Wie heeft ervaring met de Womolia Vibrator?
vrijdag 17 oktober 2008 om 17:11
dinsdag 21 oktober 2008 om 13:29
Ik zou hem niet aanschaffen. Ik heb een ander model gehad. Maar die is inmiddels met de vuilnisman mee.
Ik vond hem niet echt geweldig. Nadeel is ook dat ie constant op de oplader moet. Er kunnen geen baterijen in.
Tweemaal voorgekomen dat ik hem wou gebruiken en dat de accu leeg was. Nou dát is pas frustrerend.
Ik vond hem niet echt geweldig. Nadeel is ook dat ie constant op de oplader moet. Er kunnen geen baterijen in.
Tweemaal voorgekomen dat ik hem wou gebruiken en dat de accu leeg was. Nou dát is pas frustrerend.
dinsdag 21 oktober 2008 om 13:36
dinsdag 21 oktober 2008 om 13:49
quote:leveke schreef op 21 oktober 2008 @ 13:29:Ik vond hem niet echt geweldig. Nadeel is ook dat ie constant op de oplader moet. Er kunnen geen baterijen in.
Tweemaal voorgekomen dat ik hem wou gebruiken en dat de accu leeg was. Nou dát is pas frustrerend.Ik heb hem al in een la gegooid voordat de accu de eerste keer leeg was, dus daar heb ik nooit last mee gehad
Hij is wel KCA trouwens, dus niet echt met de vuilman meegeven. Is ook wel een drempel, dat je hem als KCA moet inleveren als je er klaar mee bent.
Tweemaal voorgekomen dat ik hem wou gebruiken en dat de accu leeg was. Nou dát is pas frustrerend.Ik heb hem al in een la gegooid voordat de accu de eerste keer leeg was, dus daar heb ik nooit last mee gehad
Hij is wel KCA trouwens, dus niet echt met de vuilman meegeven. Is ook wel een drempel, dat je hem als KCA moet inleveren als je er klaar mee bent.
dinsdag 21 oktober 2008 om 22:37
ik heb geen ervaring met de Womolia al hoor ook ik iedereen over dit haast mythische apparaat.....Ik vind m persoonlijk ook niet mooi maar ja uiterlijk zegt niet altijd alles
Ik heb de ouderwetse Pocket Rocket , superr goedkoop en gewoon keigoed....
Mocht je m toch willen dan heb ik m hier "goedkoop" zien staan.....
Ik hou me aanbevolen voor je ervaring mocht je m kopen
Ik heb de ouderwetse Pocket Rocket , superr goedkoop en gewoon keigoed....
Mocht je m toch willen dan heb ik m hier "goedkoop" zien staan.....
Ik hou me aanbevolen voor je ervaring mocht je m kopen
donderdag 23 februari 2012 om 09:14
zondag 12 augustus 2012 om 21:27