Waar val je op?

13-05-2012 14:45 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Altijd al benieuwd geweest naar hoe de types in de markt liggen? Doe de test.

Waar val je op?

Totaal aantal stemmen: 63

1A blonde man met lichte ogen (13%)
1B blonde vrouw met lichte ogen (5%)
2A blonde man met bruine ogen Geen stemmen
2B blonde vrouw met bruine ogen (2%)
3A blanke man met donker haar en lichte ogen (30%)
3B blanke vrouw met donker haar en lichte ogen (5%)
4A blanke man met donker haar en donkere ogen (17%)
4B blanke vrouw met donker haar en donkere ogen (3%)
5A getinte man met donker haar en lichte ogen (6%)
5B getinte vrouw met donker haar en lichte ogen (2%)
6A negroïde man (2%)
6B negroïde vrouw (5%)
7A Aziatische man Geen stemmen
7B Aziatische vrouw Geen stemmen
8A Indiase/Hindostaanse man Geen stemmen
8B Indiase/Hindostaanse vrouw (2%)
9A whatever mengelmoes man (8%)
9B whatever mengelmoes vrouw (2%)
Ik val over het algemeen op indo's, halfbloedjes, blanke mannen met donker haar en dito ogen. Ook val ik niet op van die 'machomannetjes'...ik vind creatieve/artistieke mannen veeeeel aantrekkelijker. De vreemde eend in de bijt vind ik sexy
Okeee.... Ik heb het hier laatst met een vriendin over gehad!

Ik heb jongens leuk gevonden die blond haar hadden en blauwe ogen en jongens met donker haar en donkere ogen.. dus ja.. waar val je dan op?

Mannelijkheid! haha Een man moet wel een beetje een uitstraling hebben, iets stoers. Ik hou niet van die zachte, vrouwelijke mannen.

Verder zou het heel fijn zijn als hij met hem kan lachen, het gezellig kan hebben en je jezelf geliefd voelt.

Heeft weinig met uiterlijk te maken
Ik val op blank met donker haar en donkere ogen, Met mannelijke uitstraling een beetje boefjes uiterlijk, maar dan wel graag met lief makkelijk karakter. Maar karakter blijft het belangrijkste gelukkig heb ik die les jong mogen leren.
ik kan in principe op iedereen vallen die iets heeft...en dat iets heeft met uitstraling te maken..

dat kan echt van alles zijn, dik, dun, lang kort, van donker tot licht, alle etnische groepen zijn wat mij betreft mooi, ieder op zijn manier.. als het maar gezellig is denk ik maar zo:) voor mij dus "mengelmoes whatever"

ben uiteindelijk getrouwd met een man met zwart haar en donkergroene ogen, maar dat kwam uiteraard niet door zijn uiterlijk, hij had net zo goed pimpelpaars met blauw haar kunnen zijn:)
Waar je uiterlijk op valt/geilt heeft natuurlijk helemaal niets te maken met waar je uiteindelijk een relatie mee begint. Uiterlijk is maar 1 van de aantrekkingskrachten. Persoonlijkheid, cultuur en uitstraling zijn veel belangrijker. Gelukkig maar want uiterlijk is vergankelijk.
Als ideaalplaatje kies ik 3A. Maar bijna alle 3A's die ik ken zijn van binnen niet leuk. Ik ben samen met een 1A en nog nooit zo gelukkig geweest
(Effe wat olie op het vuur)

gezien de uitslag na 2 dagen, zijn negroïde vrouwen dus favoriet?
Als ze maar niet rookt, en niet meer weegt dan haar lengt min 1 meter, dus 1.70 m niet meer als 70 kilo.
Doe mij maar lekker getint met donker haar en donkere ogen wauwiee....

Waar ik echt niet op val is blonde of roodharige mannen.
quote:little_pickle schreef op 15 mei 2012 @ 15:30:

(Effe wat olie op het vuur)

gezien de uitslag na 2 dagen, zijn negroïde vrouwen dus favoriet?Ja, lekker toch

(nog wat olie)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven