SV en dates. Hoe doen jullie dat?

16-08-2013 21:28 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Xxxx
Wat ik begrijp is dat je geen enkele verplichting aan een SV hebt, dus waarom zou je vertellen dat je aan het daten bent?

Wel zo eerlijk om je SV je ex-SV te laten worden als je met iemand een relatie gaat beginnen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik deed het wel bij mijn SV

Nou scheelt het bij mij ook dat ik maar met 1 man tegelijk kan seksen

Meerdere SV's kan ik niet.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als een SV ruimdenkend is dan kun je dat gewoon zeggen.

En als hij niet ruimdenkend is.... dan is het misschien niet zo'n goede SV
Tjee wat een problemen. Misschien moet je je leven simplificeren wanneer je het niet aankunt.
Ga eerst eens op zoek naar een leuk seksvriendje en bewaar al die watalsen voor het moment dat ze zich aandienen. Het krijgt vanzelf wel vorm.

Je kan ook afspraken maken met je sv hè? Over eerlijkheid enzo.
Je bent promiscue maar je weet niet of je daarover moet liegen tegen de kandidaten?

Nee, niet liegen; het is wat het is.
Wel vertellen. Dat is het makkelijkste. En dat opent ook de deur voor hem om te vertellen als jij niet de enige bent of dat hij aan het daten slaat , want dat kan natuurlijk ook.

Maar in de realiteit gebeurt het weinig. Soms ga ik daten en dan valt het weer allemaal zwaar tegen met het RP gebeuren. En dan neem ik weer contact op met mijn SV.

Of hij belt mij omdat het al weer even geleden is. We hebben periodes dat we elkaar wat vaker zien en dan weer wat minder.
Ik heb toen ik jonger was meerdere SV's tegelijk gehad, nou ja wel per stuk in bed maar in dezelfde periode.. Ze kenden elkaar en waren op de hoogte van elkaar, dat scheelt een hele hoop gedoe. Ik zou er gewoon eerlijk over zijn, is bij mij prima gegaan
quote:misacriolla schreef op 16 augustus 2013 @ 21:28:Vinden jullie dat je je SV moet vertellen dat je dates hebt met andere mannen/vrouwen? En vertelt jouw SV dat hij/zij met anderen date?Open kaart spelen is volgens mij het meest simpel en dan weet je duidelijk waar je staat.
Ik heb sinds kort ook een SV en nu nog niet toe aan een serieuze date, maar ik vraag me af als die tijd wel aanbreekt: is het nog wel sociaal om seks te hebben met SV als je een serieuze date hebt gehad en verder gaat daten met deze man? (en je hebt nog geen geen seks met deze man, want met twee tegelijk doe ik sowieso niet)
'Nee joh, terwijl we serieus aan het daten zijn vind ik het prima dat jij je structureel regelmatig laat uitwonen door je SV. Als het me gaat storen zeg ik het wel.'

Wat denk je zelf?
SV ja is ook een relatie ook al wil je het niet
Veel nieuwe vrouwen ontmoeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven