Wat is normaal?

11-08-2016 16:32 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje confused...

Ben een man van begin 30 die tot twee jaar geleden een relatie had met een studiegenoot. Negen jaar samen, vijf jaar samengewoond, ontzettend fijne tijd gehad maar uiteindelijk waren we meer een soort van broer en zus dan partners. De passie was letterlijk voorbij maar we waren toen allebei tevreden met de 'zondagochtend'. Op een prettige en verstandige manier hebben we tenslotte toch besloten uit elkaar gegaan...

Sinds een jaar ontmoet ik via Tinder weleens vrouwen van eveneens begin 30 en ik merkte dat er naast de 'zondagochtend' nog meer bestaat. Hieraan was ik niet zo gewend...

Gisterenavond heb ik een date gehad (de 10e met haar inmiddels) met een vrouw van 34 die me dingen heeft laten beleven die ik me nooit had kunnen voorstellen. Passievol, handboeien, speeltjes, geen enkele schaamte voor elkaar, gewoon lekker en volkomen op ons gemak.

Mijn vorige dates zijn - in mindere mate - ook in een soortgelijke situatie gekomen. Situaties waarvoor ik me eigenlijk schaam. Heel anders dan mijn ex bij wie het na 1 keer gewoon klaar en goed was terwijl ik nu bijna letterlijk word gesmeekt of een 7e keer nog lukt...

Heb ik wellicht in mijn relatie iets verkeerd gedaan of is dit abnormaal?
Ik kan TO niet serieus nemen.

Echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Vraag me trouwens af of je ex niet van sex hield of dat jullie dit niet bij elkaar hebben kunnen wakker maken? Voor hetzelfde geld beleeft je ex ook de meest hete nachten nu en weet ze niet wat ze meemaakt en denkt ze dat jij ook niet te porren was voor betere bedtijden.

Het kan leeftijd zijn (en het gevoel van vrijer te zijn hierin) dat jij (maar misschien ook zij?) dat je nu pas je seksuele identiteit ontdekt. Dat is op zichzelf geen vreemd gegeven. Ik ervaar het eerder andersom in mijn 20 jarige relatie. In den beginnen hebben we de meest wilde extreme dingen gedaan, maar kinderen, drukke banen en toch ook wel de voorspelbaarheid, hebben van ons seksleven een keurig gemiddelde gemaakt met inderdaad ook die zondagochtend seks. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat dit wel weer terugkomt
quote:aquarium schreef op 19 augustus 2016 @ 00:18:

Vraag me trouwens af of je ex niet van sex hield of dat jullie dit niet bij elkaar hebben kunnen wakker maken? Voor hetzelfde geld beleeft je ex ook de meest hete nachten nu en weet ze niet wat ze meemaakt en denkt ze dat jij ook niet te porren was voor betere bedtijden.

dat kan ja, het is toch iets tussen 2 mensen en voor haar was TO misschien niet spannend genoeg. als die haar vleugels uitslaat gaat ze ook lekker experimenteren hoor.
quote:HuLang schreef op 17 augustus 2016 @ 10:09:

[...]

Ik vermoedde al "die heeft echt té veel tijd", maar dat wordt meestal niet geapprecieerd als opmerking.

Ik lees enkele seksueel vrije vrouwen die, aan de hand van wat uit de context getrokken woorden en zinsdelen uit TO's OP en reacties, samen een verhaal ineen puzzelen van hoe en wat TO's bedoelingen zouden kunnen zijn, tot het besluit komen dat hij wel een Madonna/hoer complex zal hebben (met als extra bonus zelfs potentiële vreemdganger. Uiteraard, wie niet?) en dan over de rooie gaan bij hun vermoeden dat TO seksueel vrije vrouwen niet als relatiemateriaal ziet, wat blijkbaar hun eigen ervaring lijkt te bevestigen!

Nou kan jij het nóg zo vermakelijk (proberen te) brengen, maar bovenstaand is wat mij betreft de essentie van jouw deelname aan dit topic. Wrang en (weer wat mij betreft) onjuist, maar als je op een dergelijke gefrustreerde manier een topic met een leuke ondertoon naar je toe trekt, kan je maar beter nog wat van de zon genieten.

@TeLang

Vrouwen houden ongeveer net zoveel van seks als mannen. Dus die vrouwen expliciet als "enkele seksueel vrije vrouwen" noemen die hier zouden reageren, vind ik enigszins raar.

Bepaalde zinnen betekenen iets door hun woordgebruik. Argumentatie om iets anders te bedoelen of iets anders in een zin te zien, daarvoor staat natuurlijk altijd vrijheid door jou, of beter nog door TO zelf, om zaken die niet kloppen aan te geven. Als iets toch uiteindelijk iets anders had moeten betekenen dan de woorden daadwerkelijk inhouden.

Argumentatie dus, niet weer één of andere zin in het kader van "een vrouw zegt wat terug en verval ik tot de categorie dat ze dan ongesteld zou zijn". Dat is altijd zo afgezaagd.

TO verstaat iets anders onder seksueel vrij, namelijk de handboeien en smeken om een zevende keer. Echt, daar zit een hele wereld nog tussen van vrouwen die gewoon van seks houden en echt niets met handboeien en 7 keer hebben of maar willen. En daar dan gefrustreerd door zouden raken dat ze zo'n vent niet hebben. Volgens mij mis je bepaalde belangrijke zinnen in mijn posts die nou niet bepaald er op wijzen dat ik ook maar enigszins geinteresseerd ben daarin. Ik dacht dat dat toch wel héél erg duidelijk was.

En oh jawel hoor, soms is dat best irritant, een man die thuis een relatie heeft of had en dan gaat lopen klagen dat hij er nooit op mag en dan denkt dat jij jou als single vrouw wel als tussendoortje kan gebruiken, zowel tijdens zijn relatie of als tussendoortje tot de volgende relatie, omdat hij zo zielig is of was. Maar echt, die handboeien mogen ze van mij houden en geef ik vol plezier graag aan hun huidige of toekomstige "uf" om hem thuis vast te ketenen als hij eigenlijk toch niet weg wil van de suffe "uf" maar zichzelf zelfs bij schaamte niet in kan houden. Maar dat ik dát irritant vind, steek ik ook niet onder stoelen of banken. Dat is juist de hele bedoeling van wat ik schrijf. Naast dat ik hoopte dat er daadwerkelijk wél een vraag in zijn post nog zou zitten in plaats van die algemene mededeling. Omdat hij toch wel redelijk zoekende of anders een erg groot verschil beschrijft tussen wat hij wil en uiteindelijk gaat doen.

De enige die over de rooie gaat ben jij, en dat voor een vent waar je echt geen medelijden mee hoeft te hebben, hij heeft inmiddels vast alweer een aantal keren met handboeien gespeeld en een onnoemelijk aantal smeekbedes aangehoord. TO heeft de tijd van zijn leven. Iets wat hij graag nog zo een tijdje door wil brengen. Dan kan je wel allemaal heel erg voor hem opkomen dat de arme man allerlei bedoelingen aangepraat zouden worden als is mij nog niet duidelijk door wie, maar uiteindelijk gaat hij toch weer voor de suffe "uf".

Jezelf daar zo over opwinden en zo ontzettend voor deze zo zielige man opkomen, lijkt me echt niet goed voor je hart.

Er valt verder weinig in dit topic te schrijven omdat TO naast zijn 3 alinea's bevattende openingspost, hooguit 1 enkele nietszeggende zin er tussendoor gooide en nergens dieper op ingaat. Dééd hij dat maar.

"Misschien moet ik mijn definititie van 'normaal' eens bijstellen inderdaad.

Heb in ieder geval nog nooit zo'n grote glimlach op mijn gezicht gehad als vandaag"

"Randstedelijke dames (?) zijn juist minder vrij dan Brabantse dames. Je hebt toch geen sex om een kerel vast te houden?"

"Dat ik me tot dingen heb laten verleiden die ik nog nooit gedaan heb..."

"probeer dan ook vooral schorseneren ;)"

"Genieten zal ik! En wellicht dat ik me binnenkort ook nog weleens ergens voor zal schamen ;)

Uiteindelijk hoop ik wel oud te worden met een 'suffe' uf :)"

Zijn afloop staat al vast. En zijn huidige situatie is één grote glimlach.

Relax, het topic was kort, een algemene mededeling van TO zoals jij verwoordde heeft zoiets ook meestal tot gevolg, maar wordt zo wel nog weer langer natuurlijk...
Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor. TO schept gewoon op over zijn capaciteit om 7 keer klaar te kunnen komen en verbloemt dat met veel gezucht en zogenaamd geschaam.

Niets nieuws onder de zon .
quote:iris1969 schreef op 19 augustus 2016 @ 17:33:

Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor. TO schept gewoon op over zijn capaciteit om 7 keer klaar te kunnen komen en verbloemt dat met veel gezucht en zogenaamd geschaam.

Niets nieuws onder de zon .

Ja, en dat moeten wij hier op het forum lezen en begrijpen en liefdevol hem in zijn armen sluiten dat hij zich niet hoeft te schamen hoor voor die seks met een grote glimlach. De arme man, die het hier zo zwaar heeft met zijn vraag of hij in zijn relatie iets verkeerds gedaan heeft nog wel liefst. Schaam schaam, zucht zucht. Wat lijdt hij er toch onder dat ze blijven smeken en die handboeien, nou zeg. Och arme.

Ik geloof overigens dat hij toch nét niet die zevende keer nog haalde omdat ze daar om (blijven) smeken.

En dan moeten wij hier als Vivavrouwen beamen of dit abnormaal is of niet? Jawel, daar lenen we ons voor. Kom maar op, dan gaan we heel liefdevol dit aanhoren. Goed gedaan hoor jongen, man? Top! Knap hoor. Serieus...

En dát moest hij natuurlijk persé kwijt op een forum. Met één of ander sausje van schaamte en gezucht. Oh oh wat heeft die arme man het zwaar... echt een heel zwaar en serieus topic. Ik moet me nu echt schámen dat ik dit topic naar me toe zou hebben getrokken.

Er was natuurlijk nog heel veel meer door anderen over te zeggen... de arme, arme man. Stel je voor zeg, dat je daar nu persé graag voor op wilt komen in hoe serieus deze arme man wel niet lijdt onder het feit dat een aantal "seksueel vrije vivadames" hem weinig, of juist veel diepere, mij niet bepaald duidelijk, bedoelingen zouden "verwijten nog maar liefst" met onze posts.
Ach laat die man toch lekker in zijn waan.

Ik ken een geweldig scene in Big Bang Theory waarin Raj zucht en steunt omdat hij het zoooo zwaar heeft met 2 vriendinnen tegelijkertijd. Iedereen had allang door dat hij gewoon aan het opscheppen was .
quote:iris1969 schreef op 19 augustus 2016 @ 19:10:

Ach laat die man toch lekker in zijn waan.

Ik ken een geweldig scene in Big Bang Theory waarin Raj zucht en steunt omdat hij het zoooo zwaar heeft met 2 vriendinnen tegelijkertijd. Iedereen had allang door dat hij gewoon aan het opscheppen was .

Ah daar kijk ik ook graag naar, omdat de overdrijving er in, het juist zo leuk maakt. Heerlijk. Raj, die nog geen woord kan zeggen in de buurt van een vrouw en zich eerst laveloos moet drinken. De mannen die ondanks hun grote beperkingen toch daadwerkelijk aan de vrouw geraken, het heel hoog op hebben over trouw en ze al blij zijn als ze maar 1 vrouw kunnen krijgen en ze dan als stuudjes alsnog in zo'n parket verzeild raken van twee trouwen. En dan inderdaad het opscheppen, heerlijke satire.

Satire wordt gewaardeerd. De arme stakkers dan maar een beetje laten lullen hoe erg het wel niet is met twee vrouwen, hoe zwaar het leven wel niet is. Ze worden daar overigens ook niet gespaard. Howard is called "clogzilla" omdat hij het toilet verstopte bij Emily, hij had haar al voor Raj gedate en is toen stiekem weggevlucht van haar toilet nog zonder gedag te zeggen omdat hij zich te erg schaamde.

Ze kunnen wel wat hebben.

Overigens vond ik Vijftig tinten grijs écht heel erg slecht.
Te erg voor woorden dat boek. In pure frustratie tegen de muur gegooid. Zo niet sexy zo'n psychopaat met seksuele issues .
En die herhalingen. Elke keer opnieuw en opnieuw. Weer een vrouw die nog smeekte om een zevende keer. Oh wacht dat is een ander schrijfsel. Maar wéér dezelfde handelingen zich een heel hoofdstuk lang herhaalden. En herhaalden. Ik kan best wel tegen slechte boeken, of films, of series, maar er zit toch een limiet aan. Het boek sloeg echt helemaal nergens op, het had kop noch staart.

Maar ik vroeg me zomaar af of het iets voor TO zou kunnen zijn, er zijn er zat die er mee weglopen en na het lezen van juist dát boek alsnog de handboeien in de toyshop hebben gehaald schijnbaar.
Oh ja al haar orgasme die als sterretjes uiteen spatten of zoiets .

En inderdaad rende alle ingekakte huisvrouwtjes daarna massaal naar de seksshop. Toch leuk voor die middenstanders .
quote:iris1969 schreef op 19 augustus 2016 @ 19:50:

Oh ja al haar orgasme die als sterretjes uiteen spatten of zoiets .

En inderdaad rende alle ingekakte huisvrouwtjes daarna massaal naar de seksshop. Toch leuk voor die middenstanders .

Ja zoiets ja... ik ben even gelukkig vergeten hoe dat nou precies omschreven werd, maar het was te zijïg voor woorden en dan dat soort termen ook elke keer precies hetzelfde.

Leuk voor de middenstanders én TO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven