Vagina te smal?
donderdag 20 januari 2011 om 16:12
Ik zit met iets heel vervelends, en ik hoop dat er meer mensen zijn waarmee ik hier over kan praten!
Op een of andere manier lukt seks niet bij mij, Zijn penis past gewoon niet in mijn vagina, Of hij glijdt er uit of hij kan gewoon niet verder. Als hij met zijn vinger er in wilt gaan, dan doet dit redelijk pijn, maar na even door duwen past zijn vinger er wel in.
Dit is me 3e relatie, en bij alle 3 mijn relaties heb ik dit probleem gehad? Moet ik naar de doktor?
Op een of andere manier lukt seks niet bij mij, Zijn penis past gewoon niet in mijn vagina, Of hij glijdt er uit of hij kan gewoon niet verder. Als hij met zijn vinger er in wilt gaan, dan doet dit redelijk pijn, maar na even door duwen past zijn vinger er wel in.
Dit is me 3e relatie, en bij alle 3 mijn relaties heb ik dit probleem gehad? Moet ik naar de doktor?
zondag 27 mei 2018 om 18:28
MKL schreef: ↑20-01-2011 17:23Hier een ervaringsdeskundige. Had precies hetzelfde als jij. Men dacht ook aan vaginisme maar ik was ervan overtuigd dat het wat anders was. Nooit aandacht besteed aan evt vaginisme. Na jaaaaaren eindelijk weer eens naar de huisarts toe (een nieuwe) en eindelijk werd ik serieus genomen. Mijn vermoeden bleek waar te zijn. Ik was veel te krap ivm een te strak en stug maagdenvlies (randje). Een klein bezoekje aan de gynaecoloog en daarna was het probleem opgelost. Ik wil je geen angst aanpraten maar je wel ervan bewust maken dat het niet perse vaginisme hoeft te zijn. Gewoon ff naar je huisarts gaan. Niet schamen. Ze zien/horen het vaker en je bent zeker niet abnormaal. Succes!
Zou ik contact met je kunnen leggen ivm hetzelfde probleem denk ik maar niet serieus genomen worden