Wie herkent dit?

03-09-2012 11:12 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezers,

Na een huwelijk van 25 jaar, ben ik inmiddels 3 jaar alleenstaande mama.

Wat ik nooit had durven dromen is toch gebeurd, ik ben smoor

Nu mijn vraag, qua sex is het even aftasten natuurlijk, mijn exman was zeer dominant en ik daardoor erg passief. Deze man is totaal anders en is wat terughoudend en tamelijk initiatiefloos. Nu neem ik de touwtjes in handen en ik geniet....

Ik vraag me af of iemand van jullie zo'n type man herkent, heel voorzichtig en zelf pas echt geniet als de vrouw ook geniet? Ik vermoed namelijk dat hij zich niet wil opdringen aan mij en zich daarom mss wat terughoudend opstelt. Bestaan er zulke mannen?
Natuurlijk bestaan zulke mannen. Mannen zijn er in allerlei soorten en maten, net als vrouwen... Duh....
Gewoon lekker doorgenieten en niet teveel over nadenken!
Ja die bestaan, ik ben er zo eentje.

Duidelijk zijn, laten merken wat je wilt en dat je hem wilt. Als dat maar duidelijk is komt hij vanzelf over de brug.
quote:Some_One schreef op 03 september 2012 @ 11:14:

Natuurlijk bestaan zulke mannen. Mannen zijn er in allerlei soorten en maten, net als vrouwen... Duh....dit
Ik snap zulke vragen dus echt niet he. Je kan zelf toch ook wel bedenken dat niet alle mannen (of vrouwen) hetzelfde zijn?
Is er iets mis met het feit dat je zelf de touwtjes in handen neemt?

Ik dacht dat we al in 2012 aangekomen waren. Dus is het niet meer vreemd dat een vrouw verteld wat er (in bed) gaat gebeuren.

Of wil je graag als toen met je ex liever passief blijven?
Some_one, mss zeg ik het niet goed,tuurlijk begrijp ik wel dat niet elke man hetzelfde is, maar het zal vast te maken hebben met mn eigen beetje onzekerheid hierover. Ik was niets anders gewend dat een zeer dominante man en niet alleen in bed. Dat ik nu iemand heb getroffen die zo totaal anders is dat ik gewoon wat bevestigingen zoek bij mensen die dit herkennen.

Zeb, bedankt voor je eerlijke antwoord! Ik ben dol op hem en dat merkt hij vast wel in bed. Dus mss komt hij ook wel los daardoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven