Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 21:46:

@Ksenija: Wederom het kan me niet schelen en ik maak me er niet druk om. Die vraag komt in mijn hoofd op en daarom stel ik hem. Verder niets. En als Iris er antwoord op wil geven doet ze dat en zo niet, dan niet. Ook prima wat mij betreft.

@Iris: Dat vind ik dan wel weer een mooie eigenschap. Maar ik neem aan dat je dan ook snapt dat mensen er soms op doorvragen.Ja hoor, ik lig toch regelmatig onder een vergrootglas op het forum, dus vraag maar raak of heb ik je vraag reeds beantwoord?
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 21:49:

[...]

Even voor dit de verkeerde kant op gaat en mijn woorden volledig uit zijn verband worden getrokken.

Mijn punt is juist dat dikke mensen NIET meer stinken, maar dat stinken alles met persoonlijke hygiëne te maken heeft. Ondanks dat dikke mensen meer kunnen zweten, betekent dit dus nadrukkelijk NIET dat ze vaker stinken.Het is wel lastiger om overal goed bij te kunnen komen en dan kan het gaan ruiken (onder de huidplooien). Ik heb het dan over de echte dikkerds.
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 21:49:

[...]

Ga jij eens naar biologie les!en jij naar de sportschool.
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 21:47:

[...]

Jij bent ook niet echt de slimste thuis he? Dat was juist wat ik schreef. En dat noemde jij de domste bijdrage van de avond. Om het hier vervolgens te herhalen Je snapt het niet: iedereen heeft huidflora, dus zweet (= water + wat zouten) komt al-tijd in contact met bacterien. There is no such thing als "schoon zweet".
Clowns to the left of me..
Ik blijf erbij dat ze meer stinken, wat ergens ook wel logisch is.

En een sterkere geur hebben.

Als je je kapotzweet gaat het meer geuren dan 3 druppels.

Het is een huidsgeur.
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 21:49:

[...]

Ja hoor, ik lig toch regelmatig onder een vergrootglas op het forum, dus vraag maar raak of heb ik je vraag reeds beantwoord?Nouja, wat ik me dus afvroeg is of jij serieus denkt te dik te zijn met maat 34/36? Omdat jij de post van Ksenija op jezelf betrok (wat duidelijk over dikke mensen ging) was ik nogal verbaast dat jij dat persoonlijk leek op te vatten. Je weet toch zelf ook wel dat je met die maat niet te dik bent?
Dubbel
Nou, sensueel_d, ik val niet aan. Even van de mens en gezondheid site:

Mensen verliezen op een dag een halve tot een hele liter zweet. Bij warm weer of als iemand heel veel lichamelijke inspanningen verricht kan dat echter wel 7 liter zijn. De meeste mannen zweten meer dan vrouwen. Mensen die te veel gewicht met zich meetorsten transpireren ook meer dan slankere personen. Overigens zijn er ook mensen die overmatig zweten. Dit wordt hyperhidros genoemd. In dat geval produceren de zweetklieren veel meer vocht dan nodig is om het lichaam te koelen. De aandoening wordt veroorzaakt doordat de eccriene klieren (zitten in handpalmen, voetzolen en in de oksels) veel actiever zijn dan ze eigenlijk zouden moeten zijn. Het zweet dat iemand produceert met die aandoening is echter wel zonder geur.
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 21:53:

[...]

Nouja, wat ik me dus afvroeg is of jij serieus denkt te dik te zijn met maat 34/36? Omdat jij de post van Ksenija op jezelf betrok (wat duidelijk over dikke mensen ging) was ik nogal verbaast dat jij dat persoonlijk leek op te vatten. Je weet toch zelf ook wel dat je met die maat niet te dik bent?Ze begreep me verkeerd.
quote:JustJuice schreef op 17 februari 2012 @ 21:52:

[...]

Je snapt het niet: iedereen heeft huidflora, dus zweet (= water + wat zouten) komt al-tijd in contact met bacterien. There is no such thing als "schoon zweet".Nee maar er is wel zoiets als "zweet op zichzelf stinkt niet", zweet gaat pas stinken als het in aanraking komt met bacteriën. Dus als mensen erg stinken van zweet is er doorgaans meer aan de hand dan slechts het zweten 'an sich'.
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 21:53:

[...]

Nouja, wat ik me dus afvroeg is of jij serieus denkt te dik te zijn met maat 34/36? Omdat jij de post van Ksenija op jezelf betrok (wat duidelijk over dikke mensen ging) was ik nogal verbaast dat jij dat persoonlijk leek op te vatten. Je weet toch zelf ook wel dat je met die maat niet te dik bent?Tuurlijk weet ik dat. Ik las niet goed, dat is alles. En bovendien maakte ik ook nog eens een overduidelijk grapje (meurende bison).
quote:JustJuice schreef op 17 februari 2012 @ 21:52:

[...]

Je snapt het niet: iedereen heeft huidflora, dus zweet (= water + wat zouten) komt al-tijd in contact met bacterien. There is no such thing als "schoon zweet".Overigens had je dit ook de eerste keer kunnen posten in plaats van gelijk de aanval inzetten
Maar eerlijk, de extreem 0 dames vind ik erger stinken qua zweet geur. Ga maar eens achter de schermen bij een mode show ruiken.
quote:missy_acy schreef op 17 februari 2012 @ 21:58:

Maar eerlijk, de extreem 0 dames vind ik erger stinken qua zweet geur. Ga maar eens achter de schermen bij een mode show ruiken.Precies, die magere dames kunnen er ook wat van hoor. Zeker als ze anorexia hebben, dan ruiken ze ook nog een gigantisch uit hun mond.
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 21:59:

[...]

Precies, die magere dames kunnen er ook wat van hoor. Zeker als ze anorexia hebben, dan ruiken ze ook nog een gigantisch uit hun mond.

die moeten zich binnen 2 minuten omkleden en dat 12 x achter elkaar.

I x een dikkere dame bij de C&A is geuriger dan een korps modellen.
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 22:00:

[...]

die moeten zich binnen 2 minuten omkleden en dat 12 x achter elkaar.

I x een dikkere dame bij de C&A is geuriger dan een korps modellen. jij bent erg!
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 22:02:

[...]

jij bent erg!Maar wel eerlijk en dat duurt het langst.
Lijkt me dat er een bepaalde onzekerheid bij je achter zit. Dat je het nodig vindt om krenkende opmerkingen te maken.

Mij maakt het verder niks uit, maar ik vraag me af wat het doel hiervan is.
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 21:49:

[...]

Even voor dit de verkeerde kant op gaat en mijn woorden volledig uit zijn verband worden getrokken.

Mijn punt is juist dat dikke mensen NIET meer stinken, maar dat stinken alles met persoonlijke hygiëne te maken heeft. Ondanks dat dikke mensen meer kunnen zweten, betekent dit dus nadrukkelijk NIET dat ze vaker stinken.

Nee, jij leest duidelijk niet...

Ik zei dat je voor jezelf moest spreken als het gaat om het feit dat dikke mensen meer zweten..

Ben je ervaringsdeskundige?....
't Is dat ik zo'n grote pik heb, anders kom je nooit diep tussen al die vetkwabben.
quote:missy_acy schreef op 17 februari 2012 @ 21:54:

Nou, sensueel_d, ik val niet aan. Even van de mens en gezondheid site:

Mensen verliezen op een dag een halve tot een hele liter zweet. Bij warm weer of als iemand heel veel lichamelijke inspanningen verricht kan dat echter wel 7 liter zijn. De meeste mannen zweten meer dan vrouwen. Mensen die te veel gewicht met zich meetorsten transpireren ook meer dan slankere personen. Overigens zijn er ook mensen die overmatig zweten. Dit wordt hyperhidros genoemd. In dat geval produceren de zweetklieren veel meer vocht dan nodig is om het lichaam te koelen. De aandoening wordt veroorzaakt doordat de eccriene klieren (zitten in handpalmen, voetzolen en in de oksels) veel actiever zijn dan ze eigenlijk zouden moeten zijn. Het zweet dat iemand produceert met die aandoening is echter wel zonder geur.

En dat klopt dus niet altijd...

Ik zweet nauwelijks... en nee ik ben niet slank...
Hé daar is Willem2. Diepzinnig als altijd .
Ik hou van uitzonderingen!
quote:willem1959 schreef op 17 februari 2012 @ 22:05:

't Is dat ik zo'n grote pik heb, anders kom je nooit diep tussen al die vetkwabben.Weet jij met al die vetkwabben wel waar je moet penetreren Willem?
quote:Sensual_D schreef op 17 februari 2012 @ 22:06:

[...]

En dat klopt dus niet altijd...

Ik zweet nauwelijks... en nee ik ben niet slank...En ik kan dus behoorlijk zweten. Soms stinkt het en soms niet. Bij mij is het dan meestal bij stress en niet door slechte hygiëne.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven