van achteren

01-02-2012 19:54 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schrok vanmiddag van wat ik las!

Ik was op mijn werk en de mobiel van mijn vriendin begon te trillen.. ik ben niet nieuwsgierig maar ging even kijken en zag dat ze een berichtje van haar ex had waar ze hele erge ruzie mee heeft sinds een paar maand.

Ik wist niet dat ze nu weer contact hadden dus heb ik het smsje gelezen.. want stel je voor dat hij weer iets stoms zou zeggen! Dan had ik het smsje meteen verwijderd zodat ze niet nog meer pijn hoeft te lijden.

Maar ik las het smsje en er stond in;

Ik wil dat je mij vanavond van achteren aftrekt en van achteren pijpt. Gisteren was het weer leuk met je. X

Pfff jullie snappen wel dat ik erg ben geschrokken, heb het smsje dus meteen aan haar laten lezen en ze vertelde mij dat ze sinds een week weer contact hebben en zelfs seks hebben gehad. Wat ze verder met hem doet maakt me niet uit maar het is helemaal niet verstandig van haar, al hoop ik dat het goed komt tussen hun!

Nu waar ik hier voor ben.. van achteren aftrekken en pijpen? Hoe gaat dat? Ik vraag het omdat ik dit nog nooit heb mee gemaakt/ gehoord. Jullie?
quote:knagertje schreef op 01 februari 2012 @ 20:16:

Wow wat maakt iedereen een probleem van het lezen van het smsje, als die vriendin dat ook normaal vindt, dan is er toch niks aan de hand??

verbaasd mij ook al....dat is toch niet der vraag?

alhoewel ik zelfs mn vriend zn smsjes niet zou lezen maar die van mn moeder wel weer want die staan er soms al een week ongelezen in!
Owww..wat erg!

Inderdaad als je zelfs elkaars sms leest is dit ook bespreekbaar. Als je mijn sms zou lezen zou ik het mobieltje zo hard in je ene neusgat duwen dat ie er hij de andere neusgat weer uitkomt
quote:intomyweb schreef op 01 februari 2012 @ 21:04:

Van achteren aftrekken/pijpen is heel simpel: je moet eerst even zijn pielemuis naar binnen duwen, dan komt 'ie er aan de achterkant, via de anus weer uit. Omdat 'ie dan binnestebuiten zit is het extra gevoelig.

weer iets nieuws geleerd, ga het stiekum uitproberen vanavond hihi

kijken wat hij ervan vind....
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven