Vinden van (serieuze) sexpartners?

10-04-2013 11:34 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben single en net als ik (man) zullen er ook vrouwen zijn die op zoek zijn naar intimiteit/sex. Maar hoe vind je serieuze vrouwen? Er zijn veel dating/contact sites maar als je na zoeken reageert op een advertentie komt er een berichtje terug dat je je eerst moet aanmelden met het smoesje "ik heb geen computer dus neem contact op via deze site blabla". Commercie, oplichting? Er worden soms hele zielige verhalen gebruikt. Walgelijk!



Dus: hoe vind je serieuze vrouwen?

(ik heb geen zin hiervoor apart de kroeg in te gaan)
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 10 april 2013 @ 14:04:

[...]



Volgens mij zijn zij dan geen kroegtypes. Ze vinden hun date elders, denk ik.Klopt. Veel vrouwen hebben daar geen tijd voor bijv door hun baan. Ook velen vinden het een naar idee om voor sex de kroeg in te gaan en dat kan ik me wel voorstellen. Als man vind ik het al niet geweldig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tedvrpl schreef op 10 april 2013 @ 13:53:

Ze zitten je te pesten dutch en die oproep met mailadres moet je snel weghalen want komt je op een ban te staan wegens "hengelen"...



Ik ben niet zo "modern"met internet dus: wat is "hengelen"? Wat is hier verkeerd aan?
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 17:58:

[...]





Ik ben niet zo "modern"met internet dus: wat is "hengelen"? Wat is hier verkeerd aan?Ander woord voor 'vissen naar' en dat mag niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Radiance schreef op 10 april 2013 @ 14:13:

Enne... zie je er een beetje leuk uit?



Wat is "leuk"? Is een beetje subjectief.

Uiterlijk ben ik een gewone man, niet lelijk en niet knap. Heb een wat klassieke uitstraling. Ben geen corpsbal maar heb rechten gestudeerd dus ben geen zwerverstype hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 17:58:

[...]

Ik ben niet zo "modern"met internet dus: wat is "hengelen"? Wat is hier verkeerd aan?



Vissen naar contact met vrouwen zoals in jouw oproep. Als dat toegestaan zou zijn dan zou vooral de sekspijler alleen nog maar volstaan met oproepen van mannen.

Verder vindt de viva het prima dat we hier over seks praten maar ze vinden het niet prima dat het een datingsite wordt, en veel forummers en forumsters delen die mening. De regels staan wel ergens, weet alleen niet waar. Je komt redelijk oprecht over maar in het algemeen wordt je bij zo een oproep eerst geslacht door forumsters en vervolgens er door een moderator afgegooid...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 18:03:

[...]





Ander woord voor 'vissen naar' en dat mag niet.



Ok, dacht dat het iets speciaals was. Goed zal het niet meer doen.



Ps hoe je kom je bij de naam "dibbes" is volgens mij oud Gronings en hoor je vrijwel nooit?
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 18:06:

[...]





Wat is "leuk"? Is een beetje subjectief.
Uiterlijk ben ik een gewone man, niet lelijk en niet knap. Heb een wat klassieke uitstraling. Ben geen corpsbal maar heb rechten gestudeerd dus ben geen zwerverstype hahaha



Dat is inderdaad subjectief en verschilt natuurlijk per vrouw wat zij aantrekkelijk vindt.

Over het algemeen wordt denk ik toch wel aangenomen, zie je er verzorgd uit en zeker ook, hoe sexable ben je, wat heb je een vrouw te bieden? Oja, humor, maar dat vind ik zelf een belangrijke. Ook in bed mag gelachen worden nl



Andere vraag: wat verwacht je van een serieuze seksdate? Is dat iemand puur om de seks alleen of wil je ook daarnaast nog dingen ondernemen, zoals uiteten, uitgaan, weekendjes weg etc. Bij elkaar blijven slapen wil je wel of niet?R
Alle reacties Link kopieren
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 18:10:

[...]

Ps hoe je kom je bij de naam "dibbes" is volgens mij oud Gronings en hoor je vrijwel nooit?



Dit gaat al een tikje in de goede richting maar je zit nog een heel eind van de visakte af. Probeer on-topic te schrijven. D.w.z. in relatie tot het onderwerp van het topic.



Overigens wordt naar bekenden zwaaien meestal wel getolereerd:

Dibbes!!!

Alle reacties Link kopieren
quote:Tedvrpl schreef op 10 april 2013 @ 18:09:

[...]





Vissen naar contact met vrouwen zoals in jouw oproep. Als dat toegestaan zou zijn dan zou vooral de sekspijler alleen nog maar volstaan met oproepen van mannen.

Verder vindt de viva het prima dat we hier over seks praten maar ze vinden het niet prima dat het een datingsite wordt, en veel forummers en forumsters delen die mening. De regels staan wel ergens, weet alleen niet waar. Je komt redelijk oprecht over maar in het algemeen wordt je bij zo een oproep eerst geslacht door forumsters en vervolgens er door een moderator afgegooid...



Ok, dank je voor de uitleg. Ik begrijp het. Ook hier geldt dus weer dat de goeden te lijden hebben onder de kwaden.

Het is inderdaad van mijn kant serieus, juist omdat er al zoveel van die fake troep is. Misschien moeten we met wat mensen een datingsite starten met gecontroleerde profielen.
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 18:10:

[...]





Ok, dacht dat het iets speciaals was. Goed zal het niet meer doen.



Ps hoe je kom je bij de naam "dibbes" is volgens mij oud Gronings en hoor je vrijwel nooit?Geen idee, krijg het af en toe te horen, he "je bent een dibbes" waarmee meer bedoeld wordt een goeierd/lieverd. Tot op zekere hoogte dan
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 18:14:

[...]





Ok, dank je voor de uitleg. Ik begrijp het. Ook hier geldt dus weer dat de goeden te lijden hebben onder de kwaden.

Het is inderdaad van mijn kant serieus, juist omdat er al zoveel van die fake troep is. Misschien moeten we met wat mensen een datingsite starten met gecontroleerde profielen.Man onder welke steen heb jij gelegen? . Die zijn er hoor alleen die optie kiezen er niet veel voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 18:14:

[...]

Ok, dank je voor de uitleg. Ik begrijp het. Ook hier geldt dus weer dat de goeden te lijden hebben onder de kwaden.

Het is inderdaad van mijn kant serieus, juist omdat er al zoveel van die fake troep is. Misschien moeten we met wat mensen een datingsite starten met gecontroleerde profielen.www.sdc.com

Is zo een site. Moet je als man nog steeds behoorlijk je best doen. En als jurist moet je mijn postings nog maar eens goed tussen de regels door lezen.



quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 18:06:

[...]

Ben geen corpsbal maar heb rechten gestudeerd dus ben geen zwerverstype hahahaEn niet te knorrig doen natuurlijk!
quote:Tedvrpl schreef op 10 april 2013 @ 18:13:

[...]





Dit gaat al een tikje in de goede richting maar je zit nog een heel eind van de visakte af. Probeer on-topic te schrijven. D.w.z. in relatie tot het onderwerp van het topic.



Overigens wordt naar bekenden zwaaien meestal wel getolereerd:

Dibbes!!!

Alle reacties Link kopieren
Dib!!! je hebt beet!



Een serieuze seksdate haal ik bij voorkeur uit de kroeg!

Want dat zijn voor mij 2 dingen belangrijk, uitstraling en een goeie babbel



En dat zijn nou net dingen die ik niet aan een foto op een datingsite kan zien en horen....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 18:11:

[...]





Dat is inderdaad subjectief en verschilt natuurlijk per vrouw wat zij aantrekkelijk vindt.

Over het algemeen wordt denk ik toch wel aangenomen, zie je er verzorgd uit en zeker ook, hoe sexable ben je, wat heb je een vrouw te bieden? Oja, humor, maar dat vind ik zelf een belangrijke. Ook in bed mag gelachen worden nl



Andere vraag: wat verwacht je van een serieuze seksdate? Is dat iemand puur om de seks alleen of wil je ook daarnaast nog dingen ondernemen, zoals uiteten, uitgaan, weekendjes weg etc. Bij elkaar blijven slapen wil je wel of niet?RJa, ik zie er verzorgd uit en dat verwacht ik ook van de ander. Ik houd ook van humor (wie niet?). Hoe sexable ik ben? Ik vind het in ieder geval belangrijk om er beiden lol aan te beleven, er de tijd voor nemen, dat is leuk en sfeerverhogend. En als bruggetje naar jouw volgende vraag: het moet ook een beetje leuk en sfeervol zijn. Dat kan door eerst ergens af te spreken, een etentje etc Gezelligheid en ongedwongen sfeer vind ik belangrijk. Het gaat bij ook om alles er om heen.
quote:Summerdance schreef op 10 april 2013 @ 18:26:

Dib!!! je hebt beet!



Een serieuze seksdate haal ik bij voorkeur uit de kroeg!

Want dat zijn voor mij 2 dingen belangrijk, uitstraling en een goeie babbel



En dat zijn nou net dingen die ik niet aan een foto op een datingsite kan zien en horen....

Sum, .



Hoewel ik het met je eens ben, is niet iedereen in de gelegenheid om daarvoor naar de kroeg te gaan/heeft daar zin in. Zo'n type ben ik dus maar dan zet ik liever 1 of meerdere keren de cam aan en/of bellen.

Daartegenover staat dat ik denk dat veel vrouwen vrij snel en goed in staat zijn of het wat wordt of niet.



En op de een of andere manier vind ik een pick-up vanuit de kroeg wat plat klinken, wat natuurlijk net zo'n bizarre gedachte is als iemand 'downloaden'
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 10 april 2013 @ 18:26:



En dat zijn nou net dingen die ik niet aan een foto op een datingsite kan zien en horen....En laat nou op die datingsites door -vrijwel- de gehele vrouwelijke bevolking de aanwezig mannen volledig beoordeeld (en neergesabeld) te worden op enkel en alleen de foto....
Alle reacties Link kopieren
quote:innote schreef op 10 april 2013 @ 18:33:

[...]



En laat nou op die datingsites door -vrijwel- de gehele vrouwelijke bevolking de aanwezig mannen volledig beoordeeld (en neergesabeld) te worden op enkel en alleen de foto....

Ja en?

Moet ik het daarom dan ook maar doen?

Ik gaf enkel een reactie waarom zo'n site niets voor mij is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 18:16:

[...]





Geen idee, krijg het af en toe te horen, he "je bent een dibbes" waarmee meer bedoeld wordt een goeierd/lieverd. Tot op zekere hoogte dan Klopt, dat is ook de betekenis. Je hoort het zelden dus was verbaasd. (heb er peroonlijk wat mee namelijk)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 18:33:

[...]



Sum, .



Hoewel ik het met je eens ben, is niet iedereen in de gelegenheid om daarvoor naar de kroeg te gaan/heeft daar zin in. Zo'n type ben ik dus maar dan zet ik liever 1 of meerdere keren de cam aan en/of bellen.

Daartegenover staat dat ik denk dat veel vrouwen vrij snel en goed in staat zijn of het wat wordt of niet.



En op de een of andere manier vind ik een pick-up vanuit de kroeg wat plat klinken, wat natuurlijk net zo'n bizarre gedachte is als iemand 'downloaden' Nou ja, je hoeft er ook niet per se voor naar de kroeg hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:innote schreef op 10 april 2013 @ 18:33:

[...]



En laat nou op die datingsites door -vrijwel- de gehele vrouwelijke bevolking de aanwezig mannen volledig beoordeeld (en neergesabeld) te worden op enkel en alleen de foto....Tsja, als ik iemand met zijn mond half open met een dikke worst aan een vork op een foto zie staan vind ik dat nu niet bepaald aantrekkelijk eruit zien. Jij wel? Weinig moeite ervoor genomen en dat zijn vaak de types die dan nog verongelijkt reageren ook als je toch netjes een berichtje terugstuurt van nee, bedankt (of iets van dien aard).
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 18:38:

[...]





Tsja, als ik iemand met zijn mond half open met een dikke worst aan een vork op een foto zie staan vind ik dat nu niet bepaald aantrekkelijk eruit zien. Jij wel? Weinig moeite ervoor genomen en dat zijn vaak de types die dan nog verongelijkt reageren ook als je toch netjes een berichtje terugstuurt van nee, bedankt (of iets van dien aard).En, en deze vind ik persoonlijk nog erger...mannen met een ontbloot bovenlijf hangend tegen de BMW met spoiler
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 10 april 2013 @ 18:37:

[...]



Nou ja, je hoeft er ook niet per se voor naar de kroeg hoor Pfff, waar is de *veegt zweet van voorhoofd* smiley?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 10 april 2013 @ 18:17:

[...]





Man onder welke steen heb jij gelegen? . Die zijn er hoor alleen die optie kiezen er niet veel voor.



Dat bedoel ik dus, dus dan heeft het toch weinig zin?

Ps. heb niet onder een steen gelegen hoor. Heb zelfs een bedrijf geadviseerd die had ook een datingsite, wat een troep.
quote:Summerdance schreef op 10 april 2013 @ 18:39:

[...]



En, en deze vind ik persoonlijk nog erger...mannen met een ontbloot bovenlijf hangend tegen de BMW met spoiler Ja, ook te erg idd . Net hun eerste auto gescoord

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven