vieze geur
maandag 30 september 2013 om 14:55
Beste mensen ,
Nou heb ik laatst een aantal keer seks gehad met een meisje zonder condoom.
Maar nou rook haar vagina niet erg lekker.
Nu een aantal dagen later ruik ik dezelfde geur als ik mijn voorhuid naar achter trek.
Terwijl ik mezelf toch goed gewassen heb.
Wat kan dit zijn en hoe krijg ik het weg?
Eerder had ik nooit last van dit.
Nou heb ik laatst een aantal keer seks gehad met een meisje zonder condoom.
Maar nou rook haar vagina niet erg lekker.
Nu een aantal dagen later ruik ik dezelfde geur als ik mijn voorhuid naar achter trek.
Terwijl ik mezelf toch goed gewassen heb.
Wat kan dit zijn en hoe krijg ik het weg?
Eerder had ik nooit last van dit.
maandag 30 september 2013 om 15:30
quote:Underkoffer schreef op maandag 30 september 2013 15:27 Zij zei dat ze niks heeft, jij haalde even twee vingers door d'r poes, rook eraan en dacht; hé ruikt een beetje vies maar ze is een mooi meisje dus zal wel goed zijn. Hopsakee, zo zonder jasje erin.
Tja, daar pluk je nu de <strike>paddestoelen</strike> vruchten van. Haha precies:)
Tja, daar pluk je nu de <strike>paddestoelen</strike> vruchten van. Haha precies:)
maandag 30 september 2013 om 15:32
Dat heeft'ie haar gevraagd, en toen zei ze dat ze niets had. Wat natuurlijk de beste referentie ever is, daarbij valt een doktersverklaring in het niet. Net als de meningen op dit forum: veel belangrijker en zwaarwegender dan die van de huisarts.
Hup, bellen jij, afspraak maken. Al is het maar om te voorkomen dat je andere meisjes niet besmet met 'iets'.
Hup, bellen jij, afspraak maken. Al is het maar om te voorkomen dat je andere meisjes niet besmet met 'iets'.
maandag 30 september 2013 om 15:36
quote:Underkoffer schreef op 30 september 2013 @ 15:27:
Zij zei dat ze niks heeft, jij haalde even twee vingers door d'r poes, rook eraan en dacht; hé ruikt een beetje vies maar ze is een mooi meisje dus zal wel goed zijn. Hopsakee, zo zonder jasje erin. Godskanonnen zeg, bedankt voor de beeldvorming
Zij zei dat ze niks heeft, jij haalde even twee vingers door d'r poes, rook eraan en dacht; hé ruikt een beetje vies maar ze is een mooi meisje dus zal wel goed zijn. Hopsakee, zo zonder jasje erin. Godskanonnen zeg, bedankt voor de beeldvorming
maandag 30 september 2013 om 16:08
maandag 30 september 2013 om 16:30
quote:wished- schreef op 30 september 2013 @ 16:08:
Erg slim om je piemel zomaar in iemand te steken, die je niet kent. Je kan een SOA of schimmelinfectie opgelopen hebben. Zeker als je al een paar keer gewassen hebt, hoort de geur wel weg te zijn.
Nja, even bezoekje aan de huisartsje dan maar?Ze was mooi, netjes en aan de pil, volgens TO, dus dan kan ze toch onmogelijk een SOA hebben?
Erg slim om je piemel zomaar in iemand te steken, die je niet kent. Je kan een SOA of schimmelinfectie opgelopen hebben. Zeker als je al een paar keer gewassen hebt, hoort de geur wel weg te zijn.
Nja, even bezoekje aan de huisartsje dan maar?Ze was mooi, netjes en aan de pil, volgens TO, dus dan kan ze toch onmogelijk een SOA hebben?
maandag 30 september 2013 om 16:39
maandag 30 september 2013 om 16:40
Lees dit maar eens door, dan bedenk je je wel voor de volgende keer!
http://www.nationaalkompa ... itaire-ziekten/soa/trend/
http://www.nationaalkompa ... itaire-ziekten/soa/trend/
maandag 30 september 2013 om 16:51
maandag 30 september 2013 om 16:52
quote:isa__88 schreef op 30 september 2013 @ 16:51:
http://www.seksoa.nl/assets/sites/2/ure-2-650x300.jpg
KotsVolgende keer ook ff een waarschuwing graag!
http://www.seksoa.nl/assets/sites/2/ure-2-650x300.jpg
KotsVolgende keer ook ff een waarschuwing graag!
maandag 30 september 2013 om 17:01
maandag 30 september 2013 om 17:09
quote:blueeyes*3 schreef op 30 september 2013 @ 15:32:
Dat heeft'ie haar gevraagd, en toen zei ze dat ze niets had. Wat natuurlijk de beste referentie ever is, daarbij valt een doktersverklaring in het niet. Net als de meningen op dit forum: veel belangrijker en zwaarwegender dan die van de huisarts.
Nieuwe relatie, heel verstandig besluiten jij en je nieuwe partner een testje te doen.
Maar ik heb nog nooit een schriftelijke verklaring mee gekregen en idd maar aangenomen dat als de dame in kwestie zei dat alles ok is (na test) dat zij de waarheid spreekt.
Eisen jullie een schriftelijke verklaring van je nieuwe partner?
ehh je kan wel zeggen dat het in orde is maar mag ik dat even zwart op wit zien?
Is ook niet echt een fijne start
Nieuwe relatie, heel verstandig besluiten jij en je nieuwe partner een testje te doen.
Maar ik heb nog nooit een schriftelijke verklaring mee gekregen en idd maar aangenomen dat als de dame in kwestie zei dat alles ok is (na test) dat zij de waarheid spreekt.
Eisen jullie een schriftelijke verklaring van je nieuwe partner?
ehh je kan wel zeggen dat het in orde is maar mag ik dat even zwart op wit zien?
Is ook niet echt een fijne start
maandag 30 september 2013 om 17:16
Ben je serieus nog te dom om te poepen of doe je alleen maar zo? Als me mijn kind was had ik je hoogstpersoonlijk bij de dok op de stoep gezet.
Mijn 16 jarige krijgt gratis condooms van mij, en ze weet heeeeeel goed dat je van neuqen zonder kapotje zwanger kan raken of ziek kan worden. Lesje nummer 1 enzo in de opvoeding.
En dan nog even dit: vagina's hebben een geurtje, zeker na een hele dag, en dan onverwachte seks. Dat is in verreweg de meeste gevallen volstrekt normaal. Ook mooie meisjes hebben geurtjes. De een ruikt wat sterkter dan de ander. Maar jonge jongetjes denken dat alle vrouwen kinderkutjes hebben met gebleekte haarloze anussen en dat ze volcontinu naar roosjes ruiken.
Koekkoek.
Mijn 16 jarige krijgt gratis condooms van mij, en ze weet heeeeeel goed dat je van neuqen zonder kapotje zwanger kan raken of ziek kan worden. Lesje nummer 1 enzo in de opvoeding.
En dan nog even dit: vagina's hebben een geurtje, zeker na een hele dag, en dan onverwachte seks. Dat is in verreweg de meeste gevallen volstrekt normaal. Ook mooie meisjes hebben geurtjes. De een ruikt wat sterkter dan de ander. Maar jonge jongetjes denken dat alle vrouwen kinderkutjes hebben met gebleekte haarloze anussen en dat ze volcontinu naar roosjes ruiken.
Koekkoek.