Vriend wil geen seks

24-04-2019 21:55 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn nu 1,5 jaar samen, in het begin van onze relatie hadden we ontzettend veel seks. Bijna wel elke dag, soms meerdere keren per dag. Ik was hier blij mee omdat ik iemand ben met een best wel hoog libido. Hij heeft toen gezegd dit ook te hebben.

Nu is het zo dat we echt amper seks meer hebben.. en niet omdat ik het niet wil, maar hij wil niet.
Dit begon een jaar geleden, het werd steeds iets minder (wat me ook normaal lijkt) maar sinds een half jaar is het echt heel weinig.
Ik weet echt niet waardoor dit komt, ik merk aan hem dat hij gewoon echt niet wil.. wat ik ook doe. Hij draait eromheen, heeft altijd wel een excuus waarom het niet kan. Zo is hij altijd moe, omdat hij veel werkt.
De keren dat het dan gebeurt heb ik wel het idee dat hij echt geniet, maarja daarna kan ik weer zo’n 3-4 weken wachten tot er iets gebeurt.. en dan moet het wel vanaf mijn kant komen, want als het vanuit hem moet komen hebben we echt nooit meer seks vrees ik.

Ik merk aan mezelf dat ik ook eigenlijk niet echt meer initiatief durf te nemen, omdat ik weet dat ik toch wel afgewezen ga worden.
Ik snap het gewoon niet.. we hadden echt een goed seksleven maar de laatste tijd merk ik aan mezelf dat ik ontzettend gefrustreerd raak hierom. Ik word er ook onzeker door omdat ik het gevoel krijg dat hij mij niet meer aantrekkelijk vind..
Alle reacties Link kopieren
Toch nog een x een goed gesprek aangaan en duidelijk maken dat je zo niet gelukkig bent. Desnoods laat je hem je OP lezen.
Tijd voor een goed gesprek.
Nitflex schreef:
24-04-2019 22:18
Tijd voor een goed gesprek.
Of een minnaar erbij
wat je zou kunnen doen: als hij weer eens een keertje aangeeft geen zin te hebben of klaagt dat hij te moe is, zeg dat jij wel behoefte hebt en dat je dat maar met jezelf gaat spelen. Als je dat doet en het wind hem niet op zou je genoeg moeten weten.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan uit je OP niet opmaken wat er aan de hand zou kunnen zijn. Knuffelt hij ook niet?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Gebrek aan liefde heb ik niet, hij knuffelt vaak en zegt me ook vaak hoeveel hij van me houdt. Het is puur en alleen een gebrek aan seks, voor de rest mankeert er niks aan onze relatie naar mijn idee.
Alle reacties Link kopieren
Het gebrek aan tederheid zou voor mij veel eerder het einde betekenen van mijn relatie dan gebrek aan seks. Hoewel ik na veertien dagen wel even ga controleren of alles het nog doet, dus zonder dat het van mij meteen zou moeten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dr hoofdvraag is dan of dit een breekpunt voor je is TO
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Het soort acties waarbij er een van de twee moet meewerken omdat het anders niet lukt zijn altijd wel lastig. Bijvoorbeeld als er een grappig wil zijn moet de andere wel op tijd lachen anders is er niks aan. Of samen wandelen terwijl er een van de twee sterft van de pijn aan zijn voeten. Dat is ook zoiets. Als een van de twee zich op moet offeren dan wordt het niks.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
24-04-2019 23:16
Het soort acties waarbij er een van de twee moet meewerken omdat het anders niet lukt zijn altijd wel lastig. Bijvoorbeeld als er een grappig wil zijn moet de andere wel op tijd lachen anders is er niks aan. Of samen wandelen terwijl er een van de twee sterft van de pijn aan zijn voeten. Dat is ook zoiets. Als een van de twee zich op moet offeren dan wordt het niks.
ik vind de vergelijkingen wel erg mank gaan.
het trucje seks kent de man, heeft hij in het verleden wel bewezen. Als TO haar man verleid en opwind en hij kan een erectie tegenhouden, ik zou het knap vinden. Te moe voor seks kan een keertje gebeuren als je er helemaal doorheen bent maar toch geen lange periode?
TO wil begeerd worden (en geheel terecht) en daar voldoet haar partner niet meer aan, dat maakt TO onzeker.
Alle reacties Link kopieren
Maar het is ook wel lastig als je iemand dreigt te kwetsen als je het trucje niet doet, wat niet leidt tot meer lust.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mogelijk een vorm van faalangst; zou nog kunnen. Of een vorm van verzet.

Misschien kan een seksuoloog iets voor jullie betekenen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een goed gesprek met hem aangaan, vertellen wat je dwars zit, dat het je onzeker maakt en dat je wilt weten waarom de situatie is zoals ie is.
Alle reacties Link kopieren
Als een man niet wil neuken is hij niet geil. Mannen zijn nl niet zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
25-04-2019 07:11
Als een man niet wil neuken is hij niet geil. Mannen zijn nl niet zo moeilijk.
:facepalm:
Elke dag spaghetti eten gaat ook vervelen, zelfs als dat je lievelingsgerecht is. Nog méér spaghetti aanbieden heeft dan een omgekeerd effect.

Misschien heeft hij even genoeg van (teveel) seks, heeft hij genoeg van jou, speelt er iets qua gezondheid, heeft hij een nieuwe uitlaatklep of wat dan ook.

Praten helpt soms, als dat van jouw kant niet eisend overkomt en hij bereid is eerlijk te vertellen wat en hoe hij zich voelt.
Zo is hij altijd moe, omdat hij veel werkt.

Is hij niet gewoon overspannen? Want dan is je libido het eerste wat eraan gaat. Als je kapotmoe bent dan wil je geen gefrunnik aan je lijf.
Alle reacties Link kopieren
lucky82 schreef:
25-04-2019 08:16
:facepalm:
Ze heeft wel helemaal gelijk.
Vrouwen gaan alles analyseren en denken dat het aan hun ligt en weet ik het. Mannen hebben gewoon geen zin in neuken als ze niet geil zijn. Punt.
...
Charles_Gentle28 schreef:
24-04-2019 22:46
Of een minnaar erbij
Pffff sta je al in de rij?
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
25-04-2019 09:21
Ze heeft wel helemaal gelijk.
Vrouwen gaan alles analyseren en denken dat het aan hun ligt en weet ik het. Mannen hebben gewoon geen zin in neuken als ze niet geil zijn. Punt.
Mensen zijn complexe wezens. De menselijke psyche is niet makkelijk. Mannen zijn daarin geen uitzondering.

Misschien is hij inderdaad 'gewoon' (zou dat zo gewoon zijn, of ook een reden hebben?) niet geil, maar er kan ook meer aan de hand zijn. Geen idee. TO weet het ook niet, en haar man geeft ook geen duidelijk antwoord. Complex is het dus al. Als mannen zo makkelijk zouden zijn kan hij hier gewoon een heel duidelijk antwoord op geven en dat gesprek aangaan.
beetjegek schreef:
25-04-2019 07:11
Als een man niet wil neuken is hij niet geil. Mannen zijn nl niet zo moeilijk.
Feitelijk zeg je dus "Als een man niet wil seksen, heeft hij geen zin in seks". Diep.
Rooss4.0 schreef:
25-04-2019 09:21
Mannen hebben gewoon geen zin in neuken als ze niet geil zijn. Punt.
Onzin. Misschien is hij wel geil, heeft hij wel zin in seks, maar alleen niet met haar of op de manier die ze gewend zijn.
Charles_Gentle28 schreef:
24-04-2019 22:46
Of een minnaar erbij
Daar lijkt ze mij nog veel te jong voor. Dat is geen oplossing. Geen genoegen nemen hiermee maar een gesprek aangaan waarin je nog een keer duidelijk maakt wat je wilt en waarom. Verandert het niet, dan passen jullie niet bij elkaar en zou ik er een punt achter zetten. Ik kan me goed voorstellen dat je er onzeker door wordt als jij steeds het initiatief moet nemen. Moeheid etc. is geen excuus.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn 1,5 jaar samen en sinds 1 jaar is de seks slecht volgens jou?
Dus je hebt welgeteld een half jaar goede seks met hem gehad??

Ehhhhmmmmm... ???
:-?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven