wat een man

30-03-2012 11:02 273 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haii vivalezers/schrijvers

Wat te denken van het volgende:

Man doet veel moeite om me zover te krijgen een date met hem te hebben, met als uitgangspunt sex.

Geen sex gehad wel een leuke date.

Een jaar later, zelfde verhaal, zelfde date.

Ik wil hem in mijn bed, hij mij niet.

Toch blijft hij me contacten. Inmiddels hebben we al 2 jaar lang zo'n 2x per week contact (initiatief om en om), hij flirt en flirt, maar als ik terugflirt haakt hij af.

Wtf wil deze man van me?

Mannen, vinden jullie het niet meer spannend als een vrouw aangeeft je te zien zitten?
Ik begrijp je wel dipsy. Jij hoopt gewoon op meer dan je nu krijgt van hem en dan is het moeilijk om te horen dat anderen dit anders bekijken.

Wij kennen deze man niet, maar gaan af op wat jij over hem vertelt. Je hebt zelf niet eens door hoezeer jij door een roze (of nou ja, in ieder geval hitsige ) bril zit te kijken naar hem. Wij zien hier op basis van jouw beschrijving iemand die 0,0 initiatief neemt en zelfs jou op je spreekwoordelijke bek laat gaan door je continue op te geilen en je dan te laten barsten op het moment suprême.

Op basis van jouw beschrijving vind ik hem absoluut niet aardig overkomen. Hij is niet leuk, het is gewoon een zielige kloothommel die meiden (want ik geloof niet dat hij dit alleen bij jou doet) het hoofd op hol jaagt, geniet van hoe ze voor 'm door de knieën gaan en laten zien hoe graag ze hem willen.

Zal het je nog sterker vertellen: het zou me niets verbazen als ie al een relatie heeft....
Ik herken veel in je verhaal! Mijn advies: Geen energie meer in steken! Ik ben er ook te lang in blijven hangen en dat was achteraf zo zonde van mijn tijd. Ook vind ik het nu niet leuk meer om hem tegen te komen en dat is jammer. We hadden leuk contact en nu is er toch een soort ongemakkelijkheid.
Oh, dipsy88, ik juich alleen maar toe dat je je niet aan die absurde ongeschreven regels houdt (niet meteen na een date smssen, hem zich laten afvragen wat je voelt, hem 'laten hunkeren' door even niks te laten horen en al die andere neppe toestanden), blijf oprecht en jezelf. Maar meissie, de juiste man voor jou zal jou niet twee jaar lang in vertwijfeling laten. De man die bij jou past is net zo enthousiast over jou en zal je niet eens de tijd geven hem voor een etentje te vragen omdat hij dat dan al heeft gedaan!

Deze dodo heeft zijn kans al lang en breed gehad. Probeer het zo te zien. Je bent duidelijk geweest en die kans heeft hij, twee jaar lang, niet gepakt. His loss. NEXT
@ Meerminder en Pseudo ik ga jullie reacties inlijsten!! Echt, dit helpt me!

Ik HEB inderdaad een roze bril op en ik zie alleen maar wat ik wil zien. Als ik mijn eigen beschrijving nuchter doorlees is het inderdaad een hufter.

Deze man heeft inderdaad zijn kans lang en breed gehad.

Bedankt!
That's the spirit!
Ja. Houden zo!
Eindelijk, het inzicht is er!

En dit maakt de weg vrij voor écht leuke mannen, let maar op...
Mosterd.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
2 jaar?? My god, hoe houd je het vol??

heb zoiets wel gehad met iemand, en uiteindelijk ook wel van gekomen (na een jaar of zo), maar die stond er niet helemaal achter, om allerlei redenen, zo bleek. Je zou om minder aan jezelf gaan twijfelen, maar er spelen dan vaak andere dingen (aan zijn kant). Dat bleek hier ook het geval.

Dus ga het niet bij jezelf zoeken svp, er zijn redenen waarom hij wel geinteresseerd is, maar niet doorzet. Ik zou daar niet op wachten, sms hem: "twijfel jij maar lekker door, ik ga verder met mijn leven". Die redenen zijn waarschijnlijk buiten jou om, dus maak je daar svp niet afhankelijk van en laat het zeker niet aan jezelf twijfelen. Ga ook niet wachten tot hij eruit is voor zichzelf! Dan ga je mee op zijn heen-en-weer-gevoel en dat is echt niet fijn!

Dat aan-en afstoten is een heel krachtig iets, zorgt ervoor dat hij misschien nog interessanter wordt voor je, maar ga ondertussen gewoon je eigen gang, blijf openstaan voor anderen, want je maakt je zo te afhankelijk van iets waar je geen invloed op hebt.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Suzy65 schreef op 01 april 2012 @ 01:15:

2 jaar?? My god, hoe houd je het vol??

heb zoiets wel gehad met iemand, en uiteindelijk ook wel van gekomen (na een jaar of zo), maar die stond er niet helemaal achter, om allerlei redenen, zo bleek. Je zou om minder aan jezelf gaan twijfelen, maar er spelen dan vaak andere dingen (aan zijn kant). Dat bleek hier ook het geval.

Dus ga het niet bij jezelf zoeken svp, er zijn redenen waarom hij wel geinteresseerd is, maar niet doorzet. Ik zou daar niet op wachten, sms hem: "twijfel jij maar lekker door, ik ga verder met mijn leven". Die redenen zijn waarschijnlijk buiten jou om, dus maak je daar svp niet afhankelijk van en laat het zeker niet aan jezelf twijfelen. Ga ook niet wachten tot hij eruit is voor zichzelf! Dan ga je mee op zijn heen-en-weer-gevoel en dat is echt niet fijn!

Dat aan-en afstoten is een heel krachtig iets, zorgt ervoor dat hij misschien nog interessanter wordt voor je, maar ga ondertussen gewoon je eigen gang, blijf openstaan voor anderen, want je maakt je zo te afhankelijk van iets waar je geen invloed op hebt.Dat sms-en zou ik dus al niet meer doen. Dat komt namelijk totaal niet geloofwaardig over nu ze al 2 jaar alles doet om 'm te krijgen. De enige reactie die hij daarop zal geven is een flinke lachbui en de gedachte "Tuuuuuuuuuuuuuuuurlijk". Ze maakt een veel krachtiger statement als ze het gewoon resoluut afkapt (in daden dus, niet in woorden!) en hem gewoon gaat negeren.
meerminder: prachtig motto, helemaal mee eens!

TO, sorry voor deze offtopic

Eens met meerminder, negeren die man!
Thnx Mayaelf

Weet je wat het is dipsy, met deze man kun je gewoon geen gelijkwaardige vriendschap meer aangaan. Hij heeft 0 respect voor je. Hij ziet je als een speelbal die hij in elke hoek kan krijgen waar hij je in wil dirigeren. Het lijkt een soort van machtsspelletje. Als hij wil dat jij hitsig wordt, wordt jij hitsig. Als hij vervolgens wil dat er niks gebeurt, bepaalt hij dat ook. Hij dirigeert jullie contact en stuurt het elke kant op die hij op wil. Denk er maar eens over na. Mijn vriend zou het niet wezen, op geen enkel vlak....
Oke, een updateje...

Zoals ik al verwacht had, had ik een mail van hem met een korte vraag. Ik heb een kortaf antwoord gestuurd, en kreeg een smiley terug. Verder niet meer gereageerd.
Fijn dat je ons op de hoogte houdt;)

Blijf vinden dat je het ook minder serieus en zwaar kunt zien. Of had ik dat al gezegd?
quote:anouar schreef op 02 april 2012 @ 22:03:

Fijn dat je ons op de hoogte houdt;)

Blijf vinden dat je het ook minder serieus en zwaar kunt zien. Of had ik dat al gezegd?

goeie tip

Gisteravond stuurde hij weer een mail, heb ik kort en grappig op gereageerd, paar mailtjes heen en weer en lachend afscheid genomen, zonder irritaties.

Ik merk wel, dat hoe minder ik interesse toon hoe meer hij zn best doet om leuk gevonden te worden.
Kijk, easy does it, blijkbaar. Altijd fijn om te weten.

Om een of andere onnavolgbare reden zit elke keer als ik dit topic lees dat nummer van Ilse de lange in m'n hoofd: "Puzzle me"

Heel irritant trouwens
haha nou.. idd irritant

Het is ook een kwestie van afkicken hoor.. ik ben zooooo gewend geraakt aan dat patroon na 2 jaar, even mailen, hij flirt, ik flirt terug, hij haakt af.

En ineens is het even mailen, hij flirt, ik geef er een grappige wending aan, hij flirt nog harder, ik zeg tot ziens, hij sluit flirtend af.

Even wennen hoor haha
Nou ja, klinkt in ieder geval alsof jij

er een stuk meer lol aan hebt? Meer in control bent in ieder geval. En blijkbaar bevalt hem dat ook wel...;)

Benieuwd waar deze nieuwe fase toe gaat leiden!
Oke, weer een update

Het is echt hilarisch, we hebben een zgn "goed gesprek" gehad, op plagende toon (lekker luchtig dus) waaruit blijk dat we elkaar verkeerd begrepen Ik wacht op zijn uitnodiging, hij wacht op mijn uitnodiging haha

Ik kan hier alleen maar beamen wat ik vaak lees: mannen snappen hints niet, zijn niet subtiel etc.

(iemand reageerde hier met: gewoon een hotelletje boeken en doorgeven hoe laat hij waar moet zijn... DAT heb ik nog niet aangedurfd, maar de sfeer is nu zo dat dat makkelijk zou kunnen haha)
Die iemand was ik ! Haha, altijd leuk dit soort dingen!

Wel komisch dat jullie zo heerlijk langs elkaar heen hebben zitten praten al die tijd. Ouwerwetse hofmakerij, waar vind je dat nog, zeg!

Wat wordt de volgende stap? Toch serieuzere plannen met dit bijzondere exemplaar?
Ik kan hier alleen maar beamen wat ik vaak lees: mannen snappen hints niet, zijn niet subtiel etc.

Dat is zooooooo waar hahaha
Geen serieuze plannen in de zin van relatie oid, maar ik vind het wel weer leuk genoeg om binnenkort te daten

En dan stel ik inderdaad voor: jij, ik, hotelletje, morgenavond... be there!
quote:dipsy88 schreef op 20 april 2012 @ 09:17:

Oke, weer een update

Het is echt hilarisch, we hebben een zgn "goed gesprek" gehad, op plagende toon (lekker luchtig dus) waaruit blijk dat we elkaar verkeerd begrepen Ik wacht op zijn uitnodiging, hij wacht op mijn uitnodiging haha

Ik snap niet dat je maar doorgaat met flirten. Het leidt tot niks en hij wacht? Waarop dan? Je bent zo duidelijk in je belangstelling...

Laat het initiatief bij hem.

Maar nog beter: richt je op een leuke man, eentje die je wel wil, eentje die verliefd op je is, eentje die je op handen draagt, eentje waar je ook een toekomst mee hebt, eentje die je niet laat bidden en smeken, eentje waar jij nou een eens een goed gevoel over jezelf van krijgt ipv al die onzekere shit die je je nu op de hals haalt.

Wakker worden lieffie...dit gaat 'm zo niet worden!!
Wat een gedoe als je geen relatie wil maar alleen sex.... zou mij teveel negatieve energie kosten deze onzin.
London, Dipsy wil hem niet op het witte paard. Ze wil hem tussen de witte lakens...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven