Thuisdates

19-11-2013 17:14 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een gelukkig stel van 32 en 35 jaar oud. Nu wil ik samen met mijn vriend ons sexleven spannend houden. Niet dat het nu minder is maar we willen toch meer de grenzen samen opzoeken.

We hebben besloten om een thuisdate te organiseren. Alleen hoe doe je dat zonder meteen allemaal rare types in huis te halen. We hebben hier nog geen ervaring mee en zouden dan graag wat tips van jullie willen ontvangen.....
Briljant idee. Zet een advertentie op een sekssite, adres en telefoonnummer erbij en kijken wie er komt. Lekker spannend!

Kom op zeg, je gaat toch niet thuis afspreken met vreemden en dan seks hebben. Sowieso al idioot, maar als je 't dan toch wilt doe het dan in een hotel/huisje.
Het is niet de bedoeling om zomaar met iemand te daten. Zoals ik al aangaf willen we vooral met serieuze mensen die gewone normale waarden en normen hebben...
Spreek de 1e x op neutraal terrein af.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Laat m zijn leuter in t stopcontact steken kijken of hij dat genoeg spanning vindt
Er is een topic gericht o pswingers:

Parenclub, Swingen, Thuisdate, vragen en ervaringen, deel 15

Ik denk dat je daar meer serieuze reacties krijgt.
Thuisdate organiseer je normaliter met stellen die je eerder elders ontmoet en ervaren hebt. Die kunnen weer stellen voorstellen die zij weer kennen. De basis is dat de stellen bij elkaar moeten passen en dat is totaal ander uitgangspunt dan bv een club. Als gastheer/vrouw ben jezelf verantwoordelijk voor de sfeer en het slagen van de avond. Een relatief kleine bijdrage voor eten, drinken, aanschaf en gebruik van bv condooms, massage olie, matrashoezen wassen etc etc is ook vast onderdeel. De parties die al gegeven worden en 10-20 stellen omvatten zijn nu vooral in Zuid Holland en Utrecht bij ons bekend.

Dus als jullie niet al in de swingersscene zitten, geen thuisparties gaan organiseren!
Delen doe je samen
quote:Naara schreef op 19 november 2013 @ 17:25:

Er is een topic gericht o pswingers:

Parenclub, Swingen, Thuisdate, vragen en ervaringen, deel 15

Ik denk dat je daar meer serieuze reacties krijgt.Inderdaad!
Delen doe je samen
Met parties wordt het al gauw een gedwongen iets. Ik hou veel meer van een relaxte ontspannen sfeer waarbij ik in mijn eigen omgeving mezelf kan zijn. Misschien herkent niemand zich hier in maar dat was in eerste instantie mijn uitgangspunt
ik zou als ik jullie was eerst eens naar een goede parenclub gaan om eens rond te kijken en misschien ook wel al wat mensen e leren kennen en daarvandaan eens kijken of je een thuisdate kunt organiseren
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Ga maar eerst de film 'Zebra Lounge' kijken, dan maar zien of je nog graag thuis wilt afspreken...
Valt mij bij al die swingertopics op dat "vrije" sex vooral een hoop gedoe is (en geeft)
quote:grenada schreef op 19 november 2013 @ 17:51:

ik zou als ik jullie was eerst eens naar een goede parenclub gaan om eens rond te kijken en misschien ook wel al wat mensen e leren kennen en daarvandaan eens kijken of je een thuisdate kunt organiserenEen parenclub is in onze ogen juist een stap te ver. We willen het juist intiem en besloten houden. Ik snap nog steeds niet zo goed wat er tegen een thuisdate is....
quote:stel32en35 schreef op 19 november 2013 @ 17:58:

[...]

Een parenclub is in onze ogen juist een stap te ver. We willen het juist intiem en besloten houden. Ik snap nog steeds niet zo goed wat er tegen een thuisdate is....Waarom denk je dat dat een stap te ver is? Is echt niet zo dat dat 1 grote orgie is hoor.
quote:Naara schreef op 19 november 2013 @ 18:00:

[...]

Waarom denk je dat dat een stap te ver is? Is echt niet zo dat dat 1 grote orgie is hoor.Nee, dat snap ik wel. Maar ik vind een saunacomplex al erg om rond te lopen. Ik leg moeilijk contact en heb dan het gevoel dat iedereen jee naar zit te staren. Van dat idee wordt ik behoorlijk onzeker
quote:stel32en35 schreef op 19 november 2013 @ 17:58:

[...]

Een parenclub is in onze ogen juist een stap te ver. We willen het juist intiem en besloten houden. Ik snap nog steeds niet zo goed wat er tegen een thuisdate is....

Daar is niks tegen. Het is niet ieders ding. Om de meest uiteen lopende redenen ( bijv. weinig keus, té intiem, niet anoniem, moeilijker om iemand af te wijzen )

Wat verstaan jullie onder een thuisdate? Iets afspreken met één stel?

In dat geval is een bijdrage vragen een beetje raar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bij een parenclub kan je er voor kiezen om alleen met je partner seks te hebben. Bij een thuisdate weet je eigenlijk nooit Wieke in huis haalt en al je iemand echt niet aantrekkelijk vindt, heb je ze al wel in je huis gehaald. Al gedacht hoe je ze weer buiten krijgt?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 november 2013 @ 18:05:

[...]

Daar is niks tegen. Het is niet ieders ding. Om de meest uiteen lopende redenen ( bijv. weinig keus, té intiem, niet anoniem, moeilijker om iemand af te wijzen )

Wat verstaan jullie onder een thuisdate? Iets afspreken met één stel?

In dat geval is een bijdrage vragen een beetje raar.Ik zou het liefst met een man of met een vrouw willen daten. Me vriend steunt mij hierin. Het is ook iets wat meer bij mij vandaan komt dan bij mijn vriend
quote:sehnsucht schreef op 19 november 2013 @ 17:57:

Valt mij bij al die swingertopics op dat "vrije" sex vooral een hoop gedoe is (en geeft)

Op de relatiepijler ( en hier ook ) zie je dat monogame relaties ook niet zonder gedoe(tjes) zijn.

Elk voordeel hep zun nadeel. En andersom.
quote:stel32en35 schreef op 19 november 2013 @ 18:04:

[...]

Nee, dat snap ik wel. Maar ik vind een saunacomplex al erg om rond te lopen. Ik leg moeilijk contact en heb dan het gevoel dat iedereen jee naar zit te staren. Van dat idee wordt ik behoorlijk onzekerMaar na een kop koffie en een bastogne koek je uitkleden is geen probleem?
quote:stel32en35 schreef op 19 november 2013 @ 18:08:

[...]

Ik zou het liefst met een man of met een vrouw willen daten. Me vriend steunt mij hierin. Het is ook iets wat meer bij mij vandaan komt dan bij mijn vriendEen extra vrouw gaat niet mee vallen; er zijn véél stellen die zoiets willen en dus zal de lat voor de paar dames die een stel zoeken érg hoog liggen.
quote:Silvy schreef op 19 november 2013 @ 18:06:

Bij een parenclub kan je er voor kiezen om alleen met je partner seks te hebben. Bij een thuisdate weet je eigenlijk nooit Wieke in huis haalt en al je iemand echt niet aantrekkelijk vindt, heb je ze al wel in je huis gehaald. Al gedacht hoe je ze weer buiten krijgt?nee, ik weet al niet echt waar ik een leuke man of vrouw het beste kan ontmoeten. Chatbox of misschien oppikken in een cafe. Ik merk al dat ik een behoorlijk groentje ben:)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 november 2013 @ 18:08:

[...]

Op de relatiepijler ( en hier ook ) zie je dat monogame relaties ook niet zonder gedoe(tjes) zijn.

Waar, maar hoe meer mensen er bij betrokken zijn, des te meer kans op nog meer gedoetjes.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 november 2013 @ 18:09:

[...]

Een extra vrouw gaat niet mee vallen; er zijn véél stellen die zoiets willen en dus zal de lat voor de paar dames die een stel zoeken érg hoog liggen.Tja, daar had ik niet eens bij stil gestaan. Niet dat ik en mijn vriend onaantrekkelijk zijn maar we zijn geen doorgewinterde swingers
quote:stel32en35 schreef op 19 november 2013 @ 18:12:

[...]

Tja, daar had ik niet eens bij stil gestaan. Niet dat ik en mijn vriend onaantrekkelijk zijn maar we zijn geen doorgewinterde swingersWat zijn doorgewinterde swingers? En zien die er anders uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven