SV en dates. Hoe doen jullie dat?
vrijdag 16 augustus 2013 om 21:33
vrijdag 16 augustus 2013 om 22:45
Wel vertellen. Dat is het makkelijkste. En dat opent ook de deur voor hem om te vertellen als jij niet de enige bent of dat hij aan het daten slaat , want dat kan natuurlijk ook.
Maar in de realiteit gebeurt het weinig. Soms ga ik daten en dan valt het weer allemaal zwaar tegen met het RP gebeuren. En dan neem ik weer contact op met mijn SV.
Of hij belt mij omdat het al weer even geleden is. We hebben periodes dat we elkaar wat vaker zien en dan weer wat minder.
Maar in de realiteit gebeurt het weinig. Soms ga ik daten en dan valt het weer allemaal zwaar tegen met het RP gebeuren. En dan neem ik weer contact op met mijn SV.
Of hij belt mij omdat het al weer even geleden is. We hebben periodes dat we elkaar wat vaker zien en dan weer wat minder.
zaterdag 17 augustus 2013 om 08:59
zaterdag 17 augustus 2013 om 12:08
Ik heb sinds kort ook een SV en nu nog niet toe aan een serieuze date, maar ik vraag me af als die tijd wel aanbreekt: is het nog wel sociaal om seks te hebben met SV als je een serieuze date hebt gehad en verder gaat daten met deze man? (en je hebt nog geen geen seks met deze man, want met twee tegelijk doe ik sowieso niet)