Vinden van (serieuze) sexpartners?

10-04-2013 11:34 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben single en net als ik (man) zullen er ook vrouwen zijn die op zoek zijn naar intimiteit/sex. Maar hoe vind je serieuze vrouwen? Er zijn veel dating/contact sites maar als je na zoeken reageert op een advertentie komt er een berichtje terug dat je je eerst moet aanmelden met het smoesje "ik heb geen computer dus neem contact op via deze site blabla". Commercie, oplichting? Er worden soms hele zielige verhalen gebruikt. Walgelijk!



Dus: hoe vind je serieuze vrouwen?

(ik heb geen zin hiervoor apart de kroeg in te gaan)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 18:40:

[...]





Pfff, waar is de *veegt zweet van voorhoofd* smiley? Relaxxxxxxxxx.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik weet er nog 1!

Mannen die knuffelend met hun

Hond

Kat

Konijn

Weggeknipte of geshopte ex op de foto staan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 18:42:

[...]





Dat bedoel ik dus, dus dan heeft het toch weinig zin?

Ps. heb niet onder een steen gelegen hoor. Heb zelfs een bedrijf geadviseerd die had ook een datingsite, wat een troep.



Weet ik niet, het staat wel bij je profiel aangegeven, dat het gecontroleerd is, dat scheelt al iets.



Maar jij bedoelt een site waar je alleen met een gecontroleerd profiel kunt aanmelden? En wie controleert de controleur dan?
quote:Summerdance schreef op 10 april 2013 @ 18:45:

Oh ik weet er nog 1!

Mannen die knuffelend met hun

Hond

Kat

Konijn

Weggeknipte of geshopte ex op de foto staan WC op de achtergrond of of of, een kopie van de paspoort foto met een stempel eroverheen . Alsof diegene gezocht wordt.
quote:Summerdance schreef op 10 april 2013 @ 18:44:

[...]



Relaxxxxxxxxx..... Yep, lekker met een wijntje
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 18:47:

[...]





WC op de achtergrond of of of, een kopie van de paspoort foto met een stempel eroverheen . Alsof diegene gezocht wordt.Ook heel ergerlijk....mannen met een zonnebril!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 18:48:

[...]





Yep, lekker met een wijntje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 18:38:

[...]





Tsja, als ik iemand met zijn mond half open met een dikke worst aan een vork op een foto zie staan vind ik dat nu niet bepaald aantrekkelijk eruit zien. Jij wel? Weinig moeite ervoor genomen en dat zijn vaak de types die dan nog verongelijkt reageren ook als je toch netjes een berichtje terugstuurt van nee, bedankt (of iets van dien aard).



Zulke types verpesten het dus voor de serieuze mannen. Dat is dus ook wat ik bedoel, het gaat je al tegen staan om op zo een site te zoeken want ik denk dat inderdaad veel serieuze vrouwen hier ook snel afhaken. Dus cirkeltje is weer rond.



Ja een goede: wie controleert wie?
Alle reacties Link kopieren
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 18:50:





Ja een goede: wie controleert wie?Als je dan toch per se wilt internetdaten...snel afspreken en je vooral geen illusies maken, kan het alleen maar meevallen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 18:50:

[...]





Zulke types verpesten het dus voor de serieuze mannen. Dat is dus ook wat ik bedoel, het gaat je al tegen staan om op zo een site te zoeken want ik denk dat inderdaad veel serieuze vrouwen hier ook snel afhaken. Dus cirkeltje is weer rond.



Ja een goede: wie controleert wie?



Mijn persoonlijke ervaring is dat de daar zoekende vrouwen onrealistische eisen stellen vanwege de vraag/aanbod verhoudingen.



Lullig gezegd: vrouwen die net een "5je" zijn (echt vreselijke terminologie, ik weet het), eisen minstens een 10- als vent...
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 18:50:

[...]





Zulke types verpesten het dus voor de serieuze mannen. Dat is dus ook wat ik bedoel, het gaat je al tegen staan om op zo een site te zoeken want ik denk dat inderdaad veel serieuze vrouwen hier ook snel afhaken. Dus cirkeltje is weer rond.



Ja een goede: wie controleert wie?



Ik snap goed wat je bedoelt hoor. Toen ik nog een actiever profiel had op een adultsite kreeg ik dat ook vaak te horen van degenen waarmee ik chatte. Een foto zegt niet alles, wel veel, dus dat is in die in zin wel belangrijk. Voor beide partijen overigens.



Helaas is het ook zo dat er best veel fake profielen van vrouwen zijn (betaalprofielen dus) waardoor het voor de wél goedbedoelende vrouwen ook niet makkelijk is om daar tegenop te boksen, laat staan, daarbovenop, het wantrouwende hierover dat door mannen wordt afgegeven.



Het is veel kaf van het koren scheiden idd. En dan nog kan het weleens mis gaan.
quote:innote schreef op 10 april 2013 @ 18:57:

[...]





Mijn persoonlijke ervaring is dat de daar zoekende vrouwen onrealistische eisen stellen vanwege de vraag/aanbod verhoudingen.



Lullig gezegd: vrouwen die net een "5je" zijn (echt vreselijke terminologie, ik weet het), eisen minstens een 10- als vent...Dat geldt echt niet voor alle vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Dutchiee!!! Je gaat lekker jongen.



Je kan er vanavond nog 1 aan je zwaard prikken. Wedden? Wel even verslag uitbrengen morgen. Onder topic Je laatste neuk, categorie, Sex.
Alle reacties Link kopieren
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 18:32:

[...]

Ja, ik zie er verzorgd uit en dat verwacht ik ook van de ander. Ik houd ook van humor (wie niet?). Hoe sexable ik ben? Ik vind het in ieder geval belangrijk om er beiden lol aan te beleven, er de tijd voor nemen, dat is leuk en sfeerverhogend. En als bruggetje naar jouw volgende vraag: het moet ook een beetje leuk en sfeervol zijn. Dat kan door eerst ergens af te spreken, een etentje etc Gezelligheid en ongedwongen sfeer vind ik belangrijk. Het gaat bij ook om alles er om heen.



Weet je waarom jij geen date kan vinden?

Ik doe een gok, maar ik kan er naast zitten:

Als je teksten op een datingsite net zo zouteloos zijn als het proza dat je hier poneert, dan lopen de meeste vrouwen die ook maar een beetje pit hebben, gillend weg.

"Ik houd ook van humor".... echt waar?

"Het moet ook leuk en sfeervol zijn".... Goh!

"Gezelligheid en ongedwongen sfeer vind ik belangrijk"

Dus een avond waar iedereen gespannen met een chagrijnig smoelwerk zit onder TL-licht is aan jou niet besteed?
Alle reacties Link kopieren
Is dit een hengeltopic?
Alle reacties Link kopieren
Kees
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 10 april 2013 @ 19:09:

[...]





Weet je waarom jij geen date kan vinden?

Ik doe een gok, maar ik kan er naast zitten:

Als je teksten op een datingsite net zo zouteloos zijn als het proza dat je hier poneert, dan lopen de meeste vrouwen die ook maar een beetje pit hebben, gillend weg.

"Ik houd ook van humor".... echt waar?

"Het moet ook leuk en sfeervol zijn".... Goh!

"Gezelligheid en ongedwongen sfeer vind ik belangrijk"

Dus een avond waar iedereen gespannen met een chagrijnig smoelwerk zit onder TL-licht is aan jou niet besteed?



Nou Kees, dat heb je mooi mis. Ik vind zijn tekst tot dusver wel oprecht overkomen. I.p.v. gladde snelle praatjes.



Het is dat ik voorzien ben, want anders graaauwww
Alle reacties Link kopieren
quote:marokkaansejongen schreef op 10 april 2013 @ 19:10:

Is dit een hengeltopic?Het is een oefen hengeltopic... zolang ene A. nog niet langs is geweest is het nog geen echt hengeltopic.
Alle reacties Link kopieren
quote:innote schreef op 10 april 2013 @ 18:33:

[...]



En laat nou op die datingsites door -vrijwel- de gehele vrouwelijke bevolking de aanwezig mannen volledig beoordeeld (en neergesabeld) te worden op enkel en alleen de foto....

Het is nu eenmaal zo dat mannen visueel ingesteld zijn. Maar vrouwen beoordelen de mannen daar net zo goed op het uiterlijk.



Ik ben het wel met Summerdance eens. Een foto zegt niet alles. Een aantal eigenschappen kan men niet op een foto zien.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 10 april 2013 @ 19:09:

[...]





Weet je waarom jij geen date kan vinden?

Ik doe een gok, maar ik kan er naast zitten:

Als je teksten op een datingsite net zo zouteloos zijn als het proza dat je hier poneert, dan lopen de meeste vrouwen die ook maar een beetje pit hebben, gillend weg.

"Ik houd ook van humor".... echt waar?

"Het moet ook leuk en sfeervol zijn".... Goh!

"Gezelligheid en ongedwongen sfeer vind ik belangrijk"

Dus een avond waar iedereen gespannen met een chagrijnig smoelwerk zit onder TL-licht is aan jou niet besteed?



Heb je altijd zo snel een oordeel?



Wie zegt dat ik geen date kan vinden? Ik zeg alleen dat het niet eenvoudig is serieuze vrouwen te vinden op bijv datingsites



Dit is:

1. geen datingsite

2. een serieus gesprek over een serieus onderwerp



Begrijp je het verschil een beetje?



Zou me niets verbazen als jij een van die mannen bent zoals eerder beschreven.
quote:keesadam schreef op 10 april 2013 @ 19:09:

[...]





Weet je waarom jij geen date kan vinden?

Ik doe een gok, maar ik kan er naast zitten:

Als je teksten op een datingsite net zo zouteloos zijn als het proza dat je hier poneert, dan lopen de meeste vrouwen die ook maar een beetje pit hebben, gillend weg.

"Ik houd ook van humor".... echt waar?

"Het moet ook leuk en sfeervol zijn".... Goh!

"Gezelligheid en ongedwongen sfeer vind ik belangrijk"

Dus een avond waar iedereen gespannen met een chagrijnig smoelwerk zit onder TL-licht is aan jou niet besteed?Ik seks iig niet met het licht uit nee . Dus als dat een TL is, het zij zo. Je kunt het dan alsnog wel spannend maken hoor met een blinddoek of zo. Lachen, gieren brullen als je op de tast moet
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 10 april 2013 @ 19:16:

[...]



Het is nu eenmaal zo dat mannen visueel ingesteld zijn. Maar vrouwen beoordelen de mannen daar net zo goed op het uiterlijk.



Ik ben het wel met Summerdance eens. Een foto zegt niet alles. Een aantal eigenschappen kan men niet op een foto zien.Maar de hoofdmoot van de op dergelijke sites aanwezige dames neemt de moeite niet om tijd te investeren, en zich ook een beetje kwetsbaar op te stellen, om daar achter te komen...
Alle reacties Link kopieren
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 19:16:

[...]





Heb je altijd zo snel een oordeel?

Dit is:

1. geen datingsite

2. een serieus gesprek over een serieus onderwerp



Begrijp je het verschil een beetje?



Zou me niets verbazen als jij een van die mannen bent zoals eerder beschreven. geef hem van Katoen. Kees knock-out terug kruipend naar zijn Subaru Impreza.
quote:innote schreef op 10 april 2013 @ 19:17:

[...]



Maar de hoofdmoot van de op dergelijke sites aanwezige dames neemt de moeite niet om tijd te investeren, en zich ook een beetje kwetsbaar op te stellen, om daar achter te komen...En mannen net zo goed. Er zijn er zoveel die met losse flodders schieten in de hoop dat er een vrouw reageert. Die het profiel niet hebben gelezen of gelijk binnenkomen met 'neuken? hier is mijn 06'. Nee dat is een lekkere binnenkomer
Alle reacties Link kopieren
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 18:50:

Zulke types verpesten het dus voor de serieuze mannen. Dat is dus ook wat ik bedoel, het gaat je al tegen staan om op zo een site te zoeken want ik denk dat inderdaad veel serieuze vrouwen hier ook snel afhaken. Dus cirkeltje is weer rond.

Ik heb daarom datingsites de rug toegekeerd. D.w.z. heb de lidmaatschap gedowngraded naar een gratis lidmaatschap, zodat ik er geen geld meer aan verspil. Als ik één van de duizend mails ben die een bepaalde vrouw in haar mailbox heeft gekregen, kan ik het wel schudden. Ik kan het nooit winnen van 999 andere mannen. Dus dan moet je wel van heel goeden huize komen. Dat is overigens ook een argument van datgene wat ik hier al een tijd loop te beweren: de eisen die vrouwen stellen aan mannen op datingsites zijn extreem hoog. Ik zou bij wijze van spreken afgewezen kunnen worden omdat ik een donker bankstel thuis heb, i.p.v. een licht bankstel, waarbij ik me afvraag wat dat ertoe doet.



quote:Ja een goede: wie controleert wie?Er wordt vrijwel niet gecontroleerd... er is wel een website geloof ik die datingsites recenseert. Daar zit een hoop zwendelsites tussen.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven