Vibrator kopen

15-04-2010 18:38 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie kan mij helpen??

Ik denk dat ik eindelijk de stap heb genomen om een vibrator te kopen, maar HELP.. Waar en hoe doe ik dat??? zonder gesnapt te worden door een bekende....

xxx Ikke!
het is daarnaast zacht gezegd naief te denken dat een 13-jarige niet sneller die foto's gevonden heeft, dan dat je kan schrijven "jij hebt een ban, jongmens!"
Ik wil ook een vieb gaan bestellen op internet.Ik wil er een die mijn g spot stimuleert, ik heb nl gehoort dat je dan gigantisch klaar komt.Maar bij wie kan ik het veilig bestellen zonder dat de postbode raar gaat kijken.Want ik ken onze postbode nl ook persoonlijk,en ik wil niet dat hij weet dat ik mijn g spot ligt te stimuleren!!!!!!!!!!!!!Dus het liefst een pakketje zonder afz. of iets dergelijks.Erg eigenlijk hé

Ik heb het al aan mijn husband gevraagt of hij mijn gspot kan vinden,maar die snapt het geloof ik niet echt!! Dus nu wil ik zelf aan de slag!!!!
haha

here you go:

http://www.mademoisellezuzu.nl/

genoeg g-spot fun
quote:Cherrybomb schreef op 22 juli 2010 @ 23:10:

haha

here you go:

http://www.mademoisellezuzu.nl/

genoeg g-spot funHey bedankt voor de tip.Ga gelijk ff kijken.Zie je niets herkenbaar op de verpakking?
Nee joh! Ook mailandfemale en femaleandpartners zijn discreet, don't worry

Ik vind Christine Le Duc enzo juist niet zo discreet. Er staat NIETS op maar wel een sticker met : "niet afleveren bij buren". De postbode is niet gek...
Als je nog niet eens een vieb durft te kopen, ben je er volgens mij nog niet aan toe.
Ben ik niet met je eens: het gebruiken van een vieb heeft in mijn idee niets te maken met de schroom die iemand heeft bij het kopen ervan.

De eerste keer dat ik condooms kocht stond ik ook met klapper knieëen bij de toonbank. Maar ik was wel heel erg toe aan de neuk die met die condooms werd uitgevoerd
Viva la vida
Ik weet nog dat ik het ook erg spannend vond om mn eerste vibo te kopen. Ik raakte een keer met een vriendin aan de praat over dat onderwerp en we hadden allebij wel die nieuwsgierigheid.

Dus, uiteindelijk gingen we samen internet op, en hebben toen exact dezelfde online gekocht. Beide waren 2 dagen later geleverd. We hadden de vibo dezelfde dag nog gebruikt en uitgebreidt over de telefoon besproken wat we er van vonden :-D. Haha, dat was echt grappig.

Maakte het wel leuk omdat je het toch samen met een zeer goede vriendin 'beleeft' en er over kan praten vanuit dezelfde ervaring. En schaamte...? Nee, dat hadden wij niet tegenover elkaar, omdat we precies hetzelfde in de ervaring stonden, even groen....

Online gekocht en discretie beloofd, maar mijn pakje was alleen wel bij de buurman geleverd! Maar gelukkig ongeopend aan mij geleverd.
mijn ervaringen met de online versie van Christine le duc zijn niet zo best. Bestelde daar via de website wat lingerie. Ik besloot niet alles te houden en liet dus een pakketje ophalen. Toen de bel ging en de bezorgservice door de intercom beneden op straat tedderde "ik kom een pakketje van PABO afhalen!!!" was ik gelijk klaar met deze "service".

De winkel daarentegen is echt super, gewoon eens een keertje met een goeie vriendin naar binnen stappen. Verkoper is vriendelijk en we hebben erg met haar gelachen "deze heb ik zelf ook", zei de verkoopster gekleed in huispak en crocs
tip!

Fairy Mini vibrator - GEWELDIG !!!! (en nu in de aanbieding)

schijnt goed te zijn!
quote:Cherrybomb schreef op 24 juli 2010 @ 19:45:

tip!

Fairy Mini vibrator - GEWELDIG !!!! (en nu in de aanbieding)

schijnt goed te zijn!

jammer topic is verwijderd

Waarom toch???
Die reacties dat het 'anoniem' verzonden wordt, vind ik alijd wat vreemd/grappig. Het is toch bekend in 'postbodeland' dat witte envelop/doos vaak van een dergelijke site komt. So what. Er worden dagelijks veel van dit soort pakketjes verzonden.

En anders idd CleD in andere plaats in, je kunt het zien, voelen, advies krijgen. Of het tandenborstelopzetstukje kopen (Etos), maar da's weer meer clitoraal gericht/geschikt.

Zelf trouwens niet enthousiast over Pabo (slechte service), wel over CleD en sinds kort ook wel over ero deal zonder spatie ertussen.
Die reacties dat het 'anoniem' verzonden wordt, vind ik alijd wat vreemd/grappig. Het is toch bekend in 'postbodeland' dat witte envelop/doos vaak van een dergelijke site komt. So what. Er worden dagelijks veel van dit soort pakketjes verzonden.

En anders idd CleD in andere plaats in, je kunt het zien, voelen, advies krijgen. Of het tandenborstelopzetstukje kopen (Etos), maar da's weer meer clitoraal gericht/geschikt.

Zelf trouwens niet enthousiast over Pabo (slechte service), wel over CleD en sinds kort ook wel over ero deal zonder spatie ertussen.
Ik heb zelf goede ervaringen met zoemmm!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Bestel altijd bij male&female. Goeie ervaringen mee, prijzen zijn betaalbaar
Online kopen kan je natuurlijk niet gesnapt worden door anderen. bovendien wordt het pakketje meestal in een blanco doos afgeleverd.

Vibrators zijn er in alle prijsklassen en ook in vele soorten.

Afhankelijk voor welke plek je wilt stimuleren.

Op deze site staat meer info over de verschillende soorten.

http://www.vibratorcenter.be/vibratorinformatie
quote:Marlin2007 schreef op 23 juli 2010 @ 22:31:

De winkel daarentegen is echt super, gewoon eens een keertje met een goeie vriendin naar binnen stappen. Verkoper is vriendelijk en we hebben erg met haar gelachen "deze heb ik zelf ook", zei de verkoopster gekleed in huispak en crocs

Ben je ook in Haarlem geweest?

Wat een ontzettend leuke meid is dat he?

Mijn meissie en ik zeiden naderhand allebij bijna op slag verliefd geworden te zijn...

Hahaha
quote:Marlin2007 schreef op 23 juli 2010 @ 22:31:

mijn ervaringen met de online versie van Christine le duc zijn niet zo best. Bestelde daar via de website wat lingerie. Ik besloot niet alles te houden en liet dus een pakketje ophalen. Toen de bel ging en de bezorgservice door de intercom beneden op straat tedderde "ik kom een pakketje van PABO afhalen!!!" was ik gelijk klaar met deze "service".

Ik wist het eerst ook niet maar het schijnt dat Pabo en cld hetzelfde zijn, allemaal onderdeel van beate uhse en verzenden vanuit walsoorden...of all places

met hun echt alleen maar ellende gehad. ook bij beslist.nl staat het vol met klachten over hun.

ik heb vorige week een nieuwe winkel ontdekt en daar als try out een vibo en vibrerende cockring besteld voor nog geen 5 euro alles bij elkaar, en had ik het stom verbaast keurig de volgende dag in huis. Ik kan zeggen dat mijn man en ik nog nooit zoveel lol hebben gehad voor die 5 eurootjes.

ik weet niet of ik hier en naam of link mag plaatsen, maar de winkel heet willie.

Vibrators worden ook ontzettend veel online gekocht. Ikzelf (en mijn vriending natuurlijk) heb ontzettend goede ervaringen met EasyToys.

Om een vibrator (of andere sextoys) te kopen gaan we meestal eerst naar erotiekvergelijk.nl. Daar kunnen we gemakkelijk een groot assortiment vergelijken en de goedkoopste webshop selecteren.

Kortom....nog makkelijker dan naar de winkel
Ik snap die drempel van Ikke wel.... Ik heb ook jarenlang drempelvrees gehad. Schaamde me rot als ik er alleen al aan dacht om in een winkel met zo'n ding naar de kassa te moeten gaan. Totdat ik hier begreep dat het helemaal niet vervelend hoeft te zjn omdat de Etos die dingen ook verkoopt (wat ik overigens niet wist). Paar weken geleden de stoute schoenen (met lood) aangetrokken. Ik naar de Etos (niet in mijn woonplaats want dat vond ik toch een beetje link) maar een Etos een stad verder (woon in de buurt van een grote stad, vond ik toch veiliger). Niemand die dat raar vond, andere vrouwen in de buurt(om mij heen) die dat raar vonden. Kwestie van gewoon afrekenen met de daarbij behorende vraag: "Wilt u een tasje?".... Alsof ik een flacon shampoo stond af te rekenen....

Ik snap de schroom van Ikke dus wel.. die had ik dus ook... Maar ik kan je verzekeren uit eigen ervaring: het valt 1000% mee.....
quote:MEFunny schreef op 15 april 2010 @ 22:01:

hej remboenrembo...

briefjes achterlaat met "pakje PABO!!! dan ben je aangenomen bij de Pedagogische Algemene Beroeps Opleiding en kun je dus onderwijzeres worden :D
quote:luckyjane schreef op 21 juni 2011 @ 01:06:

Ik snap die drempel van Ikke wel.... Ik heb ook jarenlang drempelvrees gehad. Schaamde me rot als ik er alleen al aan dacht om in een winkel met zo'n ding naar de kassa te moeten gaan. Totdat ik hier begreep dat het helemaal niet vervelend hoeft te zjn omdat de Etos die dingen ook verkoopt (wat ik overigens niet wist). Paar weken geleden de stoute schoenen (met lood) aangetrokken. Ik naar de Etos (niet in mijn woonplaats want dat vond ik toch een beetje link) maar een Etos een stad verder (woon in de buurt van een grote stad, vond ik toch veiliger). Niemand die dat raar vond, andere vrouwen in de buurt(om mij heen) die dat raar vonden. Kwestie van gewoon afrekenen met de daarbij behorende vraag: "Wilt u een tasje?".... Alsof ik een flacon shampoo stond af te rekenen....

Ik snap de schroom van Ikke dus wel.. die had ik dus ook... Maar ik kan je verzekeren uit eigen ervaring: het valt 1000% mee.....

Op naar de ETOS in een andere stad! En anders gewoon zeggen: ''wilt u het inpakken, het is een cadeautje'' waarna je er achter aan zegt: ''ja, het is voor mijn schoonmoeder / bazin / buurvrouw''.

(Kan je er zelfs nog een 'hartelijk gefeliciteerd' sticker op laten plakken! )
Wat kan je allemaal doen met een vibrator?????
Zelf heb ik diverse malen een vibrator op internet besteld. Het wordt discreet bezorgd en dan staat er vaak een andere afzender bij zodat de postbode niet weet wat er in het pakketje zit.

Hele goede ervaring met Sexshopwinkel.nl
Tja, beetje Classy sexshop/lady's shop komt niet iedereen, toch? En dan word je goed geadviseerd, kun je 'm ff vasthouden enzo ;) Klinkt gek, maar wel handig.. Online kopen kan, maar teleurstelling zit er in, natuurlijk..

Meeste online shops versturen met blanco doos, dus, don't worry..

Suc6!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven