Undercover... met dieren.

19-03-2013 15:55 397 berichten
Afgelopen weekend was er een aflevering van "undercover in nl" op de televisie die over seks met dieren ging. De belgische dame in kwestie schepte er genoegen in om zich te laten beseksen door haar veestapel en vroeg daar publiek bij dat grof mocht betalen.



Alberto bestempelde één en ander als dierenmishandeling en haalde er vanzelfsprekend de politie bij. Het wordt onderzocht en het verhaaltje zal nog wel een staartje krijgen. Seks met dieren is verboden (ook in België) sinds 2007.



Wat is jouw mening?
quote:waarbij schreef op 19 maart 2013 @ 18:04:

[...]





Dat iets al lang bestaat wil niet zeggen dat het acceptabel is. Pedofilie bestaat ook al enorm lang , dat zegt dus helemaal niets over of iets mallotig is of niet.Neu niet acceptabel maar ook weer niet iets waar je stijl van achterover hoeft. Er zijn verhalen uit de oudheid van goden die half zwaan half mens zijn. Volgens mij was men vroeger veel ruimdenkender!
quote:lilalinda schreef op 19 maart 2013 @ 18:16:

[...]



Miljoenen vegetariërs bewijzen dat vlees eten overbodig is en daarmee misbruik van dieren (ik eet vlees), vlees eten en vlees neuken is allebei misbruik. (Ik neuk trouwens geen vlees)



Miljoenen vegetariërs bewijzen helemaal niet dat vlees eten overbodig is, ze eten geen vlees, en eten vleesvervangers. Dat is wat ze bewijzen, dat ze in plaats van vlees iets anders eten. Iets wat ik vies vind, en er voor kies om het niet te doen.



Dit stelt mij echter niet gelijk aan een kippenneuker, nogmaals. Jij vind het eten van vlees misbruik. Dit is echter geen misbruik volgens de Nederlandse wetgeving. Seks met dieren is dit wel.



Ik vind een vogel in een kooitje ook zielig, een hond aan een riem ook sneu, en een vis in een kom ook, maar dit staat niet gelijk aan het neuken van een paard of hond of cavia for all I care.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cici28 schreef op 19 maart 2013 @ 18:14:

[...]





Dit staat niet los van het onderwerp. Het is denk ik juist een waardevolle toevoeging die je dwingt na te denken over het waarom. Waarom vind je seks met dieren walgelijk en respectloos? Is dat gewoon je eerste ingeving? Of heb je er ook een onderbouwing voor?



Het is voor mij een walgelijke gedachte.

Daar zijn dieren niet voor.

Je hebt ook geen seks met kinderen, dat hoort ook niet.
quote:Rooss4 schreef op 19 maart 2013 @ 18:19:

[...]



Neu niet acceptabel maar ook weer niet iets waar je stijl van achterover hoeft. Er zijn verhalen uit de oudheid van goden die half zwaan half mens zijn. Volgens mij was men vroeger veel ruimdenkender! Of gewoon minder ontwikkeld.
Wilde je zeggen dat homofilie natuurlijk is dan? Volgens mij is niks wat niet meewerkt aan de voortplanting natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:wajang schreef op 19 maart 2013 @ 18:20:

[...]





Het is voor mij een walgelijke gedachte.

Daar zijn dieren niet voor.

Je hebt ook geen seks met kinderen, dat hoort ook niet.Een kind doden hoort ook niet en is dus strafbaar. Een dier doden hoort in datzelfde kader ook niet, maar is ruim geaccepteerd. Laat voorop staan dat ik zelf ook geen behoefte heb aan seks met een dier. Echter; als het dier niet gedrogeerd en vastgebonden wordt, lijkt mij dat het er geen last van heeft. Gedood worden is echter wel iets waar een dier last van heeft. Dus wat is nu dan walgelijk?!
quote:Rooss4 schreef op 19 maart 2013 @ 18:23:

Wilde je zeggen dat homofilie natuurlijk is dan? Volgens mij is niks wat niet meewerkt aan de voortplanting natuurlijk.Ja hoor, dat is natuurlijk. Ik geloof namelijk in liefde, liefde is een natuurlijk iets, los van voortplanting. Misschien is homofilie wel het evolutie-antwoord op de overbevolking, dat seks niet meer alleen voor voortplanting bedoelt is '-)
Hoe weet jij dat het dier last heeft van gedood worden Cici?
Alle reacties Link kopieren
quote: Rooss4 schreef op 19 maart 2013 @ 18:23: Wilde je zeggen dat homofilie natuurlijk is dan? Volgens mij is niks

wat niet meewerkt aan de voortplanting natuurlijk.



dus jij hebt ook alleen seks als je je wilt voortplanten?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cici28 schreef op 19 maart 2013 @ 18:23:

[...]





Een kind doden hoort ook niet en is dus strafbaar. Een dier doden hoort in datzelfde kader ook niet, maar is ruim geaccepteerd. Laat voorop staan dat ik zelf ook geen behoefte heb aan seks met een dier. Echter; als het dier niet gedrogeerd en vastgebonden wordt, lijkt mij dat het er geen last van heeft. Gedood worden is echter wel iets waar een dier last van heeft. Dus wat is nu dan walgelijk?!



Ik begrijp jou redenering wel maar het gaat gewoon tegen mijn principe in.

En ik vind het dus een walgelijke gedachte....
En aan alle vegetariërs, misschien voelt die krop sla zich ook reuze ellendig als ie versneden wordt. Just saying.
quote:Rooss4 schreef op 19 maart 2013 @ 18:23:

Wilde je zeggen dat homofilie natuurlijk is dan? Volgens mij is niks wat niet meewerkt aan de voortplanting natuurlijk.wat een onzin. Homoseksualiteit is al zo oud als de weg naar rome en komt ook in het dierenrijk voor.
quote:impala schreef op 19 maart 2013 @ 18:32:

quote: Rooss4 schreef op 19 maart 2013 @ 18:23: Wilde je zeggen dat homofilie natuurlijk is dan? Volgens mij is niks

wat niet meewerkt aan de voortplanting natuurlijk.



dus jij hebt ook alleen seks als je je wilt voortplanten?Ben je belatafeld? Ik zeg toch niet dat ik alleen natuurlijk handel? Ik probeer het argument "het is onnatuurlijk" te ontrafelen. Voor mij nl een volledig non -argument.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 maart 2013 @ 18:40:

[...]



wat een onzin. Homoseksualiteit is al zo oud als de weg naar rome en komt ook in het dierenrijk voor.

Best.

Seks met dieren is ook zo oud als de weg naar Rome en daar hadden we het nu hier over.

Is het dierenmishandeling of binnen bepaalde grenzen best oké?
Waarom vind jij ziek en onnatuurlijk non-argumenten als het op seks met dieren aankomt? Omdat het paard een grote kut heeft? Of omdat het varken een zaadlozing krijgt in de kont van die mevrouw/meneer uit België en dit dus volgens mensen-begrippen betekent dat ie het lekker vindt?



Als je een man vastbindt, en laat pijpen tegen zijn zin in, en hij krijgt een orgasme, was het dan niet meer tegen zijn zin in? Omdat ie het kennelijk lekker vond?
Ik vind het niet oké. Iemand die het aanlegt met een dier vind ik in grote mate onderontwikkeld.
Alle reacties Link kopieren
oh sorry roos ik dacht dat jij zei dat je het walgelijk vond, 'want onnatuurlijk'. Maar dat was wajang.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 19 maart 2013 @ 18:04:

[...]



Onnatuurlijk. Net als man-man of vrouw-vrouw seks zeg maar? Of is dat anders?Bij wederzijds goedvinden vind ik prima wat volwassenen onderling met elkaar doen. Als het gaat om dieren kun je niet echt praten van wederzijds goedvinden en dat maakt het fout. Naast dat je compleet gestoord bent als je seks met een dier wil.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
waarbij, ik gooi hem er nog maar een keer in, wat vind jij van het melken van koeien dan?
.
Alle reacties Link kopieren
Het is puur cultureel bepaald, dat we sex met dieren als onnatuurlijk zien en dieren opeten tolereren. Dat het 1 verboden is en het ander niet, is willekeur.
quote:impala schreef op 19 maart 2013 @ 18:47:

waarbij, ik gooi hem er nog maar een keer in, wat vind jij van het melken van koeien dan?



Ik vind het melken van koeien complete waanzin aangezien het gros van de wereldbevolking allergisch is voor koemelk. We hebben geen melk nodig om te overleven.



En ik vind het ook heel zielig voor de koe in kwestie. Wist je dat bijna alle melk besmet is met pus ? Doordat koeien zo vreselijk over-melkt zijn en ontstekingen hebben.
Alle reacties Link kopieren
jij eet geen melkproducten? Geen kaas, geen ijsjes niks?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 19 maart 2013 @ 18:20:

[...]





Miljoenen vegetariërs bewijzen helemaal niet dat vlees eten overbodig is, ze eten geen vlees, en eten vleesvervangers. Dat is wat ze bewijzen, dat ze in plaats van vlees iets anders eten. Iets wat ik vies vind, en er voor kies om het niet te doen.



Dit stelt mij echter niet gelijk aan een kippenneuker, nogmaals. Jij vind het eten van vlees misbruik. Dit is echter geen misbruik volgens de Nederlandse wetgeving. Seks met dieren is dit wel.



Ik vind een vogel in een kooitje ook zielig, een hond aan een riem ook sneu, en een vis in een kom ook, maar dit staat niet gelijk aan het neuken van een paard of hond of cavia for all I care.Jawel, vegetariers bewijzen dat je zonder vlees eten gezond blijft, dus dat het overbodig is. Dat we het wel doen, is puur voor ons eigen genot, heeft geen beest om gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 19 maart 2013 @ 18:20:

[...]





Of gewoon minder ontwikkeld.Precies. We leven nu in een tijd dat je niet toe hoeft te geven aan elke prikkel die je voelt. Dat is beschaafd zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
eens met lalinda. willekeur, dat is het.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven