Vrouwen met hoofdpijn.

18-02-2012 09:51 72 berichten
Nu de vrouwen. Als ze zeggen dat ze hoofdpijn hebben willen ze dan een wippartijtje overslaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 19 februari 2012 @ 22:41:

Cassio:

En waarom zijn het domme vragen??Omdat jij ze stelt lieverd.
Dimphyne}

Dus ik ben gebombardeerd tot het zwarte schaap van het viva forum tot het piespaaltje?

Thanks but no thanks ik bedank voor dat imago. Opzouten jullie negatievelingen.
quote:cynthiao schreef op 19 februari 2012 @ 06:05:

Cassio:

en wat is het voordeel van de vragen bundelen?

Ik vind mijn systeem eigenlijk reuze handig. Zo ben ik net een voorzitter van een vergadering die elke vraag de aandacht geeft die het verdient.Voorzitter van de vergadering? Geloof je het zelf?
Als ik niet wil zeg ik "Geen zin".

Als ik hoofdpijn heb dan wil ik de ene keer wel en de andere keer niet, dat staat er los van
Koettie:

maar je geeft wel aan dat soms hoofdpiin voorwenden een sm oes kan zijn om geen sex te hebben?
quote:cynthiao schreef op 20 februari 2012 @ 23:21:

Koettie:

maar je geeft wel aan dat soms hoofdpiin voorwenden een sm oes kan zijn om geen sex te hebben?Nee dat zegt ze niet....leer lezen!
Toetyfroety:

Toch wel, dat zegt ze wel degelijk, Soms heeft ze echt hoofpijn en soms gebruikt ze hoofdpijn als smoes om geen seks te hebben.

Koettie reageer eens.
Ja, soms heeft iemand echt hofdpijn en soms wordt het al smoes gebruikt.

Ken je dat cliche dan niet?
Lupine:

ik had zo mijn twijfels en die wou ik op helderen hier op het forum.
Opgehelderd dan
quote:cynthiao schreef op 20 februari 2012 @ 03:26:

Dimphyne}

Dus ik ben gebombardeerd tot het zwarte schaap van het viva forum tot het piespaaltje?

Thanks but no thanks ik bedank voor dat imago. Opzouten jullie negatievelingen.jij bent toch een alias van die foute vent met die smerige plaatjes???? Ben zijn naam even kwijt.....
quote:cynthiao schreef op 20 februari 2012 @ 23:21:

Koettie:

maar je geeft wel aan dat soms hoofdpiin voorwenden een sm oes kan zijn om geen sex te hebben?

Bij mij persoonlijk? Nee.

Bij andere? Weet ik veel.
quote:miepje1971 schreef op 22 februari 2012 @ 23:36:

[...]

jij bent toch een alias van die foute vent met die smerige plaatjes???? Ben zijn naam even kwijt.....Echt waar?
Als ik zeg dat ik hoofdpijn heb, betekent dat dat ik hoofdpijn heb.

Ik ben soms net een vent.
Cynthiao, nogmaals: open nou eens ÉÉN topic met aaaaaal je vragen! Dan krijg je én meer mensen die reageren én je irriteert minder mensen.

Ik heb al zo vaak serieus gereageerd op je vragen, maar je reageert nooit echt op suggesties om jouw forumleven (en dat van anderen) wat leuker te maken.
Cynthiao, en ALS je nou weet dat vrouwen soms wel (of niet) hoofdpiijn voorwenden om geen seks te hebben, wat kun je/doe je dan met die informatie? Voorwenden dat je koppie au...! ..au...! doet als je weer eens een standje "moet" doen dat JIJ niet ziet zitten?
LuckyJane:

Via een smoesje "nee" zeggen vind ik heel tactisch.

Als het zover komt en ik vermoed een bepaald standje die ik niet zie zitten weet ik niet of ik dat smoesje ga gebruiken. Beter is het denk ik om open kaart te spelen en te zeggen van: had je zus en zo in gedachten? nou dat moet je met mij niet doen.

Want als ik hoofdpijn voorwend Luckyjane dan gaat ie gewoon een andere keer dat ongewenste standje doen. Heb ik dat goed mensen?

Hoofdpijn vind ik meer iets als je de man niet ziet zitten voor seks, dus als hij je type niet is.
Ik denk dat je gelijk hebt Cynthiao.

Hoofdpijn wordt gewoon als smoesje gebruikt als mensen geen zin hebben in seks, niet omdat je geen hebt in een standje.

Dat zou ook een beetje raar zijn, want dan lig al te seksen en dan wil je man een ander standje en dan opeens heb je hoofdpijn.

Als je iets niet wil moet je het gewoon zeggen inderdaad.

Ook als je geen seks met hem wil omdat hij je type niet is.

Het hoofdpijn-smoesje wordt meer gebruikt door samenwonende stellen.
Lupine:

waarom meer door samenwonende stellen?

Hebben ze dan een keer geen zin om de "echtelijke plicht!" te vervullen?
Inderdaad, ja.

Het gaat echt om geen zin hebben in seks, en niet om bepaalde standjes.
hoofdpijn kan geen smoes meer zijn trouwens. wetenschappelijk bewezen dat door seks en vooral door orgasme stoffen vrijkomen die helpen tegen pijn, bijv endorfine.

dus dames... geen smoesjes meer!! :D
quote:cynthiao schreef op 26 februari 2012 @ 14:47:

Lupine:

waarom meer door samenwonende stellen?

Hebben ze dan een keer geen zin om de "echtelijke plicht!" te vervullen?

Als iets als een "plicht" voelt, moet je het sowieso niet doen (helemaal niet als het om seks gaat).

Een keer een nieuw standje proberen daarentegen, dat kan natuurlijk geen kwaad. Probeer je eens lekker te laten gaan in je geilheid, in plaats van aan allerlei restricties vast te houden en dingen bij voorbaat uit te sluiten. Als het écht niet bevalt, kun je dat altijd zeggen en dan iets anders doen.
Joop_2000:

nee voor mij geen geile standjes meer en sleutelwoord is niet meer.

Vroeger genoeg gedaan op dat gebied en in geval van de partner berustte het enkel op geilheid en kwam er geen liefde aan te pas.

Dat beviel me niet. Ik was gewoon een sekstool voor zijn experimenten als je snapt wat je bedoelt terwijl ik in de eerste plaats behoefte had aan een goed contact van mens tot mens.

Van nature ben ik niet zo een stoeipoes. Maar ja ik leefde geisoleerd met geen vriendinnencontacten en hij hield me dom met zijn seks uitspattingen waar ik niet van wist dat ik er eigenlijk een eind aan moest maken omdat ik behalve dat niks aan hem had.
ehm... een keertje goed klaarkomen is het beste medicijn hoor, tegen hoofdpijn.............
Pocahontas2012:

oh, ik dacht dat k laarkomen de ultieme vorm van sex gehad hebben was?! The cream on the cake zogezegd. Heb ik dat dan niet goed?

Trouwens, mannen komen sowieso klaar, dat ligt aan hun lichaam. Sperma komt er toch altijd uit hun piemel?

Bij vrouwen is het anders, een kwestie van de clitorus ofwel kittelaar die al of niet "gekieteld" is. Zie ik dat goed of zie ik dat fout dames en heren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven