Undercover... met dieren.

19-03-2013 15:55 397 berichten
Afgelopen weekend was er een aflevering van "undercover in nl" op de televisie die over seks met dieren ging. De belgische dame in kwestie schepte er genoegen in om zich te laten beseksen door haar veestapel en vroeg daar publiek bij dat grof mocht betalen.



Alberto bestempelde één en ander als dierenmishandeling en haalde er vanzelfsprekend de politie bij. Het wordt onderzocht en het verhaaltje zal nog wel een staartje krijgen. Seks met dieren is verboden (ook in België) sinds 2007.



Wat is jouw mening?
quote:Rooss4 schreef op 19 maart 2013 @ 18:43:

[...]



Best.

Seks met dieren is ook zo oud als de weg naar Rome en daar hadden we het nu hier over.

Is het dierenmishandeling of binnen bepaalde grenzen best oké?Ik heb het niet over bestialiteit, jij beweerde dat homoseksualiteit niet "natuurlijk" zou zijn omdat je er geen kinderen van krijgt. Iets iets naar mijn mening "natuurlijk" als het algemeen gedrag is, en dat is het en ook te observeren in het dierenrijk.
Alle reacties Link kopieren
ik vind een vis in een kom zieliger dan het varken dat een vrouw dekt.
.
Alle reacties Link kopieren
Dus conclusie, omdat niet de hele wereld vegetariër is, is seks met dieren oké.



Stressed is just desserts spelled backwards
quote:waarbij schreef op 19 maart 2013 @ 18:51:

[...]





Ik vind het melken van koeien complete waanzin aangezien het gros van de wereldbevolking allergisch is voor koemelk. We hebben geen melk nodig om te overleven.



En ik vind het ook heel zielig voor de koe in kwestie. Wist je dat bijna alle melk besmet is met pus ? Doordat koeien zo vreselijk over-melkt zijn en ontstekingen hebben.Klopt niet hoor, dat pusverhaal is een broodje aap. Een koe leidt niet echt onder het melken. Melkkoeien hebben het, van alle beesten in onze voedingsindustrie, het allerbeste. Want een ongelukkige koe produceert geen melk.
Alle reacties Link kopieren
een ongelukkig varken krijgt ook geen stijve. Gok ik zo.
.
melk wordt zeer streng gecontroleerd, een koe met mastitis wordt er meestal meteen uitgepikt, en als er al een koe met een uierontsteking doorheen glipt dan kan de hele tank melk gewoon weg.
quote:impala schreef op 19 maart 2013 @ 18:52:

jij eet geen melkproducten? Geen kaas, geen ijsjes niks?





Ik zondig, met kaas omdat ik de alternatieven van kaas gemaakt zonder melk echt niet te vreten vind. IJsjes hoef ik niet, melk, vla, yoghurt, al die dingen eet ik niet. Hypocriet, wellicht wel. Maar ook dit vind ik niets te maken hebben met seks met dieren. Ik vind niet dat je vlees-eters/melk-drinkers gelijk kunt stellen aan iemand die zich laat palen door de veestapel.



Het varken zal er denk ik geen last van hebben hoor ( weet ik niet) maar ik vind dat de vrouw ( man) in kwestie echt issues heeft.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 maart 2013 @ 18:56:

[...]



Klopt niet hoor, dat pusverhaal is een broodje aap. Een koe leidt niet echt onder het melken. Melkkoeien hebben het, van alle beesten in onze voedingsindustrie, het allerbeste. Want een ongelukkige koe produceert geen melk.Ow gelukkig! Hoef ik me ook niet schuldig te voelen over mijn broodje kaas.
quote:lilalinda schreef op 19 maart 2013 @ 18:53:

[...]



Jawel, vegetariers bewijzen dat je zonder vlees eten gezond blijft, dus dat het overbodig is. Dat we het wel doen, is puur voor ons eigen genot, heeft geen beest om gevraagd.Nee hoor, dat is het niet. Waarom denk je dat wij mensen hoektanden hebben? Wij zijn omnivoor en gelukkig in de positie dat we mogen kiezen tussen echt vlees en nepvlees.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij , sex na wederzijdse goedkeuring van beide partijen, dus dierensex, NEE, een dier kan niks zeggen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Een koe melken zie ik niet als een seksuele handeling.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:waarbij schreef op 19 maart 2013 @ 18:45:

Waarom vind jij ziek en onnatuurlijk non-argumenten als het op seks met dieren aankomt?

Ik vind onnatuurlijk een non argument. Omdat we ook een vieb in de kut stoppen, dan zou een paardelul ineens onnatuurlijk zijn, dat vind ik gek.'

En ziek heb ik niet als non argument bestempeld, ik vroeg me af wat men er ziek aan vindt. En als het ziek is, hoe heet die ziekte dan? Een afwijkende seksuele beleving, ja dat vind ik het ook beslist. Maar ziek? Nah.. nee, ikzelf zie het niet als ziek.



Daar komt bij, als je het ziek noemt, leg je het buiten diegene. Hij kan er niks aan doen want hij is ziek.

Dan zou het voor de zieke ook niet strafbaar zijn want hij is immers ziek, zeg maar ontoerekeningsvatbaar. Dus hoe handig is het om dit ziek te noemen?
Alle reacties Link kopieren
Een vieb is een stuk plastic, een dier leeft, en wie ben jij als mens, om een dier te misbruiken voor jou plezier, ik vind dat zeker ziek, en gelukkig is het strafbaar gesteld.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 maart 2013 @ 18:53:

[...]



Ik heb het niet over bestialiteit, jij beweerde dat homoseksualiteit niet "natuurlijk" zou zijn omdat je er geen kinderen van krijgt. Iets iets naar mijn mening "natuurlijk" als het algemeen gedrag is, en dat is het en ook te observeren in het dierenrijk.

Mwoah, ik weet niet. Ik heb wel homo pinguin paartjes gezien maar dat kwam door een gebrek aan vrouwtjes. Is het dan natuurlijk gedrag? Ook discutabel vind ik.



Ik ben het met lalalinda eens over de willekeur. Het is een cultuur, opvoedingsdingetje. Hier mag je knuffelen met je beest, aaien, je in je gezicht laten likken (kijk mam, fikkie geeft kusjes) je beest in je bed laten slapen. '

Allemaal prima en geaccepteerd. Maar als het lippenstifje van de hond per ongeluk in het kutje van de knuffelende dame verdwijnt is het ineens misbruik en dierenmishandeling.



Om te gillen als je er goed over nadenkt.
quote:diaantje1971 schreef op 19 maart 2013 @ 19:17:

Een vieb is een stuk plastic, een dier leeft, en wie ben jij als mens, om een dier te misbruiken voor jou plezier, ik vind dat zeker ziek, en gelukkig is het strafbaar gesteld.Nogmaals, het ging over het onderuit halen van "onnatuurlijk" als argument. Ik misbruik geen dier voor mijn plezier. De vraag is of het misbruik is als een mannetjes dier met zijn pielemoos een mensen vrouw binnendringt, zonder dwang zonder weet ik het. Gewoon omdat zij toevallig op het goede moment gebukt staat.
Alle reacties Link kopieren
waarbij, 28 minuten geleden:

Het varken zal er denk ik geen last van hebben hoor ( weet ik niet)

maar ik vind dat de vrouw ( man) in kwestie echt issues heeft.



Daar zijn we het dan over eens :-)

*edit: hoewel, dat jongetje met zijn kippen had geen issues. Dat was daar heel normaal.



en een koe melken is misschien geen seksuele handeling maar toch wel een schending van de lichamelijke integriteit. Jij zou ook niet aan je uiers getrokken willen worden.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 19 maart 2013 @ 19:35:





en een koe melken is misschien geen seksuele handeling maar toch wel een schending van de lichamelijke integriteit. Jij zou ook niet aan je uiers getrokken willen worden.



Want? Mijn kind doet dat toch tijdens het drinken?

Toen ik borstvoeding wilde geven zaten er ook andere vrouwen aan mijn borsten, de verloskundige, een verpleegkundige in het ziekenhuis, een lactatiekundige. Dit om te helpen dat de baby beter aan kon happen. Vond ik geen schending van de lichamelijke integriteit hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 19 maart 2013 @ 18:53:

[...]



Jawel, vegetariers bewijzen dat je zonder vlees eten gezond blijft, dus dat het overbodig is. Dat we het wel doen, is puur voor ons eigen genot, heeft geen beest om gevraagd.Nou, ik niet hoor. Kon me laten opnemen wegens zware bloedarmoede en kreeg uiteindelijk een transfusie. Nu aan de supplementen en een flexitariër geworden, vlees is niet mijn favoriete kostje. Maar het moet soms.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 19 maart 2013 @ 19:19:

[...]

Ik ben het met lalalinda eens over de willekeur. Het is een cultuur, opvoedingsdingetje. Hier mag je knuffelen met je beest, aaien, je in je gezicht laten likken (kijk mam, fikkie geeft kusjes) je beest in je bed laten slapen. '

Allemaal prima en geaccepteerd. Maar als het lippenstifje van de hond per ongeluk in het kutje van de knuffelende dame verdwijnt is het ineens misbruik en dierenmishandeling.



Om te gillen als je er goed over nadenkt.



Om te gillen dat jij zelf niet eens het onderscheid ziet tussen seks met een dier en knuffelen en aaien. En zo'n lippenstiftje verdwijnt daar niet per ongeluk in, moet je aardig moeite voor doen.



Ik laat me overigens niet door honden in mijn gezicht likken (of andere dieren) vind ik ranzig.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 19 maart 2013 @ 19:19:

[...]



Om te gillen als je er goed over nadenkt.Ik vind er niets grappigs aan eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Alles wat er "in de natuur" ligt van mens of dier is "natuurlijk" Homoseksualiteit, heteroseksualiteit, pedofilie, en bestialiteit is dus allemaal "natuurlijk". Dat wilt niet zeggen dat het allemaal ethisch is.

Ik ga er even over nadenken.



En Waarbij, als mede-bijna-helemaal-veganist... Jawel, ook kaas eten is "fout", want om de melk voor die kaas te produceren worden vleeskalveren gefokt. Indirect draag je dus toch nog bij aan vleesproductie. Ik eet het ook nog wel eens hoor. Maar echt schoon zijn onze handen dus óók niet.
anoniem_174220 wijzigde dit bericht op 19-03-2013 20:01
Reden: Waarbij
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Want? Mijn kind doet dat toch tijdens het drinken?

Toen ik borstvoeding wilde geven zaten er ook andere vrouwen aan

mijn borsten,



dat was tbv van JOUW kind. Je wordt niet elke dag aan een machine gehangen om de koelkast van totaal vreemden te vullen. Waarbij je dus steeds zwanger geschopt wordt en je kind weggehaald om je productie maar op peil te houden.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 19 maart 2013 @ 20:02:

Want? Mijn kind doet dat toch tijdens het drinken?

Toen ik borstvoeding wilde geven zaten er ook andere vrouwen aan

mijn borsten,



dat was tbv van JOUW kind. Je wordt niet elke dag aan een machine gehangen om de koelkast van totaal vreemden te vullen. Waarbij je dus steeds zwanger geschopt wordt en je kind weggehaald om je productie maar op peil te houden.



En die kinderen geslacht.



Edit: Maar goed, dat de vlees- & zuivelindustrie niet door de beugel kunnen en we het toch toestaan, betekent natuurlijk niet dat we dan andere dierenmishandeling óók toe moeten staan. Eerder andersom: dan moeten we dat óók verbieden.



Ik denk nog steeds na over of ik bestialiteit dierenmishandeling vind, ik weet het nog niet, maar je kan natuurlijk niet zeggen "Het is niet zo erg dat de buurjongen thuis mishandeld wordt, heb je wel eens aan de kinderen van Alleppo gedacht en dat laten we óók gewoon gebeuren, dus maak je niet druk".
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de hele discussie niet, omdat we dieren eten/we er zuivel van nuttigen mogen gekken er dus ook seks mee?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nou ja wat indil zegt dus aan het einde.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven