Vinden van (serieuze) sexpartners?

10-04-2013 11:34 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben single en net als ik (man) zullen er ook vrouwen zijn die op zoek zijn naar intimiteit/sex. Maar hoe vind je serieuze vrouwen? Er zijn veel dating/contact sites maar als je na zoeken reageert op een advertentie komt er een berichtje terug dat je je eerst moet aanmelden met het smoesje "ik heb geen computer dus neem contact op via deze site blabla". Commercie, oplichting? Er worden soms hele zielige verhalen gebruikt. Walgelijk!



Dus: hoe vind je serieuze vrouwen?

(ik heb geen zin hiervoor apart de kroeg in te gaan)
Alle reacties Link kopieren
quote:innote schreef op 10 april 2013 @ 19:17:

[...]



Maar de hoofdmoot van de op dergelijke sites aanwezige dames neemt de moeite niet om tijd te investeren, en zich ook een beetje kwetsbaar op te stellen, om daar achter te komen...

Maar....ik (vrouw) stel me ook zeker online niet kwetsbaar op

Ik ga mijn hele hebben en houden niet online gooien bij iemand die ik niet ken.



Toen ik in het verleden nog wel eens een maandje RP deed

Had ik 2 foto's met de profieltekst: Vrouw, Hond, Sigaret, Koffie, en Reizen



Wie ben jij?



Dat was genoeg, meer hoefde ik niet te investeren

Kwam er een leuk mailtje dan mailde je wat heen en weer, en binnen een week sprak ik wel af....



Kleine aanvulling, ik was niet zo zeer op zoek naar seks, een relatie maar vond het hele daten dan wel weer leuk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 19:21:

[...]





En mannen net zo goed. Er zijn er zoveel die met losse flodders schieten in de hoop dat er een vrouw reageert. Die het profiel niet hebben gelezen of gelijk binnenkomen met 'neuken? hier is mijn 06'. Nee dat is een lekkere binnenkomer Het is wel duidelijk, praktisch en tijdbesparend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 10 april 2013 @ 19:23:

[...]



Het is wel duidelijk, praktisch en tijdbesparend.Maar niet zo effectief vrees ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Grappig man, bitchfight tussen twee mannen. Ga door aub, ik ga kapot hier.



Ik vind wel dat Kees nog voor staat, ik vond zijn betoogje erg gevat.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:marokkaansejongen schreef op 10 april 2013 @ 19:26:

Grappig man, bitchfight tussen twee mannen. Ga door aub, ik ga kapot hier.



Ik vind wel dat Kees nog voor staat, ik vond zijn betoogje erg gevat.



Dan ga jij lekker met Kees mee. En Dibbes of Sum met Dutchie.



Slotje
quote:Iwannalive schreef op 10 april 2013 @ 19:23:

[...]



Het is wel duidelijk, praktisch en tijdbesparend.Als het iemand verder niet uitmaakt wel ja
Alle reacties Link kopieren
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 19:16:

[...]Heb je altijd zo snel een oordeel?

Nee, behalve als iemand een beetje loopt te zeuren dat iets niet lukt, maar uit alles blijkt dat hij/zij zelf de oorzaak is.



Je verwart serieus met saai.

Luister, zachte heelmeesters maken stinkende wonden: In niets van je teksten zit ook maar iets van een sprankeling, een oorspronkelijke gedachte, een grijns.. Zelfs niets om je over op te winden.

Het is allemaal grijs, en als er ooit een Oscar komt voor de categorie Open Deuren Intrappen ben jij zeker genomineerd.



Ga naar de kroeg, naar een club, naar een kantine van de tennisvereniging of naar de foyer van het Concertgebouw. Doe iets! Laat je zelf zien aan dames en probeer een gesprek aan te knopen. Want van je schrijfsels moet je het niet hebben. Het is niet 13-in-een-dozijn, maar op zijn minst 24-in-een-dozijn.
quote:broekrok schreef op 10 april 2013 @ 19:27:

[...]





Daar wil ik dan toch nog wel op schrijven dat veel, heel veel mannen op dergelijke sites zichzelf god's gift to women vinden en denken dat alle vrouwen slank, blond, minstens cup DD hebben én liefst jonger dan 30 zijn!Gaf ik ook al aan ja, in andere bewoordingen weliswaar
Alle reacties Link kopieren
Als ik een seksdate zou willen, hoef ik waarschijnlijk de straat nog niet uit.. ..nee, dit zegt niks over mijn straat

waarom dan nog op een chat oid?
Alle reacties Link kopieren
quote:eldiabonita schreef op 10 april 2013 @ 19:31:

Als ik een seksdate zou willen, hoef ik waarschijnlijk de straat nog niet uit.. ..nee, dit zegt niks over mijn straat

waarom dan nog op een chat oid?

Maar....dan komt het stokpaardje van de meeste mannen om de hoek kijken...

Het schijnt voor vrouwen altijd véél makkelijker te zijn om seks te scoren

Wat ik dan weer niet begrijp want je sekst toch met een man? (ik dan)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 19:21:

[...]





En mannen net zo goed. Er zijn er zoveel die met losse flodders schieten in de hoop dat er een vrouw reageert. Die het profiel niet hebben gelezen of gelijk binnenkomen met 'neuken? hier is mijn 06'. Nee dat is een lekkere binnenkomer



Mjah sorry, dat zijn mijns inziens geen mannen maar horken....

Mensen die mij hier kennen weten dat ik iets meer proza produceer, maar de reacties van -de hoofdmoot- blijven hetzelfde (er is zelfs een groep dames die meent zich te moeten kunnen permitteren gewoon -niet- te reageren)
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 10 april 2013 @ 19:33:

[...]



Maar....dan komt het stokpaardje van de meeste mannen om de hoek kijken...

Het schijnt voor vrouwen altijd véél makkelijker te zijn om seks te scoren

Wat ik dan weer niet begrijp want je sekst toch met een man? (ik dan)Voor veel vrouwen (waaronder ik) hoort sex in een relatie thuis
quote:keesadam schreef op 10 april 2013 @ 19:30:

[...]



Nee, behalve als iemand een beetje loopt te zeuren dat iets niet lukt, maar uit alles blijkt dat hij/zij zelf de oorzaak is.



Je verwart serieus met saai.

Luister, zachte heelmeesters maken stinkende wonden: In niets van je teksten zit ook maar iets van een sprankeling, een oorspronkelijke gedachte, een grijns.. Zelfs niets om je over op te winden.

Het is allemaal grijs, en als er ooit een Oscar komt voor de categorie Open Deuren Intrappen ben jij zeker genomineerd.



Ga naar de kroeg, naar een club, naar een kantine van de tennisvereniging of naar de foyer van het Concertgebouw. Doe iets! Laat je zelf zien aan dames en probeer een gesprek aan te knopen. Want van je schrijfsels moet je het niet hebben. Het is niet 13-in-een-dozijn, maar op zijn minst 24-in-een-dozijn.





Voor elk wat wils toch? Ken jij TO persoonlijk? Wéét jij vanuit eigen ervaring hoe TO in het dagelijkse leven is?



Stille wateren hebben diepe gronden, ooit van gehoord? Niets is wat het lijkt. Het komt op jouw over alsof TO saai is, wéét je dat?
quote:eldiabonita schreef op 10 april 2013 @ 19:31:

Als ik een seksdate zou willen, hoef ik waarschijnlijk de straat nog niet uit.. ..nee, dit zegt niks over mijn straat

waarom dan nog op een chat oid?Ik toch wel , sterker nog, moet ik zelfs de auto voor van stal halen.
.
quote:innote schreef op 10 april 2013 @ 19:34:

[...]





Mjah sorry, dat zijn mijns inziens geen mannen maar horken....

Mensen die mij hier kennen weten dat ik iets meer proza produceer, maar de reacties van -de hoofdmoot- blijven hetzelfde (er is zelfs een groep dames die meent zich te moeten kunnen permitteren gewoon -niet- te reageren)Ja, dat zijn het ook. Ik bedoelde ermee, vlak mannen ook niet uit hoe zij over kunnen komen. Dat is niet alleen aan vrouwen voorbehouden. Scheer goedbedoelende vrouwen dus niet zomaar over 1 kam dat ze een 10 willen en zelf een 5-je zijn. Want dat is jóuw mening over jóuw ervaringen. Niet alle vrouwen zijn zo.
quote:broekrok schreef op 10 april 2013 @ 19:39:

Keesadam komt op mij in elk geval over als iemand met een grote bek Maar ja, sommige mensen hebben juist dat nodig om op te vallen!Idd, en niet alle vrouwen zijn daar van gediend of vallen daar op.
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 10 april 2013 @ 19:30:

[...]



Nee, behalve als iemand een beetje loopt te zeuren dat iets niet lukt, maar uit alles blijkt dat hij/zij zelf de oorzaak is.



Je verwart serieus met saai.

Luister, zachte heelmeesters maken stinkende wonden: In niets van je teksten zit ook maar iets van een sprankeling, een oorspronkelijke gedachte, een grijns.. Zelfs niets om je over op te winden.

Het is allemaal grijs, en als er ooit een Oscar komt voor de categorie Open Deuren Intrappen ben jij zeker genomineerd.



Ga naar de kroeg, naar een club, naar een kantine van de tennisvereniging of naar de foyer van het Concertgebouw. Doe iets! Laat je zelf zien aan dames en probeer een gesprek aan te knopen. Want van je schrijfsels moet je het niet hebben. Het is niet 13-in-een-dozijn, maar op zijn minst 24-in-een-dozijn.



Koest Bokito koest.



Je kan daar echt flink naast zitten. Daarentegen, je komt zelf over als een standaard Marlboroman die het routineklusje wel even fixt. Dat is pas saai. Minder is soms gewoon meer. Minder stoere praatjes meer originele daden. Waarom zit je zelf trouwens niet in de kroeg...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 19:36:

[...]

Voor elk wat wils toch? Ken jij TO persoonlijk? Wéét jij vanuit eigen ervaring hoe TO in het dagelijkse leven is?



Stille wateren hebben diepe gronden, ooit van gehoord? Niets is wat het lijkt. Het komt op jouw over alsof TO saai is, wéét je dat?

Nee, dat weet ik niet.

Maar wat ik wel weet, is dat je het op een datingsite moet hebben van o.a. een leuke tekst.

En die toont TO hier in ieder geval niet.

Dus wellicht is hij wel type stille wateren, diepe gronden. Maar op een datingsite heb je daar verdomd weinig aan, want niemand zal er ooit achterkomen.

Iedereen filtert in het leven, dus ook dames op een datingsite. Die gaan echt niet 20 teksten zitten wachten tot eindelijk die 'diepe' persoonlijkheid naar boven komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 10 april 2013 @ 19:47:

[...]



Nee, dat weet ik niet.

Maar wat ik wel weet, is dat je het op een datingsite moet hebben van o.a. een leuke tekst.

En die toont TO hier in ieder geval niet.

Dus wellicht is hij wel type stille wateren, diepe gronden. Maar op een datingsite heb je daar verdomd weinig aan, want niemand zal er ooit achterkomen.

Iedereen filtert in het leven, dus ook dames op een datingsite. Die gaan echt niet 20 teksten zitten wachten tot eindelijk die 'diepe' persoonlijkheid naar boven komt.



Op een datingsite zijn vrouwen op zoek naar een relatie.

Meestal niet naar alleen maar sex, tenmisnte dat is niet het doel van de serieusere datingsites.

En, zoals ik al zei, ik heb ook geen datingsite/kroeg nodig om aan sex te komen als ik die graag zou willen.Misschien als ik 60 ben
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 10 april 2013 @ 19:47:

[...]



Nee, dat weet ik niet.

Maar wat ik wel weet, is dat je het op een datingsite moet hebben van o.a. een leuke tekst.

En die toont TO hier in ieder geval niet.

Dus wellicht is hij wel type stille wateren, diepe gronden. Maar op een datingsite heb je daar verdomd weinig aan, want niemand zal er ooit achterkomen.

Iedereen filtert in het leven, dus ook dames op een datingsite. Die gaan echt niet 20 teksten zitten wachten tot eindelijk die 'diepe' persoonlijkheid naar boven komt.Want we zijn allemaal hetzelfde... case closed. Je weet niet veel van vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Succes! Ik lees morgen of zo graag het verslag.
quote:keesadam schreef op 10 april 2013 @ 19:47:

[...]



Nee, dat weet ik niet.

Maar wat ik wel weet, is dat je het op een datingsite moet hebben van o.a. een leuke tekst.

En die toont TO hier in ieder geval niet. Logisch, het is hier geen datingsite

Dus wellicht is hij wel type stille wateren, diepe gronden. Maar op een datingsite heb je daar verdomd weinig aan, want niemand zal er ooit achterkomen. Daar kun je dus verdomd goed naast zitten, echt.

Iedereen filtert in het leven, dus ook dames op een datingsite. Die gaan echt niet 20 teksten zitten wachten tot eindelijk die 'diepe' persoonlijkheid naar boven komt.



Wie zegt dan in hemelsnaam dat er diepe tekst naar voren moet komen? Dat maak jij ervan.

Jouw aanpak is niet gelijk aan willekeurig welke andere man dan ook, dus ook niet aan die vanTO.



Wat voor jou goed kan werken, werkt voor een ander wellicht voor geen meter. Snap je?
quote:eldiabonita schreef op 10 april 2013 @ 19:50:

[...]





Op een datingsite zijn vrouwen op zoek naar een relatie.

Meestal niet naar alleen maar sex, tenmisnte dat is niet het doel van de serieusere datingsites.

En, zoals ik al zei, ik heb ook geen datingsite/kroeg nodig om aan sex te komen als ik die graag zou willen.Misschien als ik 60 ben In dit geval gaat toch duidelijk om een sekspartner

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven