wat een man

30-03-2012 11:02 273 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haii vivalezers/schrijvers

Wat te denken van het volgende:

Man doet veel moeite om me zover te krijgen een date met hem te hebben, met als uitgangspunt sex.

Geen sex gehad wel een leuke date.

Een jaar later, zelfde verhaal, zelfde date.

Ik wil hem in mijn bed, hij mij niet.

Toch blijft hij me contacten. Inmiddels hebben we al 2 jaar lang zo'n 2x per week contact (initiatief om en om), hij flirt en flirt, maar als ik terugflirt haakt hij af.

Wtf wil deze man van me?

Mannen, vinden jullie het niet meer spannend als een vrouw aangeeft je te zien zitten?
Hij wil vriendschap.

En misschien is hij homo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Eeehm Eeehm eeeehm... vraag het hem??????????????????
Geen idee, vreemd gedrag.....

Ik vind het juist super spannend als een vrouw dit aangeeft. Juist het spel van flirten en erop ingaan maakt het leuk....maar ja that's me....
Of getrouwd
Vraag het hem inderdaad.

Dat je tegenstrijdige signalen oppikt en dat je niet weet wat je ervan moet denken. 'Wtf wil je?!'
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Ik heb geen idee; vraag het hem?

(Overigens zou ik allang zijn afgehaakt en echt geen twee jaar(!) lang twee keer in de week (!) contact met iemand houden, als daar niet uitkomt wat ik voor ogen heb. Wat enorm zonde van je tijd...!)
Heb het hem gevraagt. Hij ontwijkt die vraag.

Voorbeeld: hij gaf aan na de 2e date erggg opgewarmd te zijn. Vervolgens, in hetzelfde gesprek, geeft hij aan dat hij "blij is dat we niet verder zijn gegaan omdat hij niet wil dat ik ergens spijt van krijg" terwijl ik erg duidelijk ben in mijn lust hem mn bed in te krijgen.
of.... is dit het veelbesproken lijntje waar ik aan bungel??

Verder vind ik hem niet onaardig, dus ik laat ook wel van me horen maar ik wil gewoon sex en hij dus blijkbaar niet
Wat de reden ook is (en daar ga je niet achterkomen met zo'n vago): hij wil niet. Dus waarom, in hemelsnaam, al die energie erin steken?

Mens, als je seks wilt en je ziet er een beetje fatsoenlijk uit, kun je toch alleen vandaag nog wel twintig andere mannen zover krijgen?
Hoe oud is de jongen?

Dus van je 20e tot je 22e heb je 2 x per week contact met hem omdat jij sex wil en hij niet met jou?
Hij is maagd....
hij is rond de 40 en 88 is niet mijn geboortejaar... is zit rond de 30
quote:feeks schreef op 30 maart 2012 @ 11:16:

Hoe oud is de jongen?

Dus van je 20e tot je 22e heb je 2 x per week contact met hem omdat jij sex wil en hij niet met jou?

Ik vind hem verder gewoon aardig, leuk, vlotte babbel dus zie ook wel een sioort van vriendschap.

Het geflirt van zijn kant snap ik niet, hij refereert aan de seksuele handelingen die wel wel hebben verricht, dat hij daar geil etc van werd. Maar houdt de boot af als ik er op in ga.
Waarom ben je al 2 jaar lang zijn ego aan het knuffelen, bij gebrek aan een knuffel van de man zelf? Laat toch gaan zeg. Gebed zonder end lijkt me....
Ik heb zelf een heel ander beeld van vriendschap...
Weet je zeker dat het een man is erg vrouwelijk gedrag dit
haha ja ik weet zeker dat het een man is ;)

Het vriendschapsgedeelte zit in: vragen hoe het gaat met bezigheden die ik op dit moment doe, felicitaties met verjaardag, gewoon interesse tonen.

Dan gaat de sfeer over op sex uitdagen, flirten.... en zodra ik erop inga, kapt hij het weer af.

Inderdaad vreemd gedrag, mijn sexzin is daarom zeker wel minder! Maar toch is hij errug lekker

Ik zie wel, ik ga gewoon nergens meer op in haha
Haha
God wat ingewikkeld...ik word oud!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:dipsy88 schreef op 30 maart 2012 @ 11:34:

haha ja ik weet zeker dat het een man is ;)

Het vriendschapsgedeelte zit in: vragen hoe het gaat met bezigheden die ik op dit moment doe, felicitaties met verjaardag, gewoon interesse tonen.

Dan gaat de sfeer over op sex uitdagen, flirten.... en zodra ik erop inga, kapt hij het weer af. Inderdaad vreemd gedrag, mijn sexzin is daarom zeker wel minder! Maar toch is hij errug lekker

Ik zie wel, ik ga gewoon nergens meer op in hahaDat noem jij vriendschap? Ik zie hier niet meer in dan slechts beleefde omgangsvormen hoor, om eerlijk te zijn. Het feit dat hij op een bepaald moment de sfeer ombuigt naar sexueel getinte opmerkingen om vervolgens af te haken als jij hapt, maakt dat ik dit een ontzettend onvolwassen puber van in de 40 vindt. Dat jij daar nog opgewonden van raakt ook zeg. Je kunt toch wel wat beters krijgen of niet?
quote:dipsy88 schreef op 30 maart 2012 @ 11:34:

Ik zie wel, ik ga gewoon nergens meer op in hahaNou, probleem opgelost haha
quote:Summerdance schreef op 30 maart 2012 @ 11:39:

God wat ingewikkeld...ik word oud!

Ik ook, vind het ook TE ingewikkeld.

Het is ja of nee, graag of niet.

Probleem was al opgelost want het is geen probleem, ik vind het alleen vreemd gedrag... heb zoiets nog nooit eerder gezien, deze man is officieel niet te volgen

Hij kapt af en belt na een paar dagen weer, om te vragen of ik bijvoobeeld de baan heb waarop ik gesolliciteerd heb.

En tuurlijk is de zin niet meer zo aanwezig, maar wat dat betreft ben ik net een man, mocht er sex van komen, prima.. zo niet OOK prima maar dan ook geen geflirt
quote:meerminder schreef op 30 maart 2012 @ 11:42:

[...]

Ik zie hier niet meer in dan slechts beleefde omgangsvormen hoor, om eerlijk te zijn.

Daar zit nou ook een punt, want WAAROM een beleefde omgangsvorm onderhouden? Als ik niks van iemand wil, dan is het toch: bye bye leuk je gekend te hebben?

Hij HOEFT namelijk geen contact te hebben met me, zeker niet omdat we beiden wat anders willen met dat contact.

Dus vraag ik me af, wat hij dan wel van me wil? Geen sex, geen vriendschap, wat dan?
Als hij begint te flirten alleen maar telkens opmerken: grote mond, want je doet het toch niet?!
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven