Wat is normaal?

11-08-2016 16:32 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje confused...

Ben een man van begin 30 die tot twee jaar geleden een relatie had met een studiegenoot. Negen jaar samen, vijf jaar samengewoond, ontzettend fijne tijd gehad maar uiteindelijk waren we meer een soort van broer en zus dan partners. De passie was letterlijk voorbij maar we waren toen allebei tevreden met de 'zondagochtend'. Op een prettige en verstandige manier hebben we tenslotte toch besloten uit elkaar gegaan...

Sinds een jaar ontmoet ik via Tinder weleens vrouwen van eveneens begin 30 en ik merkte dat er naast de 'zondagochtend' nog meer bestaat. Hieraan was ik niet zo gewend...

Gisterenavond heb ik een date gehad (de 10e met haar inmiddels) met een vrouw van 34 die me dingen heeft laten beleven die ik me nooit had kunnen voorstellen. Passievol, handboeien, speeltjes, geen enkele schaamte voor elkaar, gewoon lekker en volkomen op ons gemak.

Mijn vorige dates zijn - in mindere mate - ook in een soortgelijke situatie gekomen. Situaties waarvoor ik me eigenlijk schaam. Heel anders dan mijn ex bij wie het na 1 keer gewoon klaar en goed was terwijl ik nu bijna letterlijk word gesmeekt of een 7e keer nog lukt...

Heb ik wellicht in mijn relatie iets verkeerd gedaan of is dit abnormaal?
De één vindt handboeien en zwepen heel normaal, de ander vindt het normaal om er met de Tweede Kerst een keer overheen te mogen. Normaal bestaat niet.
Oh dear, how sad, never mind.
Het is , hoewel zonde, best normaal om een verder prettige relatie in te laten kakken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Inderdaad, wat is normaal? Zolang je je ergens zelf goed bij voelt is het toch prima.
Normaal is dingen doen die je allebei leuk vindt. Wat die leuke dingen zijn, is aan jou.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 11 augustus 2016 @ 16:41:

Normaal is dingen doen die je allebei leuk vindt. Wat die leuke dingen zijn, is aan jou.+1
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ik dacht dat je je schaamde over je duffe seksleven met je ex, maar je schaamt je voor hoe het nu gaat ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Misschien moet ik mijn definititie van 'normaal' eens bijstellen inderdaad.

Heb in ieder geval nog nooit zo'n grote glimlach op mijn gezicht gehad als vandaag
Lees er maar eens stukjes over... er zijn onderzoeken naar gedaan.

Vrijgezelle vrienden van ons hebben dezelfde ervaringen als jij, vrijgezelle randstedelijke vrouwen van boven de 30 zijn seksueel enorm vrij... en dat schijnt te maken te hebben met het feit dat vrouwen van die leeftijd lastig mannen voor langere tijd aan zich kunnen binden.
Normaal is ook per partner verschillend. Precies dezelfde standjes of aantal keren is bij de ene partner leuk en normaal en bij de ander kun je je achteraf inderdaad wat generen.

Je moet gewoon je eigen gevoel aanhouden. Als jij het gewoon welletjes vind en een partner doet daar schamper over oid weet je genoeg.
Randstedelijke dames (?) zijn juist minder vrij dan Brabantse dames. Je hebt toch geen sex om een kerel vast te houden?
Waar ligt je schaamte nou eigenlijk precies?
Dat ik me tot dingen heb laten verleiden die ik nog nooit gedaan heb...
quote:Thomas8383 schreef op 11 augustus 2016 @ 17:02:

Dat ik me tot dingen heb laten verleiden die ik nog nooit gedaan heb...Poosje geleden heb ik me ertoe laten verleiden om postelein te eten. Had ik ook nog nooit eerder gedaan. Smaakte prima........
Heb laten verleiden? Met die vrijgevochten 34ster als boosaardig kwelwezen?

Hou es op joh. Doe dingen waar je je fijn bij voelt en ga niet achteraf lopen te miepen over schaamte. Genieten zul je!
quote:Hayek schreef op 11 augustus 2016 @ 17:06:

[...]

Poosje geleden heb ik me ertoe laten verleiden om postelein te eten. Had ik ook nog nooit eerder gedaan. Smaakte prima........Ik mag hopen dat je je de ogen uit je kop schaamt?
quote:Thomas8383 schreef op 11 augustus 2016 @ 16:56:

Randstedelijke dames (?) zijn juist minder vrij dan Brabantse dames. Je hebt toch geen sex om een kerel vast te houden?Er zijn heel veel vrijgezelle vrouwen in de randstad, dus ze moeten een unique selling point hebben, anders vliegen de mannen zo naar de volgende. En de meeste vrouwen van boven de 30 willen helemaal geen vrijgezel zijn, en wellicht zelfs snel aan kinderen beginnen.
quote:spectral schreef op 11 augustus 2016 @ 16:47:

Lees er maar eens stukjes over... er zijn onderzoeken naar gedaan.

Vrijgezelle vrienden van ons hebben dezelfde ervaringen als jij, vrijgezelle randstedelijke vrouwen van boven de 30 zijn seksueel enorm vrij... en dat schijnt te maken te hebben met het feit dat vrouwen van die leeftijd lastig mannen voor langere tijd aan zich kunnen binden.Que. Ik ben ruim onder de dertig en seksueel heel erg vrij. En bezet, met een scharrel on the side.
probeer dan ook vooral schorseneren ;)
quote:Rooss4.0 schreef op 11 augustus 2016 @ 17:08:

[...]

Ik mag hopen dat je je de ogen uit je kop schaamt?Ja, ik open er binnenkort een topic over. Ik twijfel over de pijler, wordt het eten of psyche?
quote:spectral schreef op 11 augustus 2016 @ 17:08:

[...]

Er zijn heel veel vrijgezelle vrouwen in de randstad, dus ze moeten een unique selling point hebben, anders vliegen de mannen zo naar de volgende. En de meeste vrouwen van boven de 30 willen helemaal geen vrijgezel zijn, en wellicht zelfs snel aan kinderen beginnen.

Goh en ik dacht nog wel dat vrouwen die wat levenservaring hebben, hun eigen lichaam goed kennen en in de fleur van hun leven verkeren zich vrij genoeg voelen om met volle teugen te genieten. Maar ze werken dus aan hun USP's om een meneer bij zich te houden en hem niet kwijt te raken aan een nog wildere tijgerin. Weer wat geleerd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
ik vind 'normaal' meestal niet leuk genoeg, lijkt me dat jij nu 'mazzel' hebt getroffen.

Prima toch?

en schaamte, serieus? waarvoor??

zo lang het safe, sane en consensual is.... no worries
Lorem Ipsum
Genieten zal ik! En wellicht dat ik me binnenkort ook nog weleens ergens voor zal schamen ;)

Uiteindelijk hoop ik wel oud te worden met een 'suffe' uf
Dit doen vrouwen om een man aan zich te binden?

Is het dan werkelijkwaar zo lastig voor te stellen dat er zat vrouwen zijn die seks gewoon leuk spannend en lekker vinden? O M G!
quote:spectral schreef op 11 augustus 2016 @ 17:08:

[...]

Er zijn heel veel vrijgezelle vrouwen in de randstad, dus ze moeten een unique selling point hebben, anders vliegen de mannen zo naar de volgende. En de meeste vrouwen van boven de 30 willen helemaal geen vrijgezel zijn, en wellicht zelfs snel aan kinderen beginnen.

Ik ben al heel lang vrijgezel en ik hou van seks. Dat feit alleen zorgt nou niet bepaald dat ik mannen bij mij houd. Meestal kiezen de mannen waar ik mee date, voor mij en na mij, voor vrouwen die uiteindelijk helemaal niet van seks houden en zijn ze heel blij als ze er een keer bij haar overheen mogen met die Kerst maar daar blijven ze wel jarenlang in vaste relaties bij.

Ik heb dus eerder juist een omgekeerde correlatie kunnen vinden tussen een man "aan me binden" en de mate waarin ik van seks houd. Dat is gedoemd te mislukken. Ze blijven echt wel een tijdlang in mijn buurt voor de leuk maar niet voor die vaste relatie waarbij ze ook dan graag nog verder rondkijken tijdens hun vrijelijke uurtjes met mij. Dus ik noem mijn zin in seks allesbehalve een selling point maar ook niet iets wat ik ga laten specifiek om een man dan maar wel aan me te binden door mijzelf op het droge te gooien.

Mijn idee is dat veel mannen nog steeds liever een soort van preutse vrouw zoeken als moeder voor hún kinderen die dan voor hem die seks dan af en toe maar eens over heeft en hem wellicht ooit in de toekomst een goed excuus geeft om te proberen of hij anderen, waaronder mij de vrijgezelle vrouw, zou kunnen verleiden in het kader dat hij er thuis niet overheen mag en zij dan toch wel bij hem blijft omdat ze verder het ook niet buiten de deur zoekt en hij nu toch zo zielig is. Maar ik ben dan geen optie om moeders de vrouw voor te verlaten.

Laten we zeggen dat zowel jouw als mijn stuk psychologie van de koude grond zijn, maar het is in ieder geval de omgekeerde ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven