vriend wil mij niet beffen

18-08-2019 19:41 233 berichten
Ik heb nu dik 2 jaar een relatie met mijn vriend. Omdat ik op mijzelf woonde en hij tijdelijk weer thuis, is hij vrijwel meteen bij mij ingetrokken. We wilden ook graag veel samen zijn, dus dit voelde goed voor ons. We hebben het nog steeds erg fijn samen en lachen, knuffelen en zoenen veel. We zijn attent en houden rekening met elkaar. Alleen de seks is niet super. Hij heeft een lager libido dan ik en als we het doen dan is het max. 15 minuten en voorspel is er amper vanuit zijn kant. Hij heeft hiervoor 2 lange relaties gehad en in totaal ongeveer 50 bedpartners, ik 1 lange relatie en 12 partners. In het begin ging alles vanzelf en viel het mij niet op dat hij niet zo met mijn belang bezig was, maar het stoort mij steeds meer. Mijn vriend geeft zelf aan altijd al vrij egoistisch in bed te zijn geweest. Ook kwamen meisjes in het verleden (volgens hem..) vaak klaar van seks alleen.

Tegenwoordig heb ik hem wel zover dat hij mij (met enige regelmaat) wil vingeren en ik dus toch geregeld klaar kom. Alleen beffen doet hij nooit. In het begin is dit 2 keer geweest, maar daarna nooit meer. Vandaag heb ik hem gevraagd of ik hier ooit nog op kon rekenen en het antwoord was nee. Hij geeft aan dat de zin om dit te doen er niet is en hij dit niet gaat forceren. Hij vroeg of ik zou willen dat hij het ging doen en dan een slappe kreeg.. dit wil ik uiteraard ook niet, dan kan ik er totaal niet van genieten. Ik heb doorgevraagd of er iets specifieks is, een geur, smaak, uiterlijk of wat dan ook, maar dit was niet zo. Na heel lang doorvragen zei hij dat ik erg nat word, dat dit het misschien onbewust kon zijn, maar eigenlijk wist hij het niet. Ik zei dat ik dan ook geen zin meer heb om hem te pijpen, dit voelt voor mij een beetje vernederend. Dit vond hij niet zo erg, maar het vernederende snapte hij niet. Hij gaf het voorbeeld dat hij in het verleden een meisje vaak befte, maar zij niets terug deed en dat hij dit niet erg vond. Het is dus zo dat hij MIJ niet graag beft. Niet in het algemeen. Dit kwetst mij enorm en ik kan niet begrijpen dat hij niet zijn best wil doen om de vrouw van wie hij houdt tevreden te stellen in bed.

Andere jongens hebben er in het verleden nooit problemen mee gehad om dit te doen en ik zorg er altijd voor dat ik fris en verzorgd ben. Nu is het zo dat ik voorheen best wel zichtbare binnenste schaamlippen had, iets waar mijn vriend moeite mee had en waar ik zelf ook onzeker over was. Ik heb begin dit jaar een schaamlipcorrectie gehad en hoewel ik nog geen ‘perfecte poes’ heb, vind ik het er zelf nu prima uitzien. Ik deed deze ingreep voor mijzelf maar stiekem had ik gehoopt dat mijn vriend daarna toch minder moeite zou hebben met beffen. Helaas niet dus. Mijn vriend zei vandaag dat hij ook van mening is dat onze seks niet denderend is, maar dat hij dit niet erg vindt. Hij vindt het prima om het eens in de 1 a 2 weken te doen. Hij geeft wel aan dat hij het gevoel heeft mij niet te kunnen geven wat ik wil en dat ik dan misschien gelukkiger zou kunnen zijn met een ander. Dit is niet wat ik wil, ik wil gewoon dat HIJ meer moeite doet in bed. Wat kan ik nog meer doen? Erover praten loopt telkens op niets uit...
anoniem_64902bd270598 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 23:49
1.77% gewijzigd
Bedankt voor alle reacties tot nu toe.
Ik snap de heftige reacties op de ingreep die ik heb gehad wel. Zelf sta ik er nog steeds achter dat ik dit heb laten doen, omdat ik er al tijden ongemak van had en ook omdat ik onzeker was erover. Wat meerdere mensen al aangaven, tegenwoordig is de drempel lager om iets te laten doen aan je lichaam. Al begrijp ik dat sommigen het als onnodig beschouwen.

Wat betreft de gevoelens van mijn vriend voor mij.. als ik het verhaal als buitenstaander zou lezen, zou ik ook denken dat het waarschijnlijk een botte eikel is die het allemaal wel prima vindt.. toch weet ik ook hoe fijn en frequent onze goede momenten zijn en kan ik nu niet vol overtuiging een knoop doorhakken. We hebben afgesproken 4 dagen en nachten afstand te pakken voor nu. Zodat we allebei goed kunnen nadenken over de toekomst.
anoniem_64902bd270598 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 23:36
0.18% gewijzigd
.
anoniem_64902bd270598 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 23:36
95.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kikikip schreef:
18-08-2019 21:43
Het wordt normaler inderdaad, maar dat betekent niet dat het ook normaal is. Door invloed van social media willen vrouwen massaal het perfecte poppetje worden. Misschien is haar schaamlipcorrectie vanuit medische noodzaak gedaan, dat kan. Maar als ik het bericht van TO lees heb ik het gevoel dat ze de ingreep vanuit onzekerheid gedaan heeft en dat is een vreselijk sneue, diepdroevige situatie.
Ja precies. TO zou beter deze docu eens kijken. https://www.vpro.nl/speel~WO_VPRO_04320 ... baar~.html
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
18-08-2019 23:24
s-meds ben je gehackt :O
viewtopic.php?f=8&t=447129&p=30286996&start=#p30286996
Alle reacties Link kopieren
Een perfecte poes :rofl:
:thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Er zijn meer mannen die niet beffen. Ik heb dan weinig ervaring en alleen een FWB gehad, maar die wilde het ook niet doen. Eén keer geprobeerd en hij vond het vies. Ondanks samen vooraf gedoucht te hebben. Ik kan me er iets bij voorstellen. Het is toch een gebied waar afvalstoffen uitkomen. We waren elkaars eersten en ik kan niet vergelijken. Weet dus niet aan wie het lag. Ik pijpte hem wel, vond het niet heel erg om te doen. Ook niet lekker. Maar omdat ik vaginisme heb dacht ik het te moeten compenseren. Misschien ben ik gewoon slecht in bed.
Het klinkt toch wel alsof je die schaamlipcorrectie toch deels voor je vriend hebt laten doen. Dat vind ik wel erg ver gaan. Tenzij je er pijn aan had, dan is het een ander verhaal.
Het zou mijn vriend niet zijn. Iemand die geen moeite wil doen en je lijf niet accepteert. Maar als je relatie verder goed is en je mist toch seks, wat denk je van een minnaar? En dat misschien eens met hem bespreken?
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
18-08-2019 23:58
Ik kan me er iets bij voorstellen. Het is toch een gebied waar afvalstoffen uitkomen.
Zal wel onervaren zijn maar zeker na douchen zou je daar niets van hoeven merken. Ik zou denken dat het bij hem ligt.
hondenmens schreef:
18-08-2019 23:58
Maar omdat ik vaginisme heb dacht ik het te moeten compenseren. Misschien ben ik gewoon slecht in bed.
Kan je het hier met iemand over hebben? Weet niet of dit topic, laat staan dit forum de plek is maar voor je zelfbeeld lijkt het me een goede hier kritisch naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
pffffff ... Wet van Wuilis is hier wel van toepassing, dit gaat m niet worden toch ? :wtf:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
18-08-2019 21:34
Misschien had ze wel last van haar schaamlippen tijdens het fietsen. Of deed het zelfs pijn als ze een spijkerbroek aan had. Dat kan. En ook als je “alleen maar” erg onzeker bent over groot uitgevallen schaamlippen, hoeft het geen dringend probleem te zijn als je daar iets aan hebt laten doen. Het wordt steeds normaler. Net zoals lipfillers, borstvergrotingen en Brazilian butt lifts etc.
Ze zegt niet dat ze er wat aan liet veranderen omdat ze er last van had maar omdat ze ze niet mooi vond en dat wordt veroorzaakt door een vriend die niet wil beffen.

Dus is het diep triest dat ze er in heeft laten snijden voor een man die sowieso niet wil beffen.

En dat lip fillers. Borstvergroting en buttlifys steeds normaler worden is net zo goed van de zotte.
Alle reacties Link kopieren
Het beffen maakt mij altijd nog geiler, dus ik heb er geen probleem mee.
Bimzarellio...what else
Bimzarellio schreef:
19-08-2019 05:41
Het beffen maakt mij altijd nog geiler, dus ik heb er geen probleem mee.
Wat een nuttige bijdrage aan dit topic. Zet je adres er even bij dan sturen we to langs.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
18-08-2019 22:41
Wat maakt het uit of hij een slappe heeft of niet als hij je beft? Hij kan toch wel weer hard worden?
Precies dit!
Wat een lamzak. Echt, bij mij kon hij oprotten, de egoïst. Bovendien zo lekker voor je zelfvertrouwen.
En mocht hij het doen, dan weet je dat hij dit met tegenzin doet.
Je kunt nog zoveel van hem houden, maar dit gaat wringen.

En een laag libido? Hij herft best wat vrouwen in bed gehad, 50 én 2 lange relaties, lees ik. Is niet niks.

Ik weet niet of ik samen zou willen zijn met een vent die iets aan mij vies vind. Zo vernederend.
Ik wil juist een man die geil wordt van mijn poes, die er niet vanaf kan blijven.
Toegeven; een vagina is niet mooi om te zien. Maar het feit dat iemand zo geniet als je het aanraakt, likt enz. Dat moet je toch juist geil maken?

Rare man hoor.
Oh, wacht.... waren die 50 bedpartners wel vrouw....?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Flexie, ik herken je verhaal volledig! Mijn man wil mij ook niet beffen. Alhoewel als ik er echt om zou smeken, zou het het waarschijnlijk wel doen maar dan hoeft het voor mijn niet meer. In al die jaren dat wij samen zijn, ben ik hem altijd wel blijven pijpen omdat ik graag bij mezelf wil blijven en er ook wel van kan genieten.
Mijn man is over het algemeen niet iemand die het mij graag naar de zin maakt. Hij is egocentrisch ingesteld en dat stoort mij naar al die jaren meer dan het gegeven dat hij niet beft. Alhoewel ik ook dat graag wilde ervaren en uiteindelijk vreemd ben gegaan.. dus kijk of jij het met deze man gaat volhouden.
Als ik je mag tippen: stop met hem. Vroeg of laat zal het gemis groter worden met alle gevolgen van dien.
stellar schreef:
18-08-2019 21:11
Ik denk dat er veel meisjes (allemaal?) gefaket hebben tijdens de seks met je vriend. Zo vaak komt het niet voor dat een vrouw van alleen penetratie klaarkomt en nauwelijks voorspel helpt daar echt niet bij.
Ik vind het heel rot voor je dat je je zo onzeker hebt gevoeld, mede door je vriend, dat je je hebt laten opereren. Voor mij zou het het einde van de relatie zijn, een egoïstische man in bed die niet wil beffen omdat ik dan te nat word. (Wtf?!) Kan jij er mee leven denk je, voor de rest van je leven samen zijn met hem en slechte seks?
+1
Alle reacties Link kopieren
Nou ik denk dat je vriend blij is onderdak gevonden te hebben en dat hij je af en toe een beurt mag geven is een leuke bijkomstigheid.
Als ik in een geile bui ben of lekker ben opgegeild maakt het mij niet meer uit waar ik aan moet likken, mijn vrouw is wel eens negen of tien keer achter elkaar klaargekomen doordat ik bleef doorgaan met beffen , vingeren, vinger in haar anus, pik er in en er uit en gelijk weer door beffen, de zesde of zevende keer dat ze klaar kwam squirtte ze zelfs mijn hele kop zat onder.

Er zullen heus wel mannen zijn die het beffen niet leuk of lekker vinden en het daarom liever niet doen maar zo erg is het nou ook weer niet om je meisje te pleasen en haar lekker te beffen of te rimmen.

Die vriend moet je de deur wijzen en een leuke andere zoeken die er ook voor jou is en niet alleen voor zichzelf.
Wat een tijdverspilling zeg, zoek een andere vriend.
Alle reacties Link kopieren
depten schreef:
19-08-2019 07:50
Flexie, ik herken je verhaal volledig! Mijn man wil mij ook niet beffen. Alhoewel als ik er echt om zou smeken, zou het het waarschijnlijk wel doen maar dan hoeft het voor mijn niet meer. In al die jaren dat wij samen zijn, ben ik hem altijd wel blijven pijpen omdat ik graag bij mezelf wil blijven en er ook wel van kan genieten.
Mijn man is over het algemeen niet iemand die het mij graag naar de zin maakt. Hij is egocentrisch ingesteld en dat stoort mij naar al die jaren meer dan het gegeven dat hij niet beft. Alhoewel ik ook dat graag wilde ervaren en uiteindelijk vreemd ben gegaan.. dus kijk of jij het met deze man gaat volhouden.
Als ik je mag tippen: stop met hem. Vroeg of laat zal het gemis groter worden met alle gevolgen van dien.
Eens, ik denk dat het een onderdeel is van een veel groter probleem. Zeker als ik zie hoe hij er op reageert in gesprek. Dat is hoe hij is en daar moet je het mee doen, erger nog dat wordt er vaak niet beter op gedurende de tijd.
S-Meds schreef:
18-08-2019 21:55
Lieve TO
Het vergt even wat oefening, maar als je ‘m eenmaal hebt weten te creëren én weet te vinden kan ‘ie je echt verder helpen. We hebben het over: je eigen mentale veilige haven creëren. Zo werkt het: denk aan een fijn moment of een mooie plek waar je goede herinneringen aan hebt. Geef deze fysieke locatie een plaatsje in je geheugen waar je in gedachten altijd ‘naartoe kunt’. Sta even stil bij deze plek voordat je de confrontatie aangaat. Dit kan je helpen ontspannen het gesprek in te stappen.
Hoe gaat jouw experiment so far, Meds :D
Alle reacties Link kopieren
Er gaat een wereld voor mij open. Mannen die niet willen beffen? Wat zijn dat voor mannen!!???
Daveotion schreef:
19-08-2019 12:21
Er gaat een wereld voor mij open. Mannen die niet willen beffen? Wat zijn dat voor mannen!!???
Mannen die je de straat op moet schoppen.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
18-08-2019 21:03
Of al die vrouwen deden alsof, dat kan ook nog.

Ik zou eerst en vooral iets gaan doen aan mijn zelfbeeld, als ik jou was. Het ligt niet aan jou of aan je doos, het ligt aan hem. En wat vreselijk treurig dat je hierom zelfs in je doos hebt laten snijden.
Dat kan heel goed want het schijnt dat maar een minderheid van de vrouwen klaarkomt door penetratie.
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
19-08-2019 07:36
Toegeven; een vagina is niet mooi om te zien.
Piemels zijn ook lelijke dingen. Eigenlijk best gek dat de schepping de menselijke geslachtsdelen allemaal zo lelijk gebouwd heeft. Misschien moesten we ook weer niet té geil worden met zijn allen. ;-)
thanx schreef:
19-08-2019 07:36
Oh, wacht.... waren die 50 bedpartners wel vrouw....?
Goed punt! Ik ben zelf toch vooral lesbisch en ik wil ook niet graag een man pijpen, ook al is 'ie misschien best leuk om mee samen te wonen. (Maar ik zou het een man ook niet aandoen, een relatie beginnen terwijl ik seksueel eigenlijk niet zoveel met 'm wil.)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Bimzarellio schreef: ↑19-08-2019 05:41
Het beffen maakt mij altijd nog geiler, dus ik heb er geen probleem mee.
ClumsyNinja schreef:
19-08-2019 05:49
Wat een nuttige bijdrage aan dit topic. Zet je adres er even bij dan sturen we to langs.
Ik vond het juist wel een goeie bijdrage want het laat zien dat het heus niet zo normaal is dat een man nooit zijn vriendin wil beffen.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
depten schreef:
19-08-2019 07:50
Flexie, ik herken je verhaal volledig! Mijn man wil mij ook niet beffen. Alhoewel als ik er echt om zou smeken, zou het het waarschijnlijk wel doen maar dan hoeft het voor mijn niet meer. In al die jaren dat wij samen zijn, ben ik hem altijd wel blijven pijpen omdat ik graag bij mezelf wil blijven en er ook wel van kan genieten.
Mijn man is over het algemeen niet iemand die het mij graag naar de zin maakt. Hij is egocentrisch ingesteld en dat stoort mij naar al die jaren meer dan het gegeven dat hij niet beft.
Huh? Je blijft dus bij een man waarvan je je AL JAREN (!!!!!) stoort aan het feit dat hij egocentrisch is en het jou niet graag naar de zin maakt? o_o Hoeveel vind jij jezelf waard dan?
depten schreef:
19-08-2019 07:50
Alhoewel ik ook dat graag wilde ervaren en uiteindelijk vreemd ben gegaan.. dus kijk of jij het met deze man gaat volhouden.
Als ik je mag tippen: stop met hem. Vroeg of laat zal het gemis groter worden met alle gevolgen van dien.
Wat is dat vreemdgaan nou weer voor rare, laffe, oneerlijke oplossing? Luister naar je eigen advies en stop met die egocentrische lapzwans.
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven