Vraagje over seks

19-11-2020 10:30 26 berichten
Hallo,

Ik heb een raar vraagje over seks.

We zijn nog veel aan het ontdekken samen en zijn heel erg in love, ik denk niet dat ik eerder zo verliefd ben geweest 🥰
Ik heb weleens gehoord dat seks topsport is maar is het normaal dat je als vrouw al je spieren van je benen tot in je vagina zelf (baarmoederhalswand) aanspant? We zijn elkaars ritme zeg maar nog aan het ontdekken, als hij helemaal binnen is dan trekt er iets van binnen samen wat erg lekker is en uiteindelijk tot een hoogtepunt leid waarbij ik spuitend klaarkom en hij ook maar hij word er dan soms uitgedrukt omdat het heel hard spuit zeg maar. Het is heel erg intens allemaal maar ik vraag me af of anderen hier ook ervaring mee hebben en of het normaal is dat je dat van binnen dus ook samentrekt.

Het is een rare vraag ik hoop dat het oke is om het zo te stellen, ik ben gewoon erg zoekende en hij ook. Hij heeft het ook nog nooit meegemaakt dat een vrouw van binnen zo samentrekt maar het is veel intenser ook voor hem.

Als we geen seks hebben en ik mijn vibrator gebruik dan kan ik ook alleen klaarkomen als ik mijn benen helemaal aanspan en blijf aanspannen anders kan ik niet komen, met seks is dat ook zo, is dat allemaal normaal?
anoniem_65339ec9e1337 wijzigde dit bericht op 19-11-2020 11:21
0.37% gewijzigd
Kan zijn omdat het nog nieuw is...
Heb een vriendin gehad die in het begin echt om de haverklap klaar kwam!
En dan ook rustig 8x achter elkaar tijdens 1 vrijpartij. Maar na een aantal keer zakte de frequentie en heftigheid wat af.

Kan met voorstellen dat deze intensheid dus ook nog afneemt naarmate je er wat meer aan gewend raakt.

Aan de andere kant, als je hem er uit drukt, kan hij hem toch gewoon terug stoppen? Of mogelijk dat een ander standje een beter succes geeft. Met missionaris ligt hij erg tussen je in, doggystyle heb je mogelijk meer succes voor beide ;) Maar dat is uitproberen.

Duurde bij ons ook even, met wat proberen en ups and downs, maar uiteindelijk kwam het allemaal goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven