Vinger in de anus van je man

25-04-2007 14:57 37 berichten
Alle reacties Link kopieren

Mijn lief vindt het ontzettend lekker en krijgt echt een heftig orgasme als ik tijdens het pijpen z'n anus masseer en vlak voor hij klaar komt mjin vinger er in stop..

Wie herkent dit en heeft dat ook?

Moet ik dan een email sturen naar het algemene email adres of is er een forum-support waar ik mijn aanvraag heen kan sturen?
Als je eenmaal over de drempel heen ben is het heerlijk omdat de prostaat gemasseerd wordt.
.
quote:mooieendje schreef op 01 mei 2007 @ 21:55:

weet niet of alle mannen het lekker vinden..maar ik weet er twee die het heerlijk vonden..maar eh..wel even je vinger nat maken he..niet zo prompverloren erin stoppen..dat vinden wij ook niet prettig..

Trouwens dit is ook een prachtig taboe onder de hetromannen volgens mij...;)Ook een prachtig taboo onder de meeste hetrodames, het is dan ook niet altijd makkelijk om dit als man aan te geven dat je het lekker vindt.
Ben nooit met mijn vinger helemaal in zijn anus gegaan wel beetje zo er langs. Ik knijp wel altijd in zn billen of spank ik hem.
Man vindt het lekker (kan daarmee ook klaarkomen zonder spuiten), maar is er niet altijd voor in de mood (ik trouwens ook niet). Vindt het bij mezelf wel opwindend, maar niet lekker ofzo.
Zijn er wel meer..
Taboe bij heteromannen?

Niks geen last van hier.
Ola!! Ook hier prima!!
Mooi stelletje metromannen bij elkaar
de zogenaamde p-spot stimulatie

kan wel heel opwindend zijn voor mannen.

Soms zelfs de g-spot van de man genoemd.

Gebruik ik vaak, mannen , eker me huidige vriend wordt er helemaal gek van ;)

leuk op te lezen:

http://ahub.nl/sex-technieken/g-spot-van-de-man.html
Ik vind het leuk om dat heel hard een scheet te laten.
quote:willem1959 schreef op 21 oktober 2012 @ 13:27:

Ik vind het leuk om dat heel hard een scheet te laten.Ook lekker om dat dan te ontvangen, lekker briesje tussen de vingers door

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven