Wat is normaal?

11-08-2016 16:32 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje confused...

Ben een man van begin 30 die tot twee jaar geleden een relatie had met een studiegenoot. Negen jaar samen, vijf jaar samengewoond, ontzettend fijne tijd gehad maar uiteindelijk waren we meer een soort van broer en zus dan partners. De passie was letterlijk voorbij maar we waren toen allebei tevreden met de 'zondagochtend'. Op een prettige en verstandige manier hebben we tenslotte toch besloten uit elkaar gegaan...

Sinds een jaar ontmoet ik via Tinder weleens vrouwen van eveneens begin 30 en ik merkte dat er naast de 'zondagochtend' nog meer bestaat. Hieraan was ik niet zo gewend...

Gisterenavond heb ik een date gehad (de 10e met haar inmiddels) met een vrouw van 34 die me dingen heeft laten beleven die ik me nooit had kunnen voorstellen. Passievol, handboeien, speeltjes, geen enkele schaamte voor elkaar, gewoon lekker en volkomen op ons gemak.

Mijn vorige dates zijn - in mindere mate - ook in een soortgelijke situatie gekomen. Situaties waarvoor ik me eigenlijk schaam. Heel anders dan mijn ex bij wie het na 1 keer gewoon klaar en goed was terwijl ik nu bijna letterlijk word gesmeekt of een 7e keer nog lukt...

Heb ik wellicht in mijn relatie iets verkeerd gedaan of is dit abnormaal?
quote:Thomas8383 schreef op 11 augustus 2016 @ 17:20:

Genieten zal ik! En wellicht dat ik me binnenkort ook nog weleens ergens voor zal schamen ;)

Uiteindelijk hoop ik wel oud te worden met een 'suffe' uf

Je hoopt oud te worden met een "suffe" uf?

Waarom niet dus juist met één van die mensen die wat minder suf zijn? En jou die glimlach op je gezicht toveren?

Waarom dat schamen?

Overigens niets mis met tevreden duffe seks elke zondag zou ik zeggen, maar waarom dan toch juist oud willen worden juist met een suffe uf?? Wat dat ook moge zijn. Daar had je het toch juist mee uitgemaakt?
Ik ben ook al een hele poos vrijgezel en gek op seks, maar ik wil juist helemaal geen samenwoon relatie en ook geen kinderen. Dus nee ik ga een man niet binden vanwege seks, ik vind seks gewoon heerlijk en geweldig. En als het leuk is dan is het leuk maar dan nog wil ik geen kinderen.

TO: Niet schamen! Echt niet nodig. En idd wat is normaal? Ik weet het niet, jij?
quote:Oudblond schreef op 11 augustus 2016 @ 17:16:

[...]

Goh en ik dacht nog wel dat vrouwen die wat levenservaring hebben, hun eigen lichaam goed kennen en in de fleur van hun leven verkeren zich vrij genoeg voelen om met volle teugen te genieten. Maar ze werken dus aan hun USP's om een meneer bij zich te houden en hem niet kwijt te raken aan een nog wildere tijgerin. Weer wat geleerd.

Er zijn onderzoeken, zoek maar eens.

En natuurlijk zijn er vrije vrouwen, en houden sommigen enorm van sex. Maar op de Eerste dates meteen anaal, rimmen, handboeien, etc... klinkt als niet perse heel gewoon.

Maargoed hier op viva zijn de extremen altijd normaal en de futiliteiten ineens een groot drama
Ik wilde overigens ook een behoorlijke tijd wel kinderen. Maar ik was wel ook nog eens degene die het condoom om wilde doen en niet die mannen.

Die mannen probeerden veelal volgens mij daarmee juist bewust of onbewust wél die kinderen te maken, ook buiten een vaste relatie juist om. Waren dat dan verkapte pogingen mij aan zich te binden?
quote:Thomas8383 schreef op 11 augustus 2016 @ 16:56:

Randstedelijke dames (?) zijn juist minder vrij dan Brabantse dames. Je hebt toch geen sex om een kerel vast te houden? zalig de onwetenden
quote:spectral schreef op 11 augustus 2016 @ 17:35:

[...]

Er zijn onderzoeken, zoek maar eens.

En natuurlijk zijn er vrije vrouwen, en houden sommigen enorm van sex. Maar op de Eerste dates meteen anaal, rimmen, handboeien, etc... klinkt als niet perse heel gewoon.

De onderzoeken zeggen dat vrouwen en mannen ongeveer evenveel van seks lijken te houden. Maar mannen zijn nog erg in het voordeel in de manier waarop hen seks in de media en voor hun genot specifiek alles aangeboden wordt.

De TO heeft het over zaken die overigens veel minder vaak voorkomen en niet per definitie duiden op de algemenere term waarin de onderzoeken gedaan worden over vrouwen die van seks houden in het algemeen.

Vrij in seks en van seks houden is heel iets anders verder dan gelijk de hele mikmak aan de rand. Dus dat TO dat verbindt met "vrij" en zich nu afvraagt of dat normaal zou zijn, is natuurlijk echt complete onzin, ik zou verwachten dat de meeste mensen wel weten dat dat niet geheel de standaard is.
quote:Deadpool schreef op 11 augustus 2016 @ 17:21:

Dit doen vrouwen om een man aan zich te binden?

Is het dan werkelijkwaar zo lastig voor te stellen dat er zat vrouwen zijn die seks gewoon leuk spannend en lekker vinden? O M G!

Hé bah, je vindt seks toch niet spannend en lekker? Ga je eens schamen zeg.

Nee maar serieus TO, waar maak je je zo druk over?
Waar schaam je je voor dan? Dat die 7de keer er alleen stof uitkomt?

Geniet ervan, wie weet is het je droomvrouw..
quote:HoesjeBoesje schreef op 11 augustus 2016 @ 18:05:

Waar schaam je je voor dan? Dat die 7de keer er alleen stof uitkomt?

Geniet ervan, wie weet is het je droomvrouw..Nee zijn droomvrouw is een "suffe uf" (wtf dat ook moge zijn)
Oja, suffe uf.. Juf? Muf? Duf?

Ik vind het heerlijk nieuwe spannende dingen te proberen. Begon ook pas na de 30
Ik denk inderdaad dat je in je relatie wel wat verkeerd hebt gedaan door ogenschijnlijk niet aan te geven dat je best wat wilde experimenteren op seks gebied.

Grote kans dat dat de zondagochtend routine prettig had kunnen doorbreken.

Maar, gefeliciteerd dat je nu na 2 jaar de big 7 heb mogen meemaken.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Balen, TO. Je weet nu dat er vrouwen zijn die van seks houden en dat er vrouwen zijn die seks toestaan. Die van de eerste soort zijn redelijk dun gezaaid, maar je wilt nooit meer iets anders.
Waarom hoop je oud te worden met een suffe uf?
quote:Amand schreef op 11 augustus 2016 @ 20:26:

Balen, TO. Je weet nu dat er vrouwen zijn die van seks houden en dat er vrouwen zijn die seks toestaan. Die van de eerste soort zijn redelijk dun gezaaid, maar je wilt nooit meer iets anders.Blijkbaar wel, want TO zegt te willen eindigen met een 'suffe uf'. whatever that may be...
Hij had 9 jaar een relatie met een zondagochtendmiep. Nu schaamt hij zich voor het hele scala aan handboeien van de afgelopen tijd, dat moest hij even kwijt op een forum en vraagt zich hier even vol trots en ergens met een grote glimlach af of er toch nog ergens wellicht iets anders had gekund in de relatie. Maar uiteindelijk wil hij nu van de 30-jarige vrouwen even volop gebruik maken zodat hij zich nog wat vaker kan schamen de komende tijd met een grote knipoog. Om daarna "uiteindelijk" toch echt wel oud te willen worden met een "suffe uf".
Kan iemand me vertellen wat een 'suffe uf' is?

Met een rondje googelen wordt ik niet veel wijzer.. Ik zie allemaal Duitse links en grappig genoeg ook dit topic. Dus een bestaande uitdrukking zal het wel niet zijn.
De enige google link als je zoekt op "suffe uf" is naar deze post.

Geen idee wat hij met deze mislukte typo bedoelde. Maar suffe is naar mijn idee wel een enigszins weliswaar suf maar toch standaard normaal Nederlands woord waar de gezapigheid vanaf druipt.
quote:Amand schreef op 11 augustus 2016 @ 20:26:

Balen, TO. Je weet nu dat er vrouwen zijn die van seks houden en dat er vrouwen zijn die seks toestaan. Die van de eerste soort zijn redelijk dun gezaaid, maar je wilt nooit meer iets anders.Eens.
Een relatie met een suffe uf lijkt me dan ook niet bijzonder aantrekkelijk.
Ik zie het zo voor me een hihi vent die grapt met een rode blos op zijn koontjes over wat hij nú toch weer heeft beleeft. Ondertussen date hij nu al 10 dates met een vrouw met handboeien waar hij "lekker zichzelf kan zijn". Om haar daarna toch weer aan de kant te zullen gaan zetten voor een "suffe uf" zodat hij deze schaamtevolle periode hihi toch weer achter zich kan laten na eens "de bloemetjes buiten te hebben gezet".

De schat.
Ja dat beeld zie ik nu ook
Thomas,

Je hebt 10 dates gehad met haar, dus je vindt haar leuk.

En wat is een suffe uf? Iemand die je partner is en misschien ook moeder van je kids? En verder niets...

Volgens mij heeft iedereen verschillende rollen. Partner van, moeder / vader, collega maar ook op het seksuele vlak ben je iemand. Een suffe uf of iemand die ervan geniet en geen gene kent. Houdt van experimenteren en nieuwsgierig is. Is dat normaal? Voor een suffe uf niet, voor iemand die veel uit het leven wil halen misschien wel.

En dat je ineens allemaal dingen meemaakt op seksueel gebied: geniet ervan! Het is dus niet raar, het is alleen anders dan je gewend was. En daarin ben je niet de enige hoor!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
TO kampt met het madonna-hoer complex. Hij wil wel een keer of 10 neuken met een geil poppetje maar degene die uiteindelijk zijn lapjes moet sudderen en zijn spruitjes moet prikken is madonna. Ook wel vrij vertaalt als suffe uf.

Hij is niet de enige hoor, ik hoor niks anders.

Het is alleen jammer dat het opgedroogde pruimpje maar een jaar of 3 volstaat, we lezen hier een potentiele vreemdganger waarschijnlijk.
In ieder geval iemand die 10 dates kan hebben met een vrouw terwijl hij weet dat hij toch uiteindelijk voor een suffe uf kiest en haar dan zal laten vallen. Noem het dan geen date maar wat gescharrel, het woord date, en zeker 10 dates, wekt verwachtingen op dat er daadwerkelijk toekomst in zit.

Maar hé, hij vindt dat hij ook wel recht heeft op genieten, ja dat zal hij, dat genieten. Daar heeft hij na die 9 jaar zondagochtendseks wel recht op natuurlijk...

En daarmee is inderdaad al het excuus geboren voor zijn toekomstige suffe uf, die de lapjes voor hem suddert en zijn spruitjes prikt, dat wordt dan die moeder van zijn kinderen, maar uiteindelijk doet een vent natuurlijk hihi, schaamtevol dat wel, het ergens fout als hij niet ook wat nog geniet in het leven.

Lang leve het Madonna-hoer complex. Waarin de vrouw geen recht heeft op vaste relaties als ze van seks houdt maar als excuus gezien wordt om het dieptreurige leven na, bij of voor de volgende suffe uf wat schaamtevol op te leuken. Je zal het maar zo slecht hebben als man zijnde met de brede glimlach en de knipoog op je gezicht.

Wat een wereldwoord dat uf trouwens, vooral in combi met suffe, ik zou zeggen er is een nieuw trendwoord gezet. De suffe uf!
Maar voor TO. Bij deze. Als je dan toch zo'n brede glimlach op je gezicht krijgt en je zo fijn jezelf kan zijn. Wat is daar dan mis mee? Ergens zit er in je nu de vraag of het in de toekomst anders kan dan in je eerste relatie. Maar blijkbaar is dit het toch ook niet helemaal dan.

Kun je voor jezelf achterhalen wat je nu eigenlijk wel wilt, weet je waarom je je zo schaamt en waarom je dit "daten" noemt als je uiteindelijk toch niet meer wil dan alleen dit met deze vrouw. Houd je daarmee haar of vooral jezelf mee voor de gek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven