wat een man

30-03-2012 11:02 273 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haii vivalezers/schrijvers

Wat te denken van het volgende:

Man doet veel moeite om me zover te krijgen een date met hem te hebben, met als uitgangspunt sex.

Geen sex gehad wel een leuke date.

Een jaar later, zelfde verhaal, zelfde date.

Ik wil hem in mijn bed, hij mij niet.

Toch blijft hij me contacten. Inmiddels hebben we al 2 jaar lang zo'n 2x per week contact (initiatief om en om), hij flirt en flirt, maar als ik terugflirt haakt hij af.

Wtf wil deze man van me?

Mannen, vinden jullie het niet meer spannend als een vrouw aangeeft je te zien zitten?
Wat maakt dat nou uit? Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Hij vindt het leuk om vrijblijvend te flirten, hij vindt het geinig om je aan het lijntje te houden, hij heeft al een relatie, hij vindt je niet aantrekkelijk (genoeg)...

Interessanter vind ik nog steeds de vraag, wáárom jij twee jaar lang met zo'n zinloze missie bezig bent. Jij HOEFT namelijk OOK geen contact met hém te hebben.
Precies, praatjes vullen geen gaatjes, zoiets. Tijd voor de botte bijl dus.
misschien een verkeerde indruk gewekt:

ik ken hem 2 jaar nu, zie hem regelmatig hij maakt zijdelings deel uit van mijn sociale leventje.

Ik vind het niet storend genoeg om tegen hem te zeggen: als ik je tegenkom zeg ik geen gedag meer, ik praat niet meer tegen je alleen omdat jij geen sex met me wil .

Zou toch een beetje te ver gaan
quote:anouar schreef op 30 maart 2012 @ 12:20:

Precies, praatjes vullen geen gaatjes, zoiets. Tijd voor de botte bijl dus.Zoiets ja, niet op ingaan maar uitdagen zijn woorden waar te maken
quote:dipsy88 schreef op 30 maart 2012 @ 12:21:

misschien een verkeerde indruk gewekt:

ik ken hem 2 jaar nu, zie hem regelmatig hij maakt zijdelings deel uit van mijn sociale leventje.

Ik vind het niet storend genoeg om tegen hem te zeggen: als ik je tegenkom zeg ik geen gedag meer, ik praat niet meer tegen je alleen omdat jij geen sex met me wil .

Zou toch een beetje te ver gaan

Jeetje, dat zou ook wel het andere uiterste zijn zeg.

Maar gewoon wat afstand bewaren lijkt mij toch beter dan zo amechtig achter de man aanhollen. Is niet zo aantrekkelijk ook.
Heb dit in een ver verleden ook meegemaakt (maar niet 2 jaar lang hoor, maar een paar maanden).

De bewuste man bleek nog bij zijn moeder te wonen (hij was destijds 32 jaar) en had nog nooit een echte relatie gehad en dus weinig seksuele ervaring. De seksueel getinte opmerkingen waren niet van de lucht, maar daar bleef het bij. Hij bleek gewoon niet te durven. Toen we dan eindelijk toch een keer in bed zijn beland (na enige overredingskracht van mijn kant, ik was geil en ik wilde NU seks ) was dat een enorme domper, hij bakte er echt helemaal niks van. Toen ik eenmaal had vernomen dat hij nog bij zijn moeder woonde en nagenoeg geen ervaringen had gehad voordat ik met hem in bed lag, ben ik afgehaakt.
quote:dipsy88 schreef op 30 maart 2012 @ 12:22:

[...]

Zoiets ja, niet op ingaan maar uitdagen zijn woorden waar te maken Dat heb je al geprobeerd en dat werkt niet. Gooi jezelf toch niet zo in de uitverkoop. Echt, je kunt toch wel iets interessanters krijgen dan dit? Waarom blijf je hangen in dit eenzijdige spelletje? Daar is toch niks aan?
@Aureel: ik loop niet achter hem aan hoor, ik zie hem dus regelmatig en maak dan een praatje. Of hij komt naar me toe voor een praatje. Of hij mailt/belt met een vraag ofzo. Alleen buigt hij het altijd naar de seksuele kant. HIJ begint daarmee, niet ik. Ik ga er soms op in, en dan kapt hij het meteen af.

@Dramkabouter hahaha dat meen je niet??? Deze man is rond de 40 en heeft in die 40 jaar 2 verschillende vrouwen gehad. Weinig ervaring op sexgebied en de keren dat er fysiek iets gebeurde tussen ons, was omdat ik het initiatief nam Ik kuste hem, waarna hij gretig terugkuste, maar geen initiatief van zijn kant
quote:meerminder schreef op 30 maart 2012 @ 12:27:

[...]

Dat heb je al geprobeerd en dat werkt niet. Gooi jezelf toch niet zo in de uitverkoop. Echt, je kunt toch wel iets interessanters krijgen dan dit? Waarom blijf je hangen in dit eenzijdige spelletje? Daar is toch niks aan?Ik heb niet het idee (of ik heb niet door) dat ik mezelf in de uitverkoop gooi. Het is niet zo dat ik kwijlend aan zn voeten val ofzo.
quote:dipsy88 schreef op 30 maart 2012 @ 12:29:

@Dramkabouter hahaha dat meen je niet??? Deze man is rond de 40 en heeft in die 40 jaar 2 verschillende vrouwen gehad. Weinig ervaring op sexgebied en de keren dat er fysiek iets gebeurde tussen ons, was omdat ik het initiatief nam Ik kuste hem, waarna hij gretig terugkuste, maar geen initiatief van zijn kantHmm, lijkt mij een slecht voorteken, klinkt mij iets te bekend in de oren
he's playing you like a harp, he's a con (quote: Falcon (stuart little)
Doet hij tegen andere vrouwen ook zo?

Sommige mannen kunnen geen normaal contact met vrouwen onderhouden; er moeten altijd seksueel getinte opmerkingen gemakt worden. Dat staat los van of ze met die vrouw naar bed willen of niet.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik heb al bedacht dat hij waarschijnlijk mn type niet is... ik hou van een man die het voortouw neemt, me laat voelen dat hij op me geilt en ik ben niet vies van een wat ruwere aanpak...

maar ik denk idd dat het hem met deze man niet gaat worden
quote:kopjekoffie70 schreef op 30 maart 2012 @ 12:34:

Doet hij tegen andere vrouwen ook zo?

Sommige mannen kunnen geen normaal contact met vrouwen onderhouden; er moeten altijd seksueel getinte opmerkingen gemakt worden. Dat staat los van of ze met die vrouw naar bed willen of niet.Nee, normaal is hij een beetje de lieve broer zeg maar haha iedereen vind hem aardig en velen vinden hem te lief voor deze wereld
quote:dipsy88 schreef op 30 maart 2012 @ 12:29:

Ik kuste hem, waarna hij gretig terugkuste, maar geen initiatief van zijn kantEn hoe was dat? Toen ik met de bewuste man ging zoenen (was dezelfde keer toen we in bed zijn beland en dus gelijk de laatste keer, godzijdank ) zoende hij met veel teveel tong, veel te nat, deed steeds hetzelfde etc. Bah, wat een teleurstelling was dat.
quote:dramkabouter schreef op 30 maart 2012 @ 12:37:

[...]

En hoe was dat? Toen ik met de bewuste man ging zoenen (was dezelfde keer toen we in bed zijn beland en dus gelijk de laatste keer, godzijdank ) zoende hij met veel teveel tong, veel te nat, deed steeds hetzelfde etc. Bah, wat een teleurstelling was dat.

Nou.. de eerste keer was het een kus die me niks deed. Saai, droog, te beheerst.

De 2e keer, begon ook zo, waarop ik dacht: kom op met die handen!! Nadat zijn handen onder mn schirtje gingen werd het ietsje beter (meer passie en geilheid) maar nog niet helemaal geweldig haha
Waarom is het gedrag van hem vreemd? Het kan toch zo zijn dat hij geen seksuele interesse heeft?
quote:NYC schreef op 30 maart 2012 @ 12:44:

Waarom is het gedrag van hem vreemd? Het kan toch zo zijn dat hij geen seksuele interesse heeft?Dat zou niet vreemd zijn nee... maar het flirten en uitdagen dan? De seksuele toespelingen? Zijn fantasietjes wat hij met me wil doen? Dat staat haaks op zijn werkelijke gedrag
OF hij is eigenlijk getrouwd en ziet stiekem daten niet als vreemdgaan en seks hebben wel,

OF er is iets aan zijn lichaam waarvoor hij zich schaamt en hij niet wilt dat je dit ziet,

OF hij is homo.

1 van de 3 moet het zijn
Het gaat om de macht die hij over jou heeft. Zo blijf je met hem bezig.

Hij is er op uit om je gel te maken en je "wereld" in te dringen.

Tgt denk ik dat hij zelf niet beschikbaar is (getrouwd, gay lijkt me niet, of kickt er gewoon op om jouw aan het lijntje te houden). Je moet duidelijk gaan zijn op de volgende date. Niet door het te zeggen, maar door gedrag. Dus bv een lunch/ diner met hem af te spreken en een hotelletje te boeken zodat hij er niet onderuit kan. Als je hem echt zo lekker vind tenminste.
Ja, hij is SOWIESO niet gewoon single hoor!

Dat is duidelijk.

Geen enkele single-man kan zich dit gedrag permitteren! Dus jij bent sowieso aanvullend materiaal denk ik zo.

Sommige van zulke mannen hebben gewoon 3/4 minaressen naast hun getrouwde vrouw. Ja, het is ECHT waar.
quote:happyjune schreef op 30 maart 2012 @ 12:49:

Het gaat om de macht die hij over jou heeft. Zo blijf je met hem bezig.

Hij is er op uit om je gel te maken en je "wereld" in te dringen.

Tgt denk ik dat hij zelf niet beschikbaar is (getrouwd, gay lijkt me niet, of kickt er gewoon op om jouw aan het lijntje te houden). Je moet duidelijk gaan zijn op de volgende date. Niet door het te zeggen, maar door gedrag. Dus bv een lunch/ diner met hem af te spreken en een hotelletje te boeken zodat hij er niet onderuit kan. Als je hem echt zo lekker vind tenminste.

Ik had zelf ook zoiets bedacht... ALS er nog een date gepland gaat worden een hotelletje, anders geen date.

Dus: graag of niet.
quote:happyjune schreef op 30 maart 2012 @ 12:51:

Ja, hij is SOWIESO niet gewoon single hoor!

Dat is duidelijk.

Geen enkele single-man kan zich dit gedrag permitteren! Dus jij bent sowieso aanvullend materiaal denk ik zo.

Sommige van zulke mannen hebben gewoon 3/4 minaressen naast hun getrouwde vrouw. Ja, het is ECHT waar.

Dat moet hij zelf weten, ik ben niet uit op een relatie, maar op sex.

Dat weet hij.
quote:tamara1234 schreef op 30 maart 2012 @ 12:49:

OF hij is eigenlijk getrouwd en ziet stiekem daten niet als vreemdgaan en seks hebben wel,

OF er is iets aan zijn lichaam waarvoor hij zich schaamt en hij niet wilt dat je dit ziet,

OF hij is homo.

1 van de 3 moet het zijn

OF hij vind me niet aantrekkelijk genoeg om sex met me te hebben

OF hij vind het niet leuk dat er niks te jagen valt (ik ben geen type voor spelletjes als hard to get)

OF hij wil gewoon niks maar zn ego vindt het wel leuk dat ik hem wil

(al gaat dat na 2 jaar toch ook wel vervelen haha)
je eerste optie, nou dat lijkt me niet...ik bedoel dan had ie al geen tijd uberhaupt in je gestoken.

Hij wil je gewoon gek maken en zijn ego bevestigd hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven