vreemdgaan?!

19-02-2009 14:03 346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Zijn er mensen die weten dat vreemgaan eigenlijk niet hoort maar het toch wel bewust doen?



Ik heb namelijk afgesproken met een ex-collega om wat te gaan drinken. Hij is achterin de veertig en ik ben 26.

Toen we nog bij het zelfde bedrijf werkte was er altijd al een bepaalde spanning tussen ons.



Hoe groot is de kans dat hij echt alleen iets wil drinken, wel weet ik dat als hij meer wil dat ik hem niet tegen houd.



Het is natuurlijk niet slim om te gaan (ik ben namelijk getrouwd en ik heb een zoontje van bijna 2 jaar) maar de drang om hem te zien is erg groot.



Zijn er mensen die ook zoiets hebben meegemaakt of op het punt staan.



Mensen die alleen maar commentaar kunnen leveren over hoe dom het wel niet is en zo die kunnen hun tijd beter anders besteden want ik weet zelf ook wel dat ik fout bezig ben, maar ik zoek naar mensen die in het zelfde schuitje zitten en niet naar verbeteraars!!
Alle reacties Link kopieren
Er is een topic over, het heet Minnaar, als ik het goed heb.



Tip: zorg dat je je sporen zorgvuldig uitwist. Zorg dat niemand je ziet, dat je niet met pin of Credit Card betaalt, dat je het aan niemand vertelt (want mensen kletsen altijd), dat je geen smsjes, mails etc. ontvangt, dat je de geschiedenis van internet wist, dat je een waterdichte alibi hebt, kortom: dat je man er nooit achterkomt. Verder, have fun.
Alle reacties Link kopieren
oh oohhhhhhhhhhhhw......................
quote:Linda197 schreef op 19 februari 2009 @ 14:03:

Hallo,



Zijn er mensen die weten dat vreemgaan eigenlijk niet hoort maar het toch wel bewust doen?



Ja, heel veel denk ik. Lijkt me gekker als mensen weten dat het niet hoort maar het onbewust wel doen, of als mensen niet weten dat het niet hoort en het wel of niet doen.



Ik heb namelijk afgesproken met een ex-collega om wat te gaan drinken. Hij is achterin de veertig en ik ben 26.

Toen we nog bij het zelfde bedrijf werkte was er altijd al een bepaalde spanning tussen ons.



Hoe groot is de kans dat hij echt alleen iets wil drinken, wel weet ik dat als hij meer wil dat ik hem niet tegen houd.



Lijkt me richting de 100% gaan.



Het is natuurlijk niet slim om te gaan (ik ben namelijk getrouwd en ik heb een zoontje van bijna 2 jaar) maar de drang om hem te zien is erg groot.



Zijn er mensen die ook zoiets hebben meegemaakt of op het punt staan.



Ik heb het van een afstandje meegemaakt, niet zelf dus. Mensen denken twee levens van elkaar te kunnen scheiden maar dat is een illusie.



Mensen die alleen maar commentaar kunnen leveren over hoe dom het wel niet is en zo die kunnen hun tijd beter anders besteden want ik weet zelf ook wel dat ik fout bezig ben, maar ik zoek naar mensen die in het zelfde schuitje zitten en niet naar verbeteraars!!Wat wil je eigenlijk weten van de mensen die in het zelfde schuitje zitten dan? Er zijn al een paar topics over vreemdgaan waar je wellicht je ei kwijt kan.
Alle reacties Link kopieren
Linda,

Ja ik heb ook al een tijdje een sv zoals dat hier op het forum genoemt wordt.

Het is niet de eerste, dat overkwam me gewoon.

Ik was toen niet aan het zoeken maar liep hem zomaar tegen het lijf.

Nu bij mijn huidige sv heb ik gezocht en gevonden.

Ja ik weet ook dat ik het niet zou moeten doen, twee kids en een lieve man, maar ja ik ben nu eenmaal niet het brave type.

Mijn man weet van niets en ja daar voel ik me soms best schuldig over.

Hij is altijd goed voor me en ik hou van hem, maar mijn sv geeft me iets dat ik bij hem mis.

Uiteindelijk voel ik me nu met een geheime sv beter dan zonder.

Maar dat is hoe ik het zie en voel.

Ieder mens is anders en zal hier dan ook anders mee omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen. Wat maakt het geluk van je man, je zoon, zijn vrouw, zijn kinderen nou uit als jij een keer lekker genomen kan worden door een collega? Gewoon voor je eigen geluk gaan! Ik bedoel, je zet je huwelijk (en daarmee de basis van het leven van je zoon), je werkrelaties en je baan op het spel... maar hé, jij krijgt wel seks!



Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Ja Linda, die mensen zijn er.

Zoals Parnell zegt, op Minnaar op deze pijler...



Even voor het correcte: DOE HET NIET!!!!

Als je er echt niet meer tegen kan vechten, wees welkom bij ons clubje...
Je kan een keer afspreken met hem, gewoon om te kijken. Ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent. Maar als je gelukkig bent met je man en je kindje, dan zou ik niet vreemdgaan. Meestal komt er meer ellende dan plezier van.
quote:Parnell schreef op 19 februari 2009 @ 14:07:

Er is een topic over, het heet Minnaar, als ik het goed heb.



Tip: zorg dat je je sporen zorgvuldig uitwist. Zorg dat niemand je ziet, dat je niet met pin of Credit Card betaalt, dat je het aan niemand vertelt (want mensen kletsen altijd), dat je geen smsjes, mails etc. ontvangt, dat je de geschiedenis van internet wist, dat je een waterdichte alibi hebt, kortom: dat je man er nooit achterkomt. Verder, have fun.En belangrijker nog, dat je precies dezelfde persoon blijft/wordt als dat je zou zijn/worden als je geen affaire hebt. Hierbij vergeleken is de dat wissen van adressen enzo peanuts.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en idd kom eens kijken op het topic minaar daar zijn een groep mensen met een sv die over hun ervaring schrijven
Alle reacties Link kopieren
en lees vooral ook eens de hartverscheurende geschiedenissen van besodemieterde mensen op het 'partner vreemdgegaan, hoe nu verder' topic.
Alle reacties Link kopieren
Wat zoek je bij je ex-collega? Waarom kan je dat niet tegen je man vertellen? Als je het nl. vertelt is het niet stiekem.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Alle reacties Link kopieren
Ehhh... waarom mag hier geen kritiek geleverd worden? Omdat je je nu al lullig voelt?

Kijk je zoontje vanavond bij het naar bed brengen nog maar eens diep in de ogen.



En veel plezier bij die onwijs fijne, heerlijke, niet te missen neukpartij :puke:
Alle reacties Link kopieren
Denk goed na:



Je doet je partner tekort, je kind tekort maar ook zo belangrijk je doet jezelf tekort.



Je gelooft in een leugen.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Wat zou vreemdgaan op de korte termijn voor jou oplossen TO, en op de lange termijn?



Waar ben je eigenlijk naar op zoek wat belangrijker is dan het welzijn van je zoontje?
Alle reacties Link kopieren
ik zou het gewoon zeggen dat je met een excollega wat gaat drinke, daar is toch niks mis mee?

Het is wat anders als jou bedoeling toch stiekum wat anders is... want natuurlijk kun je hem WEL tegenhouden met zn bedoelingen. En zoals velen hier al aangeven: weet waar je aan begint....
quote:Eowynn_ schreef op 19 februari 2009 @ 14:11:

Gewoon doen. Wat maakt het geluk van je man, je zoon, zijn vrouw, zijn kinderen nou uit als jij een keer lekker genomen kan worden door een collega? Gewoon voor je eigen geluk gaan! Ik bedoel, je zet je huwelijk (en daarmee de basis van het leven van je zoon), je werkrelaties en je baan op het spel... maar hé, jij krijgt wel seks!



Geniet ervan!Helemaal mee eens, gewoon voor je eige kieze hoor!
Alle reacties Link kopieren
En Linda,



Ik en velen onder ons zitten hier niet om jou af te branden. Ik zit hier meer om je tegen te houden. Je een spiegel voor te houden. Dit doe ik met de beste bedoelingen. Ook omdat ik weet hoe diep je kan zinken.



Groetjes 30-
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies wat ik zoek bij mn ex-collega, eigenlijk zijn we heeeeeel verschillend

We zijn wel allebei getrouwd maar ik ben dol op kinderen en hij totaal niet. Ik hou van de feestdagen hij niet. Ik hou van mooie auto's hij niet.



Het is waarschijnlijk de spanning, ook heb ik in mijn huidige relatie niet veel sex ( 1x per week max.) Mijn man is of moe of we hebben het te druk of hij wil ontspannen tv kijken.



Het is niet echt fijn als een man tv kijken boven sex verkiest.



Wel fijn dat er mensen zijn die hier normaal op reageren!

Ik kom snel een kijkje nemen op Minnaars (kan het alleen nog even niet zo snel vinden)
quote:Linda197 schreef op 19 februari 2009 @ 14:03:



Hoe groot is de kans dat hij echt alleen iets wil drinken, wel weet ik dat als hij meer wil dat ik hem niet tegen houd.



Want het overkomt je gewoon toch?
Alle reacties Link kopieren
Oh, normaal reageren houdt in dat mensen zeggen dat je het gewoon moet doen?



Zou je niet gewoon eens met je man bespreken dat je het zó naar vindt dat hij liever tv kijkt dan seks hebt dat je overweegt om met je collega te gaan neuken? Dat lijkt me een stuk constructiever dan met je collega gaan neuken.
Alle reacties Link kopieren
Joh, ik doe dat elke week!



wat zijn jullie allemaal saai en burgerlijk zeg. Je moet toch wat om een beetje spanning in je leven te houden. Acht jaar neuken met dezelfde vent gaat ook wel vervelen op den duur.



Ik zeg, ervoor gaan. Kan jou het schelen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maar jij bent toch ook een helft van de relatie? Heb je met je man al eens je behoefte aan seks besproken?



Misschien zijn er wel eenvoudige manieren om jullie gezinsleven wat minder druk te laten worden.



Ik heb al vaak gezien dat vreemdgaan de sleur in een huwelijk niet oplost, integendeel eigenlijk. Meestal zorgt het voor een verwijdering tussen beide partners zodat er helemaal geen manier meer gevonden kan worden om tot verbetering van je relatie te komen.



Een ander hebben, ook al is het alleen voor de seks en spanning, remt de groei en bloei van je eigen relatie enorm.



Er zijn echt heel veel mogelijkheden om weer leven in je eigen relatie te blazen. Vreemdgaan is eigenlijk een beetje kiezen voor de makkelijkste weg, en uiteindelijk zal je je er zelf ook rot om voelen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Wijze raad die ik leen van mensen op allerlei vreemdgaan, minnaar topic's die ik zelf ter harte genomen heb.

Alles wat je niet kunt vertellen aan je partner..... dat stemt tot zwaar nadenken en naar je zelf kijken.



En als iets drinken met collega vreemdgaan is ben in een pantoffel.



Alle verdere stappen zijn een bewuste beslissing. Niets overkomt je, je laat je hooguit er in meeslepen.
Alle reacties Link kopieren
Weet je Linda,



Het is een makkelijke stap om de makkelijkste weg te gaan. Het is moeilijker om een gesprek met je man aan te gaan en te gaan kijken waar de schoen wringt. Hierdoor zorg je ervoor dat je jezelf en hem (en vooral je kleine man) altijd kan aankijken. Je zorgt er ook voor dat je je eigenwaarde behoud.



Als je weet waar je relatie moeilijkheden heeft zou je er aan kunnen werken. Dit is een keuze.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven