vraag over vibrator keuze

18-07-2013 13:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Ik ben op zoek naar een vibrator maar heb eigenlijk niet zo veel ervaring met speeltjes. Nu zit ik erover te denken om zoiets als een tarzan te bestellen met daarop ook extra clitoris stimulatie. Maar mijn clitoris is nogal erg gevoelig en kan rechtstreeks contact op mijn clitoris niet goed verdragen Dat voelt zelfs na 5 seconden al pijnlijk aan. Zou zo'n vibrator dan wel wat voor mij zijn? En zijn er dames die dit herkennen dat ze geen rechtstreeks contact kunnen verdragen?

Alvast bedankt!
Ja hoor. Dan doe je hem er toch gewoon naast. Kwestie van een cm verschuiven.
er zit over je clitoris een soort kapje aan de bovenkant. Je kan beter van bovenaf of van de zijkant stimuleren. Is voor heel veel vrouwen gevoelig, directe stimulatie. Vooral in het begin.
Bedankt voor je reactie Koettie.

@ eefje, zo doe ik het ook altijd van bovenaf, maar ik dacht dat het niet zo gebruikelijk was om het zo te doen, omdat mannen meestal recht er bovenop duiken. Dus dacht eigenlijk dat ik een beetje een geval apart was. haha
quote:minnie-mouse444 schreef op 18 juli 2013 @ 15:01:

Bedankt voor je reactie Koettie.

@ eefje, zo doe ik het ook altijd van bovenaf, maar ik dacht dat het niet zo gebruikelijk was om het zo te doen, omdat mannen meestal recht er bovenop duiken. Dus dacht eigenlijk dat ik een beetje een geval apart was. hahaHa ha nee hoor, die mannen hebben gewoon een handleiding of een brilletje nodig. Niks aparts aan
Beter gevoelig dan ongevoelig.

Maar ik denk dat bijna elke vrouw hem er iets naast ze !
hahaha Eefje1980, dan heb ik toch steeds de verkeerde mannen getroffen denk ik !

@ erikjan bedankt voor je reactie, we gaan het zien, ik heb er een besteld, en als het goed is komt hij morgen binnen. Ben zeer benieuwd.
De Pretty love Smart is ook een prettige vibrator, dan wordt je clitoris meer aan de zijkanten gestimuleerd. Wie weet is dat wat voor je.
[....]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 27-03-2014 09:03
Reden: spam
% gewijzigd
Dubbel.
Beter te laat dan over tijd.
Gewoon rustig aan beginnen en er net boven beginnen. Directe stimulatie met de vibrator is voor heel veel vrouwen te gevoelig.
Beter te laat dan over tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven