Te snel klaarkomen

23-03-2011 10:59 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor een korte tijd volg ik het hier een beetje allemaal,

ik wist namelijk niet waar ik mijn dingetjes kwijt kon.

Nu heb ik namelijk een klein probleempje waar ik niet graag bij mn vrienden mee aan kom.

Sinds een aantal maanden terug heb ik een vriendin en hadden we al snel sex.

De sex is prima en we doen het wekelijks.

Nu is er alleen een klein probleempje, ik kom altijd heel erg snel klaar?

Dit is dan alleen op de penetratie gericht. Vaak duurt het niet langer dan een minuut. Hier schaam ik me wel een beetje voor?

Ik heb hier en daar gehoord dat je bepaalde dingen kan laten voorschrijven door de dokter? Maar liever hoor ik eerst eens de mogelijkheden

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want dit zou de sex voor mijn vriendin een stuk beter maken. Ze kan er namelijk niet optimaal van genieten

Groetjes mrkiba
Wat ook kan helpen is even jezelf aftrekken van te voren, dan kun je daarna langer sex hebben.
quote:luna_lobo schreef op 23 maart 2011 @ 11:03:

Wat ook kan helpen is even jezelf aftrekken van te voren, dan kun je daarna langer sex hebben. Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Het is in elk geval een teken dat je de seks erg lekker vindt, dat is fijn. Je kan jezelf inderdaad eerder op de dag even aftrekken, zodat de grootste spanning eraf is, zeg maar. Ook schijnt het te helpen om vlak vóórdat je klaarkomt, je penis in te drukken, bij het stuk dat tegen je buik aan zit. Als je daarin knijpt, schijnt het orgasme even uitgesteld te worden.
Je aftrekken vooraf kan ook link zijn omdat je wellicht erna geen (goede) erectie meer krijgt.

Je klinkt niet zo oud dus om nou meteen naar de dokter te rennen.

Probeer je zelf te trainen. Je trekt jezelf af tot je bijna klaar komt en dan stop je. Dus geen orgasme. Iedere dag probeer je het wat langer vol te houden. Train jezelf in het voelen van een naderend orgasme en het stoppen. Dat doe je dan ook als je met je vriendin vrijt: voel je em aankomen: eruit en ff wachten. Je kan dan ook stevig drukken op het punt tussen je scrotum en je anus om het orgasme tegen te houden.
Of aan de Noordpool denken...
quote:Exploliefje schreef op 23 maart 2011 @ 11:46:

Je aftrekken vooraf kan ook link zijn omdat je wellicht erna geen (goede) erectie meer krijgt.

Je klinkt niet zo oud dus om nou meteen naar de dokter te rennen.

Probeer je zelf te trainen. Je trekt jezelf af tot je bijna klaar komt en dan stop je. Dus geen orgasme. Iedere dag probeer je het wat langer vol te houden. Train jezelf in het voelen van een naderend orgasme en het stoppen. Dat doe je dan ook als je met je vriendin vrijt: voel je em aankomen: eruit en ff wachten. Je kan dan ook stevig drukken op het punt tussen je scrotum en je anus om het orgasme tegen te houden.

Hier sluit ik me helemaal bij aan. De juiste manier om jezelf te trainen.

Alleen stel ik mijn vraagtekens om te drukkenop het punt tussen je scrotum en je anus.

Daar zou ik niet teveel op vertrouwen omdat dat per persoon verschillend is.

Niet gelijk naar de dokter gaan. Heel veel jonge jongens en mannen hebben hier last van gehad. Dus je valt eigenlijk onder de noemer "normaal".

Door te trainen en het meer doen krijg je meer ervaring en wordt het ook "langer" vol te houden.

Dus ben je jong is dit niet abnormaal, komt vanzelf goed.

Hoewel er ook mannen zijn die dit nooit goed onder de knie krijgen en ook op latere leeftijd nog (te) snel klaar komen.

Belangrijk is het point-of-no-return te voelen aankomen en dan snel even stoppen.

Succes met oefenen, Dave.
Vooral dat oefenen/uitproberen te stoppen of eigenlijk in te houden voor het point-of-no-return zoals Dave zegt is een hele goede.

Mijn ervaring is dat je dit echt kan trainen en ik heb het ook een beetje leren sturen. Dat lukt niet altijd, maar dat hoeft gelukkig ook niet.

Leg niet teveel druk op jezelf, dat is nooit goed. Het heeft wat tijd nodig.
Seksvraagbaak
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Mijn ex kwam in het begin ook snel klaar, maar na verloop van tijd leerde hij beter wanneer hij even rustig aan moest doen om zo het orgasme uit te stellen. Ik denk dus dat dat oefenen een hele goede eerste stap is om jezelf en je eigen gevoelens beter te leren kennen.
Ik neem aan dat je nog heel jong bent en dan gieren die hormonen nu eenmaal. Ervaring opdoen en dan zal je zien dat je het onder controle krijgt. Tis ook allemaal reuzespannend natuurlijk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
bij vriend is het helemaal goed gekomen hoor!
Helemaal eens met de vorige sprekers en spreeksters. Het uitstellen van je orgasme kun je trainen. Stoppen met neuken of aftrekken als je tegen het randje zit. Jezelf even rust gunnen dan. En daarna weer verder gaan.

Ik doe het zelf ook regelmatig als ik mezelf vinger. Soms wel 3 of 4 keer uitstel. Als je daarna dan toch klaarkomt is het vaak ook veel heftiger en intenser dan wanneer je de 1e keer daaraan had toegegeven, is mijn ervaring.
voordat je komt moet je gewoon je pik eruit halen en juist iets anders gaan doen....v.b je vrouwtje een heerlijke uitgebreide befbeurt geven...
Met knijpen kun je het uitstellen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Knijpen werkt helemaal niet fijn en van te voren aftrekken is vaak minder leuk omdat je dan niet meer zo geil als boter bent , wat wel vaak helpt is je aandacht of gedachten op iets anders te vestigen, denk bijvoorbeeld tijdens het vrijen aan het huiswerk dat je moet maken of iets wat totaal niet geil is. De orgasme en het gekreun van een vrouw is vaak ook de boosdoener, als de gekreun in decibellen toeneemt bij mijn vriendin, is het ook lastig om het in te houden
lieve meiden,

misschien is je vriendin te klein geschapen en zit het een beetje strak allemaal!

groetjes van miens
Ach, da's de leeftijd, dat betert wel met de jaren.
Overigens kan het ook andersom.

Vroeger kon ik het langer volhouden, nu (vanwege leeftijd en de lage frequentie) houd ik het nu meestal net 10 stoten vol. Trainen en allerlei helpt niet echt. Zelfs klaarkomen vooraf niet..

Wat ik dus doe is eerst zorgen dat mijn vrouw is klaargekomen met hand en tong. Als ik dan daarna het maar kort volhoud, is dat voor mijn partner in ieder geval geen issue meer.

Suc7

Stekeltje.
wanneer kan ik weer een keer?
Flesje wijn vooraf, blijft even lekker maar duurt toch echt stukken langer.

Vaker sex, als je elke dag of elke x dagen een keertje splurt ben je stukken minder gevoelig. Blijft even lekker en duurt toch echt stukken langer.

Paar uurtjes van te voren of een dag ervoor even flink jezelf bewerken. Blijft even lekker en duurt toch echt stukken langer.

Mogelijkheden te over.
wijn zou ik niet doen, kans dat de penis niet helemaal hard wordt
Mijn vriend komt soms ook snel klaar, maar als dat gebeurt, dan hebben we even een pauze, liggen we gewoon lekker tegen elkaar. En dan doen we het daarna nog een x, en dan kan hij het wel langer volhouden.

Wat ook kan helpen is om Performa Condooms te gebruiken. Er zit een middel in dat condoom wat het orgasme uitstelt, waardoor je langer seks kan hebben.

Succes.
quote:narcist schreef op 30 maart 2011 @ 10:31:

wijn zou ik niet doen, kans dat de penis niet helemaal hard wordt3 flessen dan is die kans groot, maar na 2 glazen zal de penis nog wel helemaal hard worden.
Vaker sex hebben. Als je maar 1 x per week sex hebt en tussendoor jezelf ook niet peziert, is het logisch dat je na een paar stoten al klaarkomt.
ademhaling heeft er ook mee te maken, probeer te letten op je ademhaling, rustig proberen te ademen en niet als een hengst de eindstreep halen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven