Waar val je op?
zondag 13 mei 2012 om 16:11
quote:mrsstanleywalker schreef op 13 mei 2012 @ 15:57:
Nee hoor, niet iedereen. Ik val in ieder geval niet op ielige, metroseksuele jongetjes. Ik val op mannen. Ik val op vrouwen, echte vrouwen die aandacht aan hun uiterlijk besteden. Vrouwen die muchacha de la muchacha zijn. Vrouwen met alles erop en eraan.
Nee hoor, niet iedereen. Ik val in ieder geval niet op ielige, metroseksuele jongetjes. Ik val op mannen. Ik val op vrouwen, echte vrouwen die aandacht aan hun uiterlijk besteden. Vrouwen die muchacha de la muchacha zijn. Vrouwen met alles erop en eraan.
zondag 13 mei 2012 om 16:20
quote:mrsstanleywalker schreef op 13 mei 2012 @ 16:15:
Oja, ik val ook als een blok voor het loopje van kickboksers.
Doe mij maar het statige loopje van een vrouw in een jurkje en SLEEHAKKEN (to die for!!!!) die vooral geen haast heeft.....
Ik woon in het verkeerde land joh, ik moet naar Brazilië of zo....
Oja, ik val ook als een blok voor het loopje van kickboksers.
Doe mij maar het statige loopje van een vrouw in een jurkje en SLEEHAKKEN (to die for!!!!) die vooral geen haast heeft.....
Ik woon in het verkeerde land joh, ik moet naar Brazilië of zo....
zondag 13 mei 2012 om 17:02
Ik heb maar gestemd waar ik als laatste op ben gevallen, maar echt, tenzij ik er heel bewust naar kijk, zie ik vaak niet welk ras iemand is. Als iemand zegt.. ... dat chineese meisje... dan moet ik echt even nadenken welke kenmerken ze wat dat betreft heeft.
Haar, ja dat wel, bouw (vol/atletisch) , ja. Accent ja.
Haar, ja dat wel, bouw (vol/atletisch) , ja. Accent ja.
zondag 13 mei 2012 om 19:57
Het zal mij eerlijk gezegd een zorg zijn of iemand blond, bruin, breed of mager is. De mensen met wie ik ooit geflirt/gedate/gewatdanookt heb zijn totaal verschillend, er valt geen lijn in te ontdekken. Ik vind het qua uiterlijk belangrijk dat iemand schoon en verzorgd is, en veel overgewicht vind ik niet aantrekkelijk. Verder kijk ik eerder naar uitstraling al moet ik bekennen dat ik ook dat niet precies kan definiëren. Ik vind iemand gewoon aantrekkelijk of niet, waarom is dat geen optie ?
zondag 13 mei 2012 om 20:05
quote:popsicle schreef op 13 mei 2012 @ 15:20:
[...]
Ik meende hem er toch echt bij gezet te hebben. Kan de poll niet meer aanpassen, dus stem dan gewoon op wat het dichtst in de buurt zit. Zie tot m'n verbazing dat ik mensen met rood haar ook helemaal vergeten ben!
Nou... vind je het erg met je rare poll...? (dat ik even oversla)
Had ik al 'doei' gezegd?
[...]
Ik meende hem er toch echt bij gezet te hebben. Kan de poll niet meer aanpassen, dus stem dan gewoon op wat het dichtst in de buurt zit. Zie tot m'n verbazing dat ik mensen met rood haar ook helemaal vergeten ben!
Nou... vind je het erg met je rare poll...? (dat ik even oversla)
Had ik al 'doei' gezegd?
zondag 13 mei 2012 om 20:24
quote:penelopeia schreef op 13 mei 2012 @ 20:12:
Ik val op lange mannen met warrig krulhaar, die een nonchalante uitstraling hebben. Mijn vriend is er zo-een, toevallig met (rossig-)blonde warrige krullen en blauwe ogen.Ik wordt licht jaloers. Mijn ooit rode vent is nu vaal en bijna kaal. Ooit ook licht krullend haar en echt rood, maar het blijft gelukkig dezelfde lieverd.
Ik val op lange mannen met warrig krulhaar, die een nonchalante uitstraling hebben. Mijn vriend is er zo-een, toevallig met (rossig-)blonde warrige krullen en blauwe ogen.Ik wordt licht jaloers. Mijn ooit rode vent is nu vaal en bijna kaal. Ooit ook licht krullend haar en echt rood, maar het blijft gelukkig dezelfde lieverd.