van achteren

01-02-2012 19:54 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schrok vanmiddag van wat ik las!

Ik was op mijn werk en de mobiel van mijn vriendin begon te trillen.. ik ben niet nieuwsgierig maar ging even kijken en zag dat ze een berichtje van haar ex had waar ze hele erge ruzie mee heeft sinds een paar maand.

Ik wist niet dat ze nu weer contact hadden dus heb ik het smsje gelezen.. want stel je voor dat hij weer iets stoms zou zeggen! Dan had ik het smsje meteen verwijderd zodat ze niet nog meer pijn hoeft te lijden.

Maar ik las het smsje en er stond in;

Ik wil dat je mij vanavond van achteren aftrekt en van achteren pijpt. Gisteren was het weer leuk met je. X

Pfff jullie snappen wel dat ik erg ben geschrokken, heb het smsje dus meteen aan haar laten lezen en ze vertelde mij dat ze sinds een week weer contact hebben en zelfs seks hebben gehad. Wat ze verder met hem doet maakt me niet uit maar het is helemaal niet verstandig van haar, al hoop ik dat het goed komt tussen hun!

Nu waar ik hier voor ben.. van achteren aftrekken en pijpen? Hoe gaat dat? Ik vraag het omdat ik dit nog nooit heb mee gemaakt/ gehoord. Jullie?
quote:sennatjuh schreef op 01 februari 2012 @ 20:53:

Pffff!Zulke mensen als jij werken op mn zenuwen!Hoe onbetrouwaar,stom,slecht,idioot,imbeciel,naiev...Moet je zijn om andermans smsjes te lezen!1 van slechtse eigenschappen ooit!Je schond de privacy van je vriendin.En jou moet dat GENE KLOTE schelen!Het is toch juist GOED dat ze haar vriendje weer heeft,daar hoef je niet geshokt voor te zijn!JA EN dat je haar beste vriendin bent,het is alsnog onbeleefd.O en nog wat...Hmm ik weet niet wat VAN ACHTEREN aftrekken of pijpen is,wel gewoon.
Glaasje water, iemand?

Pffff!Zulke mensen als jij werken op mn zenuwen!Hoe onbetrouwaar,stom,slecht,idioot,imbeciel,naiev...Moet je zijn om andermans smsjes te lezen!1 van slechtse eigenschappen ooit!Je schond de privacy van je vriendin.En jou moet dat GENE KLOTE schelen!Het is toch juist GOED dat ze haar vriendje weer heeft,daar hoef je niet geshokt voor te zijn!JA EN dat je haar beste vriendin bent,het is alsnog onbeleefd.O en nog wat...Hmm ik weet niet wat VAN ACHTEREN aftrekken of pijpen is,wel gewoon.Um.... Jij bént de vriendin van to?
Van achteren aftrekken/pijpen is heel simpel: je moet eerst even zijn pielemuis naar binnen duwen, dan komt 'ie er aan de achterkant, via de anus weer uit. Omdat 'ie dan binnestebuiten zit is het extra gevoelig.

quote:secondhandsuus schreef op 01 februari 2012 @ 21:02:

[...]

Um.... Jij bént de vriendin van to?Waarom dat?
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 20:59:

Glaasje water, iemand?Graag
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it

Pffff!Zulke mensen als jij werken op mn zenuwen!Hoe onbetrouwaar,stom,slecht,idioot,imbeciel,naiev...Moet je zijn om andermans smsjes te lezen!1 van slechtse eigenschappen ooit!Je schond de privacy van je vriendin.En jou moet dat GENE KLOTE schelen!Het is toch juist GOED dat ze haar vriendje weer heeft,daar hoef je niet geshokt voor te zijn!JA EN dat je haar beste vriendin bent,het is alsnog onbeleefd.O en nog wat...Hmm ik weet niet wat VAN ACHTEREN aftrekken of pijpen is,wel gewoon.Wat maak jij je druk zeg. Die vriendin heeft er geen probleem mee.
quote:intomyweb schreef op 01 februari 2012 @ 21:04:

Van achteren aftrekken/pijpen is heel simpel: je moet eerst even zijn pielemuis naar binnen duwen, dan komt 'ie er aan de achterkant, via de anus weer uit. Omdat 'ie dan binnestebuiten zit is het extra gevoelig.

Vriend is niet echt overtuigd
quote:intomyweb schreef op 01 februari 2012 @ 21:04:

quote:sennatjuh schreef op 01 februari 2012 @ 21:04:

[...]

Waarom dat?

Omdat je wel heul errug fel bent... Alsof je het zelf meegemaakt hebt...

Was eerste wat in me opkwam... kan er naast zitten... Ik hoop het eigenlijk wel voor jou... Lijkt me niet fijn hoor, als iemand je smsjes leest...al is het je beste vriendin, met waarschijnlijk goede intenties...

Pffff!Zulke mensen als jij werken op mn zenuwen!Hoe onbetrouwaar,stom,slecht,idioot,imbeciel,naiev...Moet je zijn om andermans smsjes te lezen!1 van slechtse eigenschappen ooit!Je schond de privacy van je vriendin.En jou moet dat GENE KLOTE schelen!Het is toch juist GOED dat ze haar vriendje weer heeft,daar hoef je niet geshokt voor te zijn!JA EN dat je haar beste vriendin bent,het is alsnog onbeleefd.O en nog wat...Hmm ik weet niet wat VAN ACHTEREN aftrekken of pijpen is,wel gewoon.Beetje last van Gilles de la tourette? Je schreeuwt af en toe zo hard...
anoniem_130176 wijzigde dit bericht op 01-02-2012 21:13
Reden: Taalfout
% gewijzigd
Is je vriendin, jullie bedoelen goed voor elkaar... Geen ruzie maken en dingen uitpraten en goed maken
quote:knagertje schreef op 01 februari 2012 @ 20:16:

Wow wat maakt iedereen een probleem van het lezen van het smsje, als die vriendin dat ook normaal vindt, dan is er toch niks aan de hand??

idd zeg, nounou!

Dat aftrekken lijkt me ook dat die vriendin achter hem staat, maar van achteren pijpen? Misschien bedoelt ie rimmen??

Ik zou het ook gewoon aan haar vragen, zeker als je zo close bent haha
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Vast iets met autocorrect... denk je niet?
quote:bloem55 schreef op 01 februari 2012 @ 19:54:

ik ben niet nieuwsgierig maar ging even kijken ...

Huh?

en

Ik wil dat je mij vanavond van achteren aftrekt en van achteren pijpt.

Huh?

(en ik vraag me af of het weer vakantie is)
....misschien heeft ie een staart ??

Maar sms-jes ed. van een ander lees je niet ongevraagd, punt!

Pffff!Zulke mensen als jij werken op mn zenuwen!Hoe onbetrouwaar,stom,slecht,idioot,imbeciel,naiev...Moet je zijn om andermans smsjes te lezen!1 van slechtse eigenschappen ooit!Je schond de privacy van je vriendin.En jou moet dat GENE KLOTE schelen!Het is toch juist GOED dat ze haar vriendje weer heeft,daar hoef je niet geshokt voor te zijn!JA EN dat je haar beste vriendin bent,het is alsnog onbeleefd.O en nog wat...Hmm ik weet niet wat VAN ACHTEREN aftrekken of pijpen is,wel gewoon.

Goed dat je nog even meldt dat je wel weet wat het 'gewoon' betekent. Daar ging ik namelijk ook aan twijfelen.

Misschien bedoelt ie daarmee dat ze zijn gat likt. Soort koosnaampje voor deze daad.

Maar ik las het smsje en er stond in;

Ik wil dat je mij vanavond van achteren aftrekt en van achteren pijpt. Gisteren was het weer leuk met je. X

Hij wil dus tegelijk gerimd en afgetrokken worden? Of prostaat-massage en afgetrokken worden?
Ik was op mijn werk en de mobiel van mijn vriendin ging af? Had je die van haar meegenomen?

Klinkt sterk..
Misschien heb je een komma over het hoofd gezien, "van achteren, aftrekken en pijpen". Die combi lijkt me redelijk ongemakkelijk.
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 20:59:

Glaasje water, iemand?
Ik geloof dat ik dit wel eens gedaan danwel geprobeerd heb... "van achteren pijpen".

Ik zal het plastisch beschrijven: je bent met je hoofd bij/onder zijn billen, zijn penis trek je naar je toe en zo kan je hem pijpen.

Was niet echt geweldig. Voor beide partijen niet.

Ik weet eerlijk gezegd niet meer waarom dit zo gebeurde...

Van achteren aftrekken heb ik ook wel eens gedaan, onder de douche. Vond het wel grappig. Ook niet echt geweldig (alhoewel wel beter dan "van achteren pijpen"), je handbewegingen gaan erg vreemd en ongewoon op die manier.
quote:saeva schreef op 02 februari 2012 @ 15:13:

Ik geloof dat ik dit wel eens gedaan danwel geprobeerd heb... "van achteren pijpen".

Ik zal het plastisch beschrijven: je bent met je hoofd bij/onder zijn billen, zijn penis trek je naar je toe en zo kan je hem pijpen.

Was niet echt geweldig. Voor beide partijen niet.

Ik weet eerlijk gezegd niet meer waarom dit zo gebeurde...

Zeker 'in the heat of the moment'-dingetje
Ja, precies. Vandaar dat ik nu ook niet meer goed weet hoe en wat (vooral hoe!).
Lees jij altijd andermans sms-berichten??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven