vieze geur
maandag 30 september 2013 om 14:55
Beste mensen ,
Nou heb ik laatst een aantal keer seks gehad met een meisje zonder condoom.
Maar nou rook haar vagina niet erg lekker.
Nu een aantal dagen later ruik ik dezelfde geur als ik mijn voorhuid naar achter trek.
Terwijl ik mezelf toch goed gewassen heb.
Wat kan dit zijn en hoe krijg ik het weg?
Eerder had ik nooit last van dit.
Nou heb ik laatst een aantal keer seks gehad met een meisje zonder condoom.
Maar nou rook haar vagina niet erg lekker.
Nu een aantal dagen later ruik ik dezelfde geur als ik mijn voorhuid naar achter trek.
Terwijl ik mezelf toch goed gewassen heb.
Wat kan dit zijn en hoe krijg ik het weg?
Eerder had ik nooit last van dit.
maandag 30 september 2013 om 17:45
Heb je gespijbeld toen ze het op school over SOA's en seks hadden? Hóe dom kan je zijn zeg.... Of een inwoner van Noorwegen, dat kan ook nog....
19 jaar en halfgaar... Tjezus...
19 jaar en halfgaar... Tjezus...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 1 oktober 2013 om 01:11
quote:perzikenvla schreef op 30 september 2013 @ 18:58:
Denk je er ook aan dat je nu anderen kan besmetten?
Dat element kan trouwens meehelpen in je onderzoek. Neuk gewoon eens een ander vriendinnetje, en vraag haar of je volgende week eens aan haar flamoes mag komen snuffelen.
Zelfde geurtje als je eerste vriendinnetje haar pruim en jouw banaan? Dan is het opgelost: jullie hebben alle drie dezelfde schimmeltjes of beestjes. Je kan dezelfde medicatie nemen en slechts 1 iemand hoeft naar de dokter, en dan kunnen de kosten meteen door drie gedeeld worden, wat toch wel profijt oplevert. Met het gespaarde geld kan je dan condooms kopen.
Ander geurtje? Dan moet je eens opnieuw aan jouw lontje ruiken: misschien heb je nu twee geurtjes, die met elkaar vermengd eventueel voor jouw neus veel aangenamer kunnen ruiken.
Denk je er ook aan dat je nu anderen kan besmetten?
Dat element kan trouwens meehelpen in je onderzoek. Neuk gewoon eens een ander vriendinnetje, en vraag haar of je volgende week eens aan haar flamoes mag komen snuffelen.
Zelfde geurtje als je eerste vriendinnetje haar pruim en jouw banaan? Dan is het opgelost: jullie hebben alle drie dezelfde schimmeltjes of beestjes. Je kan dezelfde medicatie nemen en slechts 1 iemand hoeft naar de dokter, en dan kunnen de kosten meteen door drie gedeeld worden, wat toch wel profijt oplevert. Met het gespaarde geld kan je dan condooms kopen.
Ander geurtje? Dan moet je eens opnieuw aan jouw lontje ruiken: misschien heb je nu twee geurtjes, die met elkaar vermengd eventueel voor jouw neus veel aangenamer kunnen ruiken.
woensdag 2 oktober 2013 om 16:23
woensdag 2 oktober 2013 om 22:55
quote:sehnsucht schreef op 02 oktober 2013 @ 16:23:
Voor alle domkop roepers en roepsters:
http://www.nu.nl/lifestyl ... -vaak-onveilige-seks.htmlOh ja, want op het forum worden jonge dames die het onveilig doen nooit voor domkop uitgemaakt.
Voor alle domkop roepers en roepsters:
http://www.nu.nl/lifestyl ... -vaak-onveilige-seks.htmlOh ja, want op het forum worden jonge dames die het onveilig doen nooit voor domkop uitgemaakt.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zaterdag 5 oktober 2013 om 15:47
quote:bangbros schreef op 30 september 2013 @ 15:16:
Nou hij ziet er nog gewoon uit hoor , alleen heeft hij opeens dezelfde geur als haar vagina hadHet is wel normaal dat het niet naar bloemetjes ruikt, maar bij de ene zowel man als vrouw, ruikt het wat sterker of de andere. En veel met zeep wassen is zeker geen aanrader.
Nou hij ziet er nog gewoon uit hoor , alleen heeft hij opeens dezelfde geur als haar vagina hadHet is wel normaal dat het niet naar bloemetjes ruikt, maar bij de ene zowel man als vrouw, ruikt het wat sterker of de andere. En veel met zeep wassen is zeker geen aanrader.