te maken heeft.

Is het bijvoorbeeld zo dat jonge vrouwen vaker sperma willen slikken dan bijvoorbeeld oudere vrouwen?

Misschien een idee om je leeftijd te vermelden wanneer je een reactie plaatst en aangeeft of je wel of niet slikt.

Ben benieuwd naar jullie reactie.
quote:amand1969 schreef op 26 september 2012 @ 13:18:

[...]

Als je geil bent is bijna niets vies en bijna alles lekker.

Vertel dat aan de hordes vrouwen die niet slikken. Durf je hen ook een facepalm te geven?
Oooh, Kadanz, misschien zijn die dan niet geil??
Later is nu
quote:amand1969 schreef op 26 september 2012 @ 13:18:

[...]

'Dan heb jij de orgaskraan nog nooit helemaal opengezet'

(uit 'De Klisjeemannetjes, Van Kooten en de Bie, 1977)Kostelijk vermaak, heerlijke reacties
Het is natuurlijk wel handig om te weten. Als vrouwen onder de 25 een grotere kans hebben om te slikken, dan ga je in de kroeg alleen maar op jonge dames af, vraagt voor de zekerheid even haar leeftijd en dan kun je haar vervolgens de resultaten van dit "onderzoek" onder de neus duwen als ze weigert te slikken terwijl ze dat toch volgens haar leeftijd wel zou moeten willen..
quote:Yvonne77 schreef op 26 september 2012 @ 13:13:

[...]

Of chocomelk! Verkeerde kant Yvonne!
quote:kadanz schreef op 26 september 2012 @ 13:25:

[...]

Vertel dat aan de hordes vrouwen die niet slikken. Durf je hen ook een facepalm te geven?et voilá
quote:kadanz schreef op 26 september 2012 @ 13:06:

Ik kan me namelijk best voorstellen dat een vrouw, naar mate ze ouder wordt, steeds minder zin heeft in die troep, en zich meer richt op eigen genot.

Ik denk dat het inderdaad eens waar kan zijn, doordat jonge vrouwen (meiden) zich nog erg bezig houden met de man behagen en leuk gevonden willen worden, en daarom slikken Terwijl de oudere vrouw, die zelfbewuster is, gewoon een goed seksleven wil en geen dingen (meer) doet waar ze niet helemaal achter staat/ niet fijn of lekker vindt.

Het heeft volgens mij dus alles te maken met het zelfbewustzijn van de vrouw en dat komt inderdaad met de jaren.
quote:laylalala schreef op 26 september 2012 @ 13:28:

Het is natuurlijk wel handig om te weten. Als vrouwen onder de 25 een grotere kans hebben om te slikken, dan ga je in de kroeg alleen maar op jonge dames af, vraagt voor de zekerheid even haar leeftijd en dan kun je haar vervolgens de resultaten van dit "onderzoek" onder de neus duwen als ze weigert te slikken terwijl ze dat toch volgens haar leeftijd wel zou moeten willen.. Ja maar onder de 18 dan weer NIET (alhoewel het me niets zou verbazen als TO zelf nog onder de 18 is)
quote:wellebellie schreef op 26 september 2012 @ 13:38:

[...]

Ik denk dat het inderdaad eens waar kan zijn, doordat jonge vrouwen (meiden) zich nog erg bezig houden met de man behagen en leuk gevonden willen worden, en daarom slikken Terwijl de oudere vrouw, die zelfbewuster is, gewoon een goed seksleven wil en geen dingen (meer) doet waar ze niet helemaal achter staat/ niet fijn of lekker vindt.

Het heeft volgens mij dus alles te maken met het zelfbewustzijn van de vrouw en dat komt inderdaad met de jaren.Waarmee jij impliceert dat vrouwen sperma volledig en alleen met tegenzin slikken, om de man te behagen? Wat zijn vrouwen toch aardige wezens.
Later is nu
quote:dreamer schreef op 26 september 2012 @ 13:41:

[...]

Waarmee jij impliceert dat vrouwen sperma volledig en alleen met tegenzin slikken, om de man te behagen? Wat zijn vrouwen toch aardige wezens.Ach, het is één van de vaak terugkomende topics op de sekspijler: slik je wel of slik je niet. Dus maak ervan wat je wilt, maar slikken is een ISSUE voor velen en leeftijd zou een rol kunnen spelen.
quote:dreamer schreef op 26 september 2012 @ 13:41:

[...]

Waarmee jij impliceert dat vrouwen sperma volledig en alleen met tegenzin slikken, om de man te behagen? Wat zijn vrouwen toch aardige wezens.Nee, zucht, ik zeg dat jonge vrouwen dit vaker zullen doen, omdat ze denken dat het zo hoort, ze hun vriend willen behagen, hem niet kwijt willen raken, leuk/lekker/geil gevonden willen worden etc. En dat dit verschijnsel minder zal worden wanneer vrouwen ouder worden, en dus zelfbewuster.
quote:wellebellie schreef op 26 september 2012 @ 13:38:

[...]

Terwijl de oudere vrouw, die zelfbewuster is, gewoon een goed seksleven wil en geen dingen (meer) doet waar ze niet helemaal achter staat/ niet fijn of lekker vindt.

Het gaat er toch niet alleen maar om of het fijn en lekker is? Sperma is in de eerste plaats toch gewoon hartstikke gezond. Je weet wat ze zeggen: a few drops of sperm a day keeps the doctor away.

Het lijkt mij dus juist dat oudere vrouwen die in het algemeen toch wat beter op hun gezondheid letten vaker slikken dan jonge onbezonnen vrouwen.
Het moet toch geen issue zijn? Je slikt wel of niet, zo simpel is het. Of bedoel je dat het een issue is voor mannen waarvan de partner niet slikt?
Alfa-man, er zitten veel eiwitten in, die krijg je in normale voeding genoeg binnen en extra is alleen maar belastend voor je nieren. Behalve als je heel veel sport, dan kun je extra eiwitten gebruiken.
quote:scheel_schaapje schreef op 26 september 2012 @ 13:56:

Alfa-man, er zitten veel eiwitten in, die krijg je in normale voeding genoeg binnen en extra is alleen maar belastend voor je nieren. Behalve als je heel veel sport, dan kun je extra eiwitten gebruiken.En gelukkig is sex de beste sport die er is, dus als je daar toch al aan doet, dan adviseer ik om gelijk maar te slikken ook.
quote:alfa-man schreef op 26 september 2012 @ 13:54:

[...]

Het gaat er toch niet alleen maar om of het fijn en lekker is? Sperma is in de eerste plaats toch gewoon hartstikke gezond. Je weet wat ze zeggen: a few drops of sperm a day keeps the doctor away.

Het lijkt mij dus juist dat oudere vrouwen die in het algemeen toch wat beter op hun gezondheid letten vaker slikken dan jonge onbezonnen vrouwen.Ik dacht altijd dat ik een appel moest eten. Heb ik dat dan toch al die jaren verkeerd gedaan?
quote:scheel_schaapje, 10 minuten geleden

Het moet toch geen issue zijn? Je slikt wel of niet, zo simpel is het. Of bedoel je dat het een issue is voor mannen waarvan de partner niet slikt?Spijker op zijn kop, schapie. Het is alleen een issue voor mannen wiens sperma niet geslikt wordt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:laylalala schreef op 26 september 2012 @ 14:04:

[...]

Ik dacht altijd dat ik een appel moest eten. Heb ik dat dan toch al die jaren verkeerd gedaan? Ja, zwaar achterhaald dat appel-verhaal.
quote:alfa-man, 9 minuten geleden

En gelukkig is sex de beste sport die er is, dus als je daar toch al aan doet, dan adviseer ik om gelijk maar te slikken ook.Wij van WC-eend adviseren WC-eend.
You know how I know? Because I reeaally think so!
WC-eend slikken doe ik niet
én opgelost:

Of is dit nu spam?

Toen ik het bij m'n eerste vriendje voor het eerst deed, vond ik het zo goor dat ik uit het raam ben gaan hangen en het uitspuugde. Vond ie erg grappig.

Dacht toen dus dat ik het never ever meer zou doorslikken, maar is toch niet waar. :-)
quote:mrsstanleywalker schreef op 26 september 2012 @ 14:07:

[...]

Spijker op zijn kop, schapie. Het is alleen een issue voor mannen wiens sperma niet geslikt wordt. En ook voor de tientallen vrouwen die hier op Viva een topic openen over de vraag of ze wel of niet moeten slikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven