Thuisdates

19-11-2013 17:14 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een gelukkig stel van 32 en 35 jaar oud. Nu wil ik samen met mijn vriend ons sexleven spannend houden. Niet dat het nu minder is maar we willen toch meer de grenzen samen opzoeken.

We hebben besloten om een thuisdate te organiseren. Alleen hoe doe je dat zonder meteen allemaal rare types in huis te halen. We hebben hier nog geen ervaring mee en zouden dan graag wat tips van jullie willen ontvangen.....
quote:sehnsucht schreef op 19 november 2013 @ 18:11:

[...]

Waar, maar hoe meer mensen er bij betrokken zijn, des te meer kans op nog meer gedoetjes. Meer? Misschien wel een ánder soort gedoetjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 november 2013 @ 18:13:

[...]

Wat zijn doorgewinterde swingers? En zien die er anders uit?eelt op bepaalde plekken
quote:Silvy schreef op 19 november 2013 @ 18:06:

Al gedacht hoe je ze weer buiten krijgt?Met of zonder grof geweld?
quote:stel32en35 schreef op 19 november 2013 @ 17:58:

[...]

Een parenclub is in onze ogen juist een stap te ver. We willen het juist intiem en besloten houden. Ik snap nog steeds niet zo goed wat er tegen een thuisdate is....Ik zou me vooral afvragen, of ik die mensen mijn huis weer uitkrijg. Vooral als het niet bevalt.
quote:sehnsucht schreef op 19 november 2013 @ 18:14:

[...]

eelt op bepaalde plekken Waar veel van die monogamen spinnenwebben hebben zitten, die plekken bedoel je?
quote:lilalinda schreef op 19 november 2013 @ 18:15:

[...]

Ik zou me vooral afvragen, of ik die mensen mijn huis weer uitkrijg. Vooral als het niet bevalt.Ik ben waarschijnlijk erg naief maar als ik iets niet wil gebeurd het gewoon niet. Het is bij ons geen "moeten" we willen alleen ons seksleven opleuken samen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 november 2013 @ 18:16:

[...]

Waar veel van die monogamen spinnenwebben hebben zitten, die plekken bedoel je?
quote:lilalinda schreef op 19 november 2013 @ 18:15:

[...]

Ik zou me vooral afvragen, of ik die mensen mijn huis weer uitkrijg. Vooral als het niet bevalt.

Zolang je geen doorgesnoven Hells Angels groep uitnodigt zou ik me hier niet zo druk om maken.

Wat denk je wat iemand doet als de gastheer/ vrouw zegt dat ze het bij een kopje koffie laten omdat de klik er toch niet is; zich installeren op de bank om nooit meer weg te gaan? De boel verbouwen? In snikken uitbarsten?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 november 2013 @ 18:19:

[...]

Zolang je geen doorgesnoven Hells Angels groep uitnodigt zou ik me hier niet zo druk om maken.

Wat denk je wat iemand doet als de gastheer/ vrouw zegt dat ze het bij een kopje koffie laten omdat de klik er toch niet is; zich installeren op de bank om nooit meer weg te gaan? De boel verbouwen? In snikken uitbarsten?Ken mezelf, voor je het weet, lig ik 'uit beleefdheid', met ze te neuken. Als goed gastvrouw
quote:lilalinda schreef op 19 november 2013 @ 18:23:

[...]

Ken mezelf, voor je het weet, lig ik 'uit beleefdheid', met ze te neuken. Als goed gastvrouwStaat de koffie klaar? ik breng koekjes mee
quote:stel32en35 schreef op 19 november 2013 @ 18:17:

[...]

Ik ben waarschijnlijk erg naief maar als ik iets niet wil gebeurd het gewoon niet. Het is bij ons geen "moeten" we willen alleen ons seksleven opleuken samen

Voor de een is thuis een grote stap ( of een stap of wat te ver ) en de ander zal het prettiger vinden om thuis de eerste stappen te zetten.

Bedenk van te voren wel een paar scenario's ; wil je iemand in jullie bed of gaat dat te ver?

Is overnachten een optie?

Wat spreek je af als iemand het in het heetst van het spel toch niet meer trekt ivm jaloezie?

Is na een date contac houden ( appen/ SMS'en ) oké?

Zijn er dingen die jullie graag willen of die jullie helemaal niet zien zitten?

Reken op " beginnersfoutjes " en probeer elkaar daar niet op af te rekenen, ( nuchter bedenken; zo dus niet ) tenslotte is het iets wat jullie samen aan wilden gaan.

Het kan zijn dat jullie moeten "zoeken " naar wat voor beiden goed voelt en dat je soms grenzen bij moet/ kan stellen.
Ik vind het best een logische vraag en de reacties wat hysterisch.

Een parenclub was mij ook nog iets te ver, een thuisdate met 20 stellen ook.

Dus wij liepen tegen een stel aan die net als wij beginnend waren, terwijl we helemaal niet op zoek waren. Ook 'toevallig' eigenlijk, we hadden al wel langer contact via internet over hele andere dingen en kwamen erachter dat we allemaal dezelfde ideeën hadden als het op seks aankwam.

Afgesproken, en een heerlijke thuisdate gehad. Zonder druk erop van 'er moet gesekst worden', dat was een erg leuke extra, een gewone gezellige avond was ook prima geweest.

Dat gaat zeker nog eens gebeuren, en ja, het waren 'vreemden' en ja ze zijn bij ons thuis geweest. Maar ik snap de ophef eigenlijk niet.

Het is niet helemaal zo dat je blind iemand in huis haalt.

Ik vond dit een prima middenweg tussen parenclub en thuisdaten met veel stellen. Maar ja, wij waren er niet naar op zoek, het gebeurde min of meer gewoon.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 november 2013 @ 18:26:

[...]

Voor de een is thuis een grote stap ( of een stap of wat te ver ) en de ander zal het prettiger vinden om thuis de eerste stappen te zetten.

Bedenk van te voren wel een paar scenario's ; wil je iemand in jullie bed of gaat dat te ver?

Is overnachten een optie?

Wat spreek je af als iemand het in het heetst van het spel toch niet meer trekt ivm jaloezie?

Is na een date contac houden ( appen/ SMS'en ) oké?

Zijn er dingen die jullie graag willen of die jullie helemaal niet zien zitten?

Reken op " beginnersfoutjes " en probeer elkaar daar niet op af te rekenen, ( nuchter bedenken; zo dus niet ) tenslotte is het iets wat jullie samen aan wilden gaan.

Het kan zijn dat jullie moeten "zoeken " naar wat voor beiden goed voelt en dat je soms grenzen bij moet/ kan stellen.

Dank je wel:)

Hier kan ik iets mee. Ik ben iemand die overal inspringt zonder de gevolgen te overzien. Mijn vriend is daar gelukkig veel realistischer in. Maar het is goed om er van te voren over na te denken.

Uit je berichtje te merken heb je al enige ervaring. Ben je zelf ook begonnen met thuisdates of eerst naar een parenclub?
quote:Thordis schreef op 19 november 2013 @ 18:29:

Ik vind het best een logische vraag en de reacties wat hysterisch.

Een parenclub was mij ook nog iets te ver, een thuisdate met 20 stellen ook.

Dus wij liepen tegen een stel aan die net als wij beginnend waren, terwijl we helemaal niet op zoek waren. Ook 'toevallig' eigenlijk, we hadden al wel langer contact via internet over hele andere dingen en kwamen erachter dat we allemaal dezelfde ideeën hadden als het op seks aankwam.

Afgesproken, en een heerlijke thuisdate gehad. Zonder druk erop van 'er moet gesekst worden', dat was een erg leuke extra, een gewone gezellige avond was ook prima geweest.

Dat gaat zeker nog eens gebeuren, en ja, het waren 'vreemden' en ja ze zijn bij ons thuis geweest. Maar ik snap de ophef eigenlijk niet.

Het is niet helemaal zo dat je blind iemand in huis haalt.

Ik vond dit een prima middenweg tussen parenclub en thuisdaten met veel stellen. Maar ja, wij waren er niet naar op zoek, het gebeurde min of meer gewoon.Bedankt dat je aan ons je ervaring wilde delen. Zoals je het beschrijft zo staan wij er ook in. En ik hoef echt geen 20 stellen in me huis te hebben. Het moet vooral ons dingetje zijn en geen afwerkplek
quote:stel32en35 schreef op 19 november 2013 @ 18:30:

[...]

. Ben je zelf ook begonnen met thuisdates of eerst naar een parenclub?

Club.

Er is geen één manier de juiste manier. Je moet doen wat jullie willen en wat voor beiden werkt.

Ook swingers onderling trekken de wenkbrauwen op bij wat een ander doet, die ruimdenkendheid valt best tegen.

Binnen de " scene " bestaan er allerlei subcultuurtjes en misschien val je niet eens binnen één van die groepen. Niets van aantrekken.

Gaat tenslotte ook niemand wat aan behalve jullie.
Dat was vooraf wel besproken ook, dat als ook maar iemand zich niet ok voelde of het niet trok of toch geen klik voelde, dat het dan bij een kopje thee en een wijntje bleef. Ik heb me er geen moment onzeker over gevoeld of dat daadwerkelijk het geval zou zijn. Kwestie van goed doorspreken.

Bij een groep van 20 vreemde stellen zou ik dat toch anders voelen, voor mijn gevoel is dat naar binnen om te seksen, kleren uit en gaan. En dat is mij iets te plastisch nog.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 november 2013 @ 18:34:

[...]

Club.

Er is geen één manier de juiste manier. Je moet doen wat jullie willen en wat voor beiden werkt.

Ook swingers onderling trekken de wenkbrauwen op bij wat een ander doet, die ruimdenkendheid valt best tegen.

Binnen de " scene " bestaan er allerlei subcultuurtjes en misschien val je niet eens binnen één van die groepen. Niets van aantrekken.

Gaat tenslotte ook niemand wat aan behalve jullie.

Daarom ben ik huiverig voor dingen als sdc, of clubs. Het lijkt me soms, als ik het hier lees, een beetje een incestueuze roddelbende. En dat staat me tegen. Ik zou me daar wel wat van aantrekken namelijk.

Is dat mijn vooroordeel of heb ik daar idd niets te zoeken als ik iets tegen kliekjes heb?
quote:Thordis schreef op 19 november 2013 @ 18:37:

[...]

Daarom ben ik huiverig voor dingen als sdc, of clubs. Het lijkt me soms, als ik het hier lees, een beetje een incestueuze roddelbende. En dat staat me tegen. Ik zou me daar wel wat van aantrekken namelijk.

Is dat mijn vooroordeel of heb ik daar idd niets te zoeken als ik iets tegen kliekjes heb?

Er bestaan zeker klieken.

Maar die kun je gemakkelijk omzeilen.

De kans is groot dat als jij na een jaar dat stel weer eens spreekt en jullie wisselen ervaringen uit dat jullie dezelfde mensen - hebben leren - kennen; het wereldje is best groot, maar als jij a,b en k, y, z zoekt en zij zoeken ook dat soort dingen , vis je toch uit dezelfde vijver

De klieken in clubs bestaan uit vaste gasten, die meerdere keren per maand komen. In een grote club zal dan nog 75 procent gevuld zijn met mensen die soms komen.

In de thuisscene heb je vaste stellen die elke zoveel tijd met elkaar feesten en waar dan nieuwe mensen zich bij aansluiten.

Er zijn kleine-grote feestjes ( die huren een locatie af ) , met een vaste schare " fans " en nieuwe aanwas.

Maar de groep die dan overblijft is ook een hele grote.

En wat je vaak ziet is dat mensen zo'n beetje overal en nergens bij horen/ aan mee doen ; soms bij een stel thuis, soms een club, soms een wat groter thuisfeest oid.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 november 2013 @ 18:13:

[...]

Wat zijn doorgewinterde swingers? En zien die er anders uit?Weet je dat niet? Elke "keer" streepje op je arm erbij toch?
Delen doe je samen
Het plan is vooralsnog om vaker af te spreken met dit stel. Het klikt erg goed. Ik heb geen idee of we behoefte hebben aan meer/anders/vaker. Dat wachten we maar af. Ik sluit niets uit.

Ik had dit al niet zien aankomen
quote:Thordis schreef op 19 november 2013 @ 18:51:

Ik had dit al niet zien aankomen Grappig.
quote:Thordis schreef op 19 november 2013 @ 18:51:

Het plan is vooralsnog om vaker af te spreken met dit stel. Het klikt erg goed. Ik heb geen idee of we behoefte hebben aan meer/anders/vaker. Dat wachten we maar af. Ik sluit niets uit.

Ik had dit al niet zien aankomen Klinkt of je nog niet precies weet wat je er van moet vinden. Wat doet je op dit moment twijfelen?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 november 2013 @ 18:57:

[...]

Grappig.

Wel toen we eenmaal afgesproken hadden hoor. maar we waren er niet naar op zoek zeg maar. Wel een tijdje open en los van elkaar gedate, maar dat is toch anders.

Stel:

Oh ik twijfel niet, dit was leuk en voor herhaling vatbaar. Maar de twijfel zit hem misschien meer in het 'wil ik mij wel echt in het swingerswereldje begeven of niet'

Dit was een aanrader, maar ik geloof dat wij heel veel mazzel hebben
quote:Thordis schreef op 19 november 2013 @ 19:20:

[...]

Wel toen we eenmaal afgesproken hadden hoor.

Ik bedoelde het niet cynisch, of zo. Ik vind het écht grappig.

maar we waren er niet naar op zoek zeg maar. Wel een tijdje open en los van elkaar gedate, maar dat is toch anders.

Stel:

Oh ik twijfel niet, dit was leuk en voor herhaling vatbaar. Maar de twijfel zit hem misschien meer in het 'wil ik mij wel echt in het swingerswereldje begeven of niet'

Newsflash; dat doe je al.

Dé swinger bestaat niet, al denken veel mensen dat zij het prototype zijn en dat de rest hen zou moeten volgen.

Dit was een aanrader, maar ik geloof dat wij heel veel mazzel hebben

Je hebt een wel héél negatief vooroordeel, Thordis.

De swingers die hier in het parenclubtopic meeschrijven zijn ook niet kenmerkend voor de hele groep/ bepaalde subgroepjes.

Laten er hier nou - ik verzin maar wat - 6 mensen schrijven die geregeld in club X komen en dat er in diezelfde club ( drie avonden

dus 3 keer 200 ) 600 man per week komen. Is hun manier dan leidend?

Als forummer X altijd met dezelfde stellen thuis feest, is dat dan op dezelfde wijze , met dezelfde ervaringen, als forummer Y die steeds naar andere stellen gaat?

Ik snap op zich je schroom, hoor, en je bedenkingen.

Maar wat jij niet wilt, zoals ik je nu een beetje meen te begrijpen, daar hoef je echt niet bang voor te zijn; dat moet je eigenlijk eerder op gaan zoeken.
quote:sehnsucht schreef op 19 november 2013 @ 18:08:

[...]

Maar na een kop koffie en een bastogne koek je uitkleden is geen probleem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven