Vriend heeft een kleine en ik wil het uitmaken!

19-06-2021 21:50 203 berichten
Ik heb een relatie sind 3 maanden en we hadden nooit seks tot gisteren. Vind hem erg leuk, maar ik kwam tot mijn verbazing achter dat hij kleiner geschapen is. Hijs 1m94 namelijk en denk maybe 11 a 12 cm? We hebben geprobeerd seks te hebben, maar zijn penis floept er steeds uit en ik voel er weinig van. Ben ik nou erg dat ik het uit wil maken? Zijn er anderen die dit hebben meegemaakt? Vind het echt slecht van me en ben bang dat ik schuldgevoel ga krijgen. Adviezen en ervaringen van andere dames zou erg fijn zijn.
anoniem_6492cffdbd2e9 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:43
5.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tja, je hebt een relatie voor 3 maanden zeg je, dus als die nu om zijn moest je het toch al uitmaken.
mallebeppie schreef:
20-06-2021 12:04
Nee hoor. Het is leuke vent toch? Mooi dat ik alvast weet dat hij "maar " 11 cm heeft, dus geen verrassingen meer als de kleren uit gaan. Dan hoef ik me daar alvast geen zorgen om te maken.
Hmm. Misschien voel ik me ook beter als ik jullie koppel. Kan dat?
*Moxxie* schreef:
20-06-2021 12:15
Tja, je hebt een relatie voor 3 maanden zeg je, dus als die nu om zijn moest je het toch al uitmaken.
Ik snap je niet
Alle reacties Link kopieren
Moxxie bedoelt dit:

Relatie voor 3 maanden = maximaal 3 maanden

Relatie sinds 3 maanden = drie maanden geleden begonnen en nu nog steeds aan de gang
FransjeG schreef:
20-06-2021 12:22
Moxxie bedoelt dit:

Relatie voor 3 maanden = maximaal 3 maanden

Relatie sinds 3 maanden = drie maanden geleden begonnen en nu nog steeds aan de gang
Ah dankje idd
Alle reacties Link kopieren
Kylie schreef:
20-06-2021 12:16
Hmm. Misschien voel ik me ook beter als ik jullie koppel. Kan dat?
🙈
Alle reacties Link kopieren
Grote mannen hebben niet als vanzelfsprekend "grote Jannen!" kan ik uit ervaring melden.
Ik ben ook een keer afgeknapt op de pielemoos van een prille verkering. Mijn verliefdheid bekoelde ter plekke door die luttele centimeters (bij lange na geen 12 cm)
Tuurlijk is goed gereedschap belangrijk!
Een spijker kun je ook niet de muur inslaan met een satéprikker.
Pindakaasjes schreef:
20-06-2021 12:31
Grote mannen hebben niet als vanzelfsprekend "grote Jannen!" kan ik uit ervaring melden.
Ik ben ook een keer afgeknapt op de pielemoos van een prille verkering. Mijn verliefdheid bekoelde ter plekke door die luttele centimeters (bij lange na geen 12 cm)
Tuurlijk is goed gereedschap belangrijk!
Een spijker kun je ook niet de muur inslaan met een satéprikker.

Tuurlijk wel. Het duurt alleen wat langer.
Alle reacties Link kopieren
Altijd eerst een foto maken en plaatsen op je socials ter controle voor je het uitmaakt.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
20-06-2021 12:33
Tuurlijk wel. Het duurt alleen wat langer.

Nee hoor, zal echt niet lukken.
Pindakaasjes schreef:
20-06-2021 12:31
Grote mannen hebben niet als vanzelfsprekend "grote Jannen!" kan ik uit ervaring melden.
Ik ben ook een keer afgeknapt op de pielemoos van een prille verkering. Mijn verliefdheid bekoelde ter plekke door die luttele centimeters (bij lange na geen 12 cm)
Tuurlijk is goed gereedschap belangrijk!
Een spijker kun je ook niet de muur inslaan met een satéprikker.
ik had precies hetzelfde gevoel dat ik direct afgeknapt was
Pioen00 schreef:
20-06-2021 12:33
Altijd eerst een foto maken en plaatsen op je socials ter controle voor je het uitmaakt.
Hoe bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk dat je het daarvoor uit wilt maken. Alsof het alleen maar daarom gaat. Hoe zou je het zelf vinden als je aan de kant werd gezet omdat je bijvoorbeeld kleine borsten hebt? Een man is meer dan alleen een geslachtsdeel.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren
Als je het niks vindt, moet je het uitmaken. En of je het nu niks vindt, vanwege zijn ochtendhumeur, zijn baard of zijn penis, maakt niet uit.

Vond je hem echt ge-wel-dig, dan had je een imperfectie (fysiek of karakter) niet erg gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
20-06-2021 09:46
Uitmaken. En in tegenstelling tot een ander comment; vooral niét de echte reden vertellen. Onnodig kwetsend en het is niet alsof deze man zijn penis kan laten groeien. Je hoeft iemand niet een complex aan te praten.
Ik ben van team "wel vertellen": dan kan hij makkelijker zijn schouders ophalen en zeggen "blij dat het uit is, om zo iets lulligs".
(sorry voor de woordspeling)
Alle reacties Link kopieren
Kylie schreef:
20-06-2021 12:49
Hoe bedoel je?
Dat je eerlijk tegen hem moet zijn dat je de seks niet fijn vindt en dat nooit fijn zult gaan vinden met hem.
En natuurlijk niets plaatsen op je socials..
libe schreef:
20-06-2021 12:54
Belachelijk dat je het daarvoor uit wilt maken. Alsof het alleen maar daarom gaat. Hoe zou je het zelf vinden als je aan de kant werd gezet omdat je bijvoorbeeld kleine borsten hebt? Een man is meer dan alleen een geslachtsdeel.
Verschil is dat het formaat van je borsten meteen vanaf de 1e date zichtbaar is. Wanneer een man op DD valt, zal hij niet snel gaan daten met een vrouw die AA heeft.
Een man is inderdaad meer dan zijn geslachtsdeel, maar seks is voor mij wel een essentieel onderdeel van een goede relatie. Wanneer het formaat van zijn penis de aanleiding is voor slechte seks, dan zou het voor mij toch een breekpunt zijn. Al is het breekpunt dan de slechte seks en niet persé de kleinere penis. Seks is meer dan penetratie alleen en met wat fantasie is ook met 11cm goede seks een mogelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
daddy_gijs schreef:
20-06-2021 12:58
Ik ben van team "wel vertellen": dan kan hij makkelijker zijn schouders ophalen en zeggen "blij dat het uit is, om zo iets lulligs".
(sorry voor de woordspeling)
Dat kan jij aan met jouw zelfvertrouwen, kennelijk. Genoeg die dat niet kunnen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het uitmaken, maar zeggen waarom is wel heel hard. Dat zou ik erbuiten laten. 12 cm is niks natuurlijk.
Cherim0ya schreef:
20-06-2021 13:00
Verschil is dat het formaat van je borsten meteen vanaf de 1e date zichtbaar is. Wanneer een man op DD valt, zal hij niet snel gaan daten met een vrouw die AA heeft.
Een man is inderdaad meer dan zijn geslachtsdeel, maar seks is voor mij wel een essentieel onderdeel van een goede relatie. Wanneer het formaat van zijn penis de aanleiding is voor slechte seks, dan zou het voor mij toch een breekpunt zijn. Al is het breekpunt dan de slechte seks en niet persé de kleinere penis. Seks is meer dan penetratie alleen en met wat fantasie is ook met 11cm goede seks een mogelijkheid.
heb je weleens uitgemaakt om die rede? Had je dat hem verteld
Ik lees hier verschillende reacties. Sommigen zeggen vertellen en sommigen niet.

Zijn er hier andere meiden die uitgemaakt hebben vanwege een kleine pik? Had je dat dan ook gezegd ??
Kylie schreef:
20-06-2021 13:30
heb je weleens uitgemaakt om die rede? Had je dat hem verteld
Ik heb het wel eens uitgemaakt omdat we in bed geen klik bleken te hebben.
Dat kwam trouwens niet doordat diegene een kleine penis had, maar we raakten van heel verschillende dingen opgewonden, we waren geen goede match. Dat had hij natuurlijk zelf ook ervaren, dus dat kwam niet als een verrassing.
Cherim0ya schreef:
20-06-2021 13:34
Ik heb het wel eens uitgemaakt omdat we in bed geen klik bleken te hebben.
Dat kwam trouwens niet doordat diegene een kleine penis had, maar we raakten van heel verschillende dingen opgewonden, we waren geen goede match. Dat had hij natuurlijk zelf ook ervaren, dus dat kwam niet als een verrassing.
hmm maar had hij wel een kleine penis?
Alle reacties Link kopieren
Kylie schreef:
20-06-2021 13:33
Ik lees hier verschillende reacties. Sommigen zeggen vertellen en sommigen niet.

Zijn er hier andere meiden die uitgemaakt hebben vanwege een kleine pik? Had je dat dan ook gezegd ??
Als iemand het uitmaakt omdat jouw geslachtsdeel te wijd is. Hoe zou jij dat ervaren?
...
Alle reacties Link kopieren
Kylie schreef:
20-06-2021 13:36
hmm maar had hij wel een kleine penis?
Dat schrijft ze toch? Nee.
Ik vind je wel echt enorm gefocust op een kleine penis en de verhalen die je erover wilt lospeuteren. Beetje fappen ofzo?
lafleurnoire wijzigde dit bericht op 20-06-2021 13:41
26.03% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven