wat een man

30-03-2012 11:02 273 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haii vivalezers/schrijvers

Wat te denken van het volgende:

Man doet veel moeite om me zover te krijgen een date met hem te hebben, met als uitgangspunt sex.

Geen sex gehad wel een leuke date.

Een jaar later, zelfde verhaal, zelfde date.

Ik wil hem in mijn bed, hij mij niet.

Toch blijft hij me contacten. Inmiddels hebben we al 2 jaar lang zo'n 2x per week contact (initiatief om en om), hij flirt en flirt, maar als ik terugflirt haakt hij af.

Wtf wil deze man van me?

Mannen, vinden jullie het niet meer spannend als een vrouw aangeeft je te zien zitten?
Ik ben zo blij dat jij me vergeeft......you made my day. Hoe kan ik je in godsnaam bedanken.......your wish is my command;)
Be carefull what you wish for...;)
quote:anouar schreef op 05 mei 2012 @ 21:46:

Be carefull what you wish for...;)

Never judge a book by it's cover;)

You'd be suprised......
Hmm.. afknapper is compleet...

1. Hij toont inmiddels 0 interesse (hij mailt/smst een smile om aandacht te trekken en zo een "mailsessie/smssessie" op gang te brengen);

2. Hij wil een afspraakje met me, doet daar erg enthousiast over ook;

3. Hij wil geen seks.

Sorry, maar zelfs ik knap een keer af
Las net je andere topic ook hierover. Ik zou als ik jou was gewoon zeggen/schrijven: Sorry maar ik heb eigenlijk geen behoefte meer in verder contact met je. Wens je alle geluk voor de toekomst.

Dan hoef je er verder niks meer mee.
.
hmm.. ik geloof dat ik die niet erg snap x-oblak-x..

We willen beiden geen relatie, het uitgangspunt was seks.

Hij wil geen seks maar wel afspreken
Kleine update:

Date staat nog steeds, heb nog niet afgezegd (en hoop nog steeds dat het gewoon voorbij waait ;-))

Contact is minimaal, heb nu ruim een week niks gehoord.

Ergens vind ik het echt heel jammer dat ik aan mezelf merk dat ik hem loslaat gevoelsmatig.. mocht hij afzeggen dat vind ik het prima, terwijl het een paar weken geleden een drama leek.

Anderzijds: misschien beter voor mijn gemoedsrust dat het verwatert ;-)
Nah ja Dips...als ie komt opdraven, hoop ik dat je deze keer wél doorpakt en 'm bij z'n leuter pakt. Je kan het maar gehad hebben....

Maar beloof me dat het daarna klaar is, ja? Ik snap heus dat je het hoe dan ook uit je systeem moet hebben, maar dan kan je weer gewoon doen, hè? :)
Ja oke...bijgelezen.

Zeg het af, sweetie. Het is al meerdere keren gezegd; hij is aandachtsgeil. Wat moet je toch van die knul? Je zegt nu zelf ook at je 100% zeker weet dat hij geen sex met je zal hebben....
xxxlondon schreef op 29 mei 2012 @ 20:34:

Ja oke...bijgelezen.

Zeg het af, sweetie. Het is al meerdere keren gezegd; hij is aandachtsgeil. Wat moet je toch van die knul? Je zegt nu zelf ook at je 100% zeker weet dat hij geen sex met je zal hebben....

Sneu ben ik hé ;-)

Ik blijf hopen dat hij afzegt/er niet meer over begint, zodat ik het niet hoef te doen :thunder:

Zo blijf ik bezig... zucht...

Edit: hij krijgt van mij geen aandacht meer sinds vorige week... benieuwd hoelang hij het volhoudt dan :)
Ja meid, ik vind je best masochistische trekjes vertonen. Je hebt er nu een te pakken die aandachtsgeil is, ik hou mijn hart vast voor als je er echt eentje tegen komt met een slechte inborst.

Ga nou lekker je eigen gang, richt je blik ergens anders op en ga niet "benieuwd zitten wezen".

En oh horror...niet gaan!
Klopt wel, ik hou van dominante mannen, speel dat rollenspel ook graag, ik word graag veroverd, maaruh.. dit gaat wel te ver :(

Mijn probleem is dat ik naief ben en alleen het goede zie.. ik kan bijvoorbeeld niet echt geloven dat hij gemeen en lullig is.. al spreekt ALLES tegen :)
Ik zeg dit op de meest lieve manier die ik kan bedenken hoor......Je hebt geen idee hoe ver je ernaast zit....

Als jij van dominante mannen houdt, dan was je allang klaar met hem. Hij is mnl. verre van dominant en veroveren doet ie al helemaal niet. Jouw probleem is niet je naiviteit of dat je goedgelovig bent. Hij is ook niet gemeen of lullig...hij wil niet met e naar bed maar wel je aandacht. The bottomline is dat je een heel slecht beoordelingsvermogen hebt en ik vermoed ook dat je onzekerheid parten speelt.

Maar misschien ben jij ook wel een beetje aandachtsgeil. ;-] Ergens moet er wel een payoff zijn natuurlijk. Blijkbaar leveren zijn afwijzingen jou toch wat op.....
Dips, het is simpel. Verwacht niks. Doe niks. Geen energie investeren.

Hij is al heel lang aan zet. Mocht de date echt doorgaan zie je daar ter plekken wel weer.

Vorige keer was er niet eens chemie van uit jouw kant. Denk je dat dat nu anders zou zijn? Kon me goed voorstellen dat je er echt mee klaar was. Wat heeft je van gedachten veranderd eigenlijk? (just curious)
hmm daar moet ik even over nadenken...

Je zit er best dichtbij.. ik WAS superzeker van mezelf, tegen arrogant aan.. leerde em kennen en werd een onzeker, afwachtend muisje...

Ik weet dat hij me niet wil, maar praat mezelf aan dat de "vriendschap" er nog is (bullshit, zelfs ik voel die "verbondenheid" niet meer.. irriteer me mateloos aan hem!)

Ik aandachtsgeil.. jawel, vind de aandacht leuk, maar niet de negatieve aandacht!

Ik denk dat het voor mij zo werkt:

na de vele afwijzingen wil ik hem perse in mn bed, gewoon als overwinning (wat heb ik hiervan geleerd: hoe goed je jezelf ook kent, soms kom je in een situatie, waarin je jezelf totaal kwijtraakt = niet goed voor je)
Ik wil je best geloven als jij zegt "Ik denk dat het voor mij zo werkt:

na de vele afwijzingen wil ik hem perse in mn bed, gewoon als overwinning..."

Dan is de les die je moet leren niet van emotionele aard, maar dat je niet zo koppig moet zijn. Je kan niet alles krijgen wat je wilt. En da's helemaal niet erg hoor.

Dat hij je niet wil, betekent niet dat anderen je ook niet willen? Je hoeft jezelf niet te bewijzen. Je gaat niet af als je bed leeg blijft.
Update... afgezegd... voel me enigszins opgelucht :)

En ergens een kleine knoop van weemoed..

Maar ach, I'll get over it ;-)
Beter waarschijnlijk Dipsy. Schiet ook niet op zo'n never ending story.

En nou nog volhouden. Sterkte!
Thanx... dat gaat nog moeilijk worden, hij weet precies wat mijn zwakke plekken zijn.

Heeeeel begrijpend en meelevend reageren enzo, waardoor ik (soms) weer twijfel of ik er goed aan doe.

Dan bekijk ik het hele verhaal weer en denk: ja, dit is goed voor mij, stoppen met die gast!

:)
Cold turkey een optie? Contactverbod ter bescherming van jezelf?

Pfffff, voel met je mee hoor Dips. Onbereikbaar is verdomd moeilijk te accepteren.
anouar schreef op 30 mei 2012 @ 10:00:

Cold turkey een optie? Contactverbod ter bescherming van jezelf?

Pfffff, voel met je mee hoor Dips. Onbereikbaar is verdomd moeilijk te accepteren.

Ik zoek inderdaad geen contact meer, dus het zal snel overzijn (ik kan hem niet uit mn leven bannen omdat ik hem best regelmatig zie).

Of hij echt onbereikbaar is weet ik niet, maar ik pas ervoor mezelf aan te bieden snap je? Als ik mezelf aanbiedt, zal hij geen nee zeggen, maar nee.. daar voel ik me (goddank) toch wel te goed voor. Wil mezelf nog wel recht aan kunnen kijken ;-)

(zo'n idee van: oke, ik ga wel ff met je naar bed dan .. als je dat zo graag wilt. Kleine moeite.)

Ik heb meer moeite met het feit dat hij op mn gevoel inspeelt en me laat zien hoe leuk het in het begin was.

Om me natuurlijk vervolgens weer keihard onderuit te kunnen trappen..

Maar... bedankt voor je reacties ;-)

Als ik mezelf sneu voel, lees ik het gewoon nog ns door en dat sterkt me weer in mn besluit het af te kappen!
Goed zo! Jij bent hier niet degene die sneu is. Laten we de zaken niet omkeren.

Groetjes, Dips! Hoop dat je nog eens komt updaten over je nieuwe leuke lover.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven