Stemming weer verpest

29-06-2012 00:26 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe nick ivm herkenbaarheid.

Mijn man en ik zijn inmiddels ruim een decennium samen, waarvan de laatste paar jaar getrouwd. Op vrijwel alle fronten is hij de jackpot qua mannen, hij is intelligent, welbespraakt, knap, gul, werkt als een paard, draagt mij op handen, neemt zijn relatie, werk, familie uiterst serieus en is niet onbedeeld. Needless to say dat ik me in mijn handen wrijf met hem als man en ik nog altijd erg verliefd op hem ben.

Maar nu het probleem: sex. In het begin van onze relatie zagen we alle hoeken van de kamer, was hij overal voor in en was niks te gek. Het kon niet geil genoeg. Hij gaf aan wat hij lekker vond, besteedde aandacht aan wat ik lekker vond en de frequentie was zoals in iedere beginnende relatie.

Maar sinds we 'serieus' zijn geworden, is hij dat anders gaan zien. Hij komt uit een behoorlijk conservatief gezin en hoe serieuzer hij met mij was, hoe preutser hij werd en hoe beladener sex werd. Hierover hebben we meerdere keren gepraat, altijd op mijn intitiatief. Hij erkent dat hij er anders tegenaan kijkt sinds hij mij is gaan zien als 'zijn vrouw'. Hij erkent dat zijn houding anders is en dat de remming bij hem ligt. Maar daar koop ik niks voor.

Ik kan blijven aangeven wat ik graag zou hebben, hij vergeet of negeert het. Hij weet dat ik er niet van houd als dingen maar functioneel benoemd moeten worden (Denk: Zal ik je vingeren?), maar blijft dat doen. Als ik erover probeer te praten, wordt het onderwerp zwaar beladen en hij ongemakkelijk. Als ik het met positieve stimulans probeer ('Ja lieverd, dat vind ik fijn' of achteraf 'Ik vond het echt heel opwindend toen je dat deed') vergeet hij het direct weer.

Ik ben niet dol op het geven van orale sex, maar met een slokje op en de juiste sfeer, ben ik overal voor in. Gisteravond ontstond die sfeer, waarop ik hem bewust heb laten weten waarvoor ik in de stemming was en wat voor bui ik had. Hij kan mijn gedachten immers niet lezen. In plaats van hierop te reageren, bleef hij maar flauwe grappen maken. Nadat ik had uitgesproken dat de stemming goed was en we die zo konden houden, en we samen gingen douchen, vond hij het lollig om de koude douche op me te richten. Stemming verpest, ik direct afgekoeld. Vervolgens baalt hij als een stekker, biedt 100x zijn excuses aan en probeert mij weer op te warmen, wat niet meer lukt.

Vanavond drinken we samen een wijntje en wijs ik hem wederom op de stemming die aan het ontstaan is. Hij knipoogt en zoent me, maar aait wel mijn boezem en maakt daar wat flauwe grappen over. Na nog een wijntje zet ik een suggestief liedje op en vraag hem te luisteren. Hij begint direct 'bef-gebaren' te maken, zo met zijn tong tussen twee vingers, maar niet op een opwindende manier. Ik geef het op en probeer hem uit te leggen waarom de stemming weer verpest is. Dwars door mijn verhaal heen, laat hij een dikke scheet. En dus heb ik gezegd dat ik naar bed ging.

Ik ben het hondstrouwe type, maar ik vraag me af of ik op deze manier ook levenslange fysieke trouw kan garanderen. Elke sensuele stemming wordt door hem vakkundig verstoord, ondanks hints, blikken, of letterlijke uitspraken en het benoemen van de situatie van mijn kant. Hij vindt het normaal om mij te vertellen dat als ik nooit meer orale sex geef, dat een dealbreaker voor hem is, maar als ik aangeef niet echt opgewonden te worden van zijn eeuwige flauwe grappen of een letterlijke koude douche, moet ik me niet aanstellen.

Wat ik met dit topic wil, weet ik niet z goed. Even van me afschrijven en misschien heeft iemand een tip hoe de sfeer toch weer wat sensueeel te krijgen tussen ons en dan vooral te houden?
@ Sensual, er zullen vast mannen zijn die anders zijn, zeker met jouw cup D...Maar over het algemeen zie ik bij vriendinnen en mezelf , steeds het zelfde patroon, behalve de seks dan, ik heb weer de enige die niet vaak wil. Zij wel, alleen willen hun niet, tis echt de kwestie van vraag en aanbod ofzo.
@ Wdr ben ik al op geweest v;-)
@ Pastiche dankje voor de knuf! Dat loslaten lukt me niet, ik kan mijn eigen behoeftes niet negeren, hoe minder hij wil hoe meer ik wil! Ik vind het gewoon een groot gemis, seks is toch heerlijk? Maar goed dat jij het wel kan, scheelt een hele hoop stress denk.

Ik moet maar libidoverlagers gaan slikken ofzo.. ;-(
quote:beetjegek schreef op 29 juni 2012 @ 11:50:

@ Sensual, er zullen vast mannen zijn die anders zijn, zeker met jouw cup D...Maar over het algemeen zie ik bij vriendinnen en mezelf , steeds het zelfde patroon, behalve de seks dan, ik heb weer de enige die niet vaak wil. Zij wel, alleen willen hun niet, tis echt de kwestie van vraag en aanbod ofzo.

Jij hebt een geheel verkeerd beeld van mannen in het algemeen, waarschijnlijk trek je met je huidige houding ook gewoon de verkeerde mannen aan. Mijn cupmaat er bij halen? (die ook nog eens niet klopt..)

Jij gaf ook nog eens aan dat jouw man je wel wil als je de hoer speelt, wie ben jij, hoe denk jij over jezelf, en wat een ongelooflijk laag zelfbeeld heb jij als je dat toelaat. Daar ben je de mist al in gegaan.

De meeste mannen willen helemaal geen 'hoerig' type (ik ben dan ook verre van hoerig, al zal dat in jouw beeld wel anders zijn) Jij hebt waarschijnlijk een verkeerd signaal afgegeven in de start van je relatie, en op die blaren moet jij nu zitten..

Jou probleem komt totaal niet overeen met het probleem dat Fideliedie heeft, jij zou het probleem toch echt bij jezelf moeten zoeken..
quote:megimpi schreef op 29 juni 2012 @ 11:46:

[...]

Ja hoor. Ga niet in je eentje werken voor de relatie en stop met zeuren. Beklaag je ook niet over zijn moeder-hoer complex maar hou op jezelf als zijn moeder en hoer te gedragen.

Accepteer hem zoals hij (nu) is. Zodra je hem wilt veranderen, wil je hem eigenlijk niet. Zeg hem dat eerlijk en stop met de relatie.Nou TO, je leest het. Stop met je relatie en alles sal reg kom!
Zou megimpi relatietherapeute zijn?

Man wat een inzichten! .. Geweldig!
quote:beetjegek schreef op 29 juni 2012 @ 11:54:

@ Pastiche dankje voor de knuf! Dat loslaten lukt me niet, ik kan mijn eigen behoeftes niet negeren, hoe minder hij wil hoe meer ik wil! Ik vind het gewoon een groot gemis, seks is toch heerlijk? Maar goed dat jij het wel kan, scheelt een hele hoop stress denk.

Ik moet maar libidoverlagers gaan slikken ofzo.. ;-(

Ik vond het ook een gemis. Alleen kon het niet zo langer doorgaan met de frustraties. Ik wilde hem respecteren, ook als dat zou betekenen dat we hier geen middenweg in zouden kunnen vinden. Wat dat dan zou betekenen zou ik dan later bekijken. Voor hem was het blijkbaar vooral die druk erop die benauwend was. Hij kon weer ademen. Ik weet natuurlijk niet of hetzelfde geldt in jouw situatie, elk mens is anders.

Het lijkt mij iig heel moeilijk wanneer je zwanger bent en je man vindt je niet meer seksueel aantrekkelijk daardoor. Ik voelde me supersexy met mijn buik en mijn man vond me nog steeds heel aantrekkelijk. Kan me niet voorstellen hoe pijnlijk het is wanneer dat niet zo is, echt klote.
@ Sensual ik bedoelde dat je met cup D de aandacht wel vast kan houden, was positief bedoeld.

Dat ik een laag zelfbeeld heb , heb je gelijk in, maar dat komt dus door die ervaringen, ik ben blijkbaar niet belangrijk genoeg om je best voor te doen. Ik hoef ook niet hoerig te zijn, maar ze willen een lady on the street but a freak in the bed toch? en ik hoef me niet altijd uit te sloven, maar waarom kan hij zich niet voor mij uitsloven? En een verkeerd signaal? ik hou er gewoon van! en ik ben heel graag experimenteel in bed ( en daarbuiten) maar vriend vind het gewoon te veel allemaal zegt ie. Ik wil te graag ofzo.. ja zo hebben ze altijd wat, de een wil te weinig is niet goed, en ik wil weer te vaak.. ook niet goed. En zo vaak hoef ik niet eens, maar 3x in de week is toch wel haalbaar?

En denk helemaal niet dat je hoerig bent!
@ Pastiche ja dat is erg pijnlijk ja, ik voel me er erg unhappy onder, maar ik kan het hem niet kwalijk nemen, hij doet het niet expres. En inderdaad ik leg er te veel druk op, en nu zitten we in die cirkel, hij wil bijna helemaal niet meer en ik kan hem wel de kleren van zijn lijf scheuren.
Ik snap je . En die hormonen helpen wrs ook niet, iig ik had maanden waarin ik continu zin had toen ik zwanger was.

Maar toch.. als het moet kun je zonder seks. Echt! Als je zelf die keuze maakt is het ook veel makkelijker om er tevreden mee te zijn. Als je partner je veel afwijst doet het telkens pijn. Wie weet zou het je helpen om te "resetten", een tijdje geen verwachtingen te hebben en daar dan ook rustig onder te blijven en dan te kijken waar hij mee komt. Misschien komt hij met niks, hoeft hij echt niet meer. Dan weet je dat en kun je je afvragen of dat is wat je wil op de langere termijn. Of blijkt wellicht dat hij wel wil en dat jullie dat opnieuw kunnen opbouwen, en dan samen.

Iemand moet de kans krijgen om er zelf over na te denken en afwegingen te maken, dat gaat niet met een hijgende, ongeduldige partner in je nek .
Maar Beetjegek, heel eerlijk, hoe vervelend ik het ook vind voor je, als mijn vriend zo over vrouwen in het algemeen zou denken zou ik na een tijd ook geen zin meer in hem hebben,..
quote:beetjegek schreef op 29 juni 2012 @ 12:20:

Ik hoef ook niet hoerig te zijn, maar ze willen een lady on the street but a freak in the bed toch? Hier gaat jouw beeld van mannen denk ik toch geheel de verkeerde kant op.. Freak? Mannen willen dat je jezelf bent,.. niets meer niets minder..
Saded, dankjewel, dat vind ik echt een groot compliment!

Pastiche, ik vind dat wijze woorden, dat je je man wilde respecteren ook al wilde jij meer. Getuigt van grote liefde voor hem en het raakt me echt, want die kant wil ik ook op met mijn man. Dat jouw man daardoor kon ademen en de druk niet meer zei te ervaren, dat hoop ik ook bij ons te kunnen bewerkstelligen. Ik heb er net tijdens het opvouwen van de was (jawel) over na staan denken. Mijn frustraties en ergernissen en het gedrag van mijn man, zoals beschreven in de OP, dat zijn symptomen. En klagen over de grappen of boos worden, dat is symptoombestrijding. Oorzaken liggen elders, evengoed bij mij. En daar wil ik iets mee. Ik hoop dat mijn man hierin met me mee wil, en dat hij ook naar zichzelf durft te kijken. En als dingen dan ontspannener zijn, dat hij ook initiatieven neemt. Maar ik hou oneindig van hem en hij van mij, dus als we allebei ons best doen, denk ik dat we een heel eind kunnen komen.

Beetjegek, ik denk dat er maar weinig mannen zijn die de moeder van hun kind als 'zijn geile slet' ook kunnen zien. Of willen zien. Maar wil je zelf zo gezien worden? Ik denk dat dat belangrijker is in dezen, je zegt dat je zo naar hem verlangt, is dat naar hem als man of naar geile sex? En persoonlijk vind ik 3x per week veel. We kunnen er allemaal heel schijnheilig en geil over gaan lopen doen, maar met 1 a 2x per week ben ik al heel gelukkig. Zeker met allebei een fulltime baan en in jouw geval straks met een kindje.
quote:Rooss4 schreef op 29 juni 2012 @ 12:01:

[...]

Nou TO, je leest het. Stop met je relatie en alles sal reg kom!Er zit inderdaad niks anders op. Advocaat bellen dan maar.
@ Pastiche ik wil niet zonder seks! het is voor mij een levensbehoefte, hij kan me dat niet onthouden. En ik hijg niet meer in zijn nek hoor, na een stuk of 5 afwijzingen hou ik me wel in..
quote:fideliedie schreef op 29 juni 2012 @ 12:40:

[...]

Er zit inderdaad niks anders op. Advocaat bellen dan maar.Ik denk dat een man die communiceert via scheten en likgebaren heel goed bij jou past.
Beetjegek, ik denk ook niet dat Pastiche bedoelt dat je helemaal nooit meer sex hebt. Zoals ik het lees, bedoelt ze een tijdje, zodat je man zelf weer naar jou toe kan komen. En dat als hij dat niet doet, dat je dan kan gaan nadenken over of je dat voor altijd wilt, wat je dan waarschijnlijk niet zult willen. Maar ik denk dat hij wel komt. Hij houdt genoeg van je om een kindje met je te willen, dan ziet hij je echt al lang niet meer als een 'geile slet' met wie het in bed leuk is. Als het goed is, ziet hij veel meer in je. Een mooie lieve vrouw, een partner, iemand met wie hij samen de opvoeding aandurft, iemand met wie hij een levenslange band aangaat, want door jullie kindje zullen jullie altijd met elkaar verbonden zijn. Is dat niet veel waardevoller?

En je hijgt niet letterlijk in zijn nek, maar hij voelt je frustratie echt wel denk ik.
quote:megimpi schreef op 29 juni 2012 @ 12:46:

[...]

Ik denk dat een man die communiceert via scheten en likgebaren heel goed bij jou past.O jee, maar niet scheiden dan? Nu raak ik in de war.
quote:megimpi schreef op 29 juni 2012 @ 12:46:

[...]

Ik denk dat een man die communiceert via scheten en likgebaren heel goed bij jou past.Yep, relatietherapeut, kan niet anders!!
Misschien houdt hij niet van sex met vrouwen.

Maar ja, het hoort erbij, he.

Nu zijn jullie getrouwd en voelt hij de noodzaak minder.
Nee Beetjegek, ik bedoelde idd niet accepteren dat je nooit meer seks zult hebben, dat zou deprimerend zijn .

En ik vind het knap van je Fideliedie hoe je ermee bezig bent. Het lijkt misschien nu een nadeel dat hij een paar dagen weg is en jullie het niet kunnen bespreken maar het geeft je de kans om over het topic na te denken en eruit te pikken waarvan je denkt dat het nuttig en toepasbaar zal zijn. Vaak goed om met iets een paar dagen in alle rust rond te lopen, geeft onverwachte inzichten en een idee van mogelijkheden die je samen kunt exploreren .
Dankjewel Pastiche!
quote:Rooss4 schreef op 29 juni 2012 @ 12:53:

[...]

Yep, relatietherapeut, kan niet anders!!Zei ik toch!
@ Sensual nou ik hoorde hem nooit klagen daarover, dat ik wild in bed ben.

@ Ruza tja hij maakt het er zelf naar hoor, hij gedraagt zich toch ook zo?

@ Fideliedie nee dat weet ik natuurlijk , maar ik heb al maanden geen bevredigende seks, bv ik vraag hem ook regelmatig zal ik jou even een plezier doen? hij vraagt het nooit aan mij, alsof ik nu ineens niet meer hoef, maar dan krijg ik ook een boze reactie. Terwijl ik hem wil pleasen en het niet voor mezelf doe dan. En ik heb al een kind van 8, dus toen kon hij me ook nog zo zien. En ja tuurlijk wil ik dat hij me zo kan zien! zo kan ik hem ook nog steeds zien, en ik verlang echt naar hem ja, niet naar alleen maar platte seks.
En ia het nou 1x in de week superseks met variatie en aandacht, hoor je mij niet, maar nee ik moet zowat smeken erom, en dan is het weer zo voorbij. Je bent toch klaargekomen? zegt hij dan, ja maar niet bevredigd, dat snapt hij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven