Vriend met erectie problemen

30-10-2013 19:40 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu zo'n driekwart jaar een nieuwe relatie. Alles loopt prima op een ding na. Al vrij snel bleek dat tijdens de seks hij veel moeite heeft om een erectie te houden. Dit kwam door de medicatie die hij gebruikte, hij zegt hier vroeger nooit last van te hebben gehad. Nu is hij een paar weken gestopt met deze medicatie en merkt hij als hij het zelf doet veel verschil. Als wij samen zijn heeft hij nog steeds moeite met een erectie houden en neuken lukt daardoor bijna niet. Zodra hij naar binnen wil gaan wordt hij slap, niet helemaal, maar een stuk minder hard dan daarvoor en niet hard genoeg om te penetreren (sorry voor het plastische verhaal).

Ik ben er altijd zo relaxed mogelijk mee omgegaan. De seks die we hebben zonder neuken is heerlijk. Maar zodra hij het geprobeerd heeft en het lukt niet, of als hij gewoon slapper wordt tussendoor merk ik dat mijn vriend er erg mee zit en 'uit de flow' is. Dat vind ik wel erg jammer. Zeker nu het zonder medicijnen ook niet lukt zit hij er erg mee. We praten er wel over, maar dat vindt hij lastig. Het liefst heeft hij het er niet over en moeten we doen alsof er niks aan de hand is, ook tijdens het vrijen zelf. Maar ik merk dus wel aan alles dat hij er niet meer helemaal bij is. Volgens hem maakt praten erover dat er nog meer focus op komt te liggen.

We zijn allebei eind 30.

Wie heeft er tips? Zou een cockring iets zijn? Of juist gewoon zo doorgaan?
Of gay as fuck naturlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven