YesYesYes!!:D

29-06-2012 20:55 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!!

Ik ben zo blij waardoor ik het even moet delen! Aantal maanden geleden hier nog gepost over mijn seksleven dat echt niet meer lekker liep.. Al meer dan een jaar is het ( voor mij iig) een drama en vriendlief dacht hier anders hoor, geen zin, moe je kent het wel..

Gisteren na een jaar ineens heerlijke passievolle seks gehad, echt het was overweldigend!! Kon wel janken hihi!

Ik heb zo'n idee dat door het vele praten eindelijk bij hem is doordrongen dat het veranderen moet, en eindelijk komt ook van zijn kant de moeite.

Nu hoop ik dat dit niet bij eenmalig blijft, al ben ik er stiekem bang voor dat ik weer een teleurstelling erbij kan schrijven op mijn lijstje.. Volgende ochtend vriendje afscheidskus gegeven met de woorden dan ik het heerlijk vond, maar wil er express niet te veel aandacht aan schenken, wie weet dat dat weer afschrikt?

Hoe denken jullie hier mee om te moeten aan? Ik ben door het dolle heen zo blij maar wil vriend niet forceren om volgende keer weer zo'n prestatie te 'moeten' leveren..
Had je je ogen dicht? (moet denken aan het verhaal "eerlijk oversteken" van Roald Dahl)
" al ben ik er stiekem bang voor dat ik weer een teleurstelling erbij kan schrijven op mijn lijstje.."

Waarom meteen van het slechtste uitgaan?
Omdat ik al zo vaak teleurgesteld ben in het verleden als het om seks gaat.. Nu zit dat negatieve er denk ik een beetje ingebakken..
Je kan er toch gewoon met hem over praten? Als het al een jaar een drama is en opeens out of the blue is het enorm gepassioneerd dan zou ik toch echt wel uit nieuwsgierigheid vragen hoe dat zo komt..

Ik bedoel, dat hij weet dat jij het anders wilde is 1, maar dat zijn lichaam/gevoel ineens meewerkt is een tweede.. Dat gaat niet zomaar..
Kan je hem niet vragen wat er voor hem veranderd is waardoor het nu ineens zo fantastisch was?

Dan kan je dat vasthouden en kunnen er nog vele sessie volgen

Open communiceren en ook gewoon lekker DOEN!

Veel plezier :D
Ja, misschien moet ik dat ook maar gewoon doen.. Maar omdat we al zoooo vaak hierover gepraat zijn we het praten een beetje moe.. Probeer daarom er niet te groot ding van maken waardoor er straks geen druk op ligt.. Hoop dat het daardoor steeds vaker vanzelf gaat! ( als je nog begrijpt wat ik bedoel ;))

Maar goed, ik hoop dat dit niet de laatste keeris idd!
quote:kwebbelt schreef op 29 juni 2012 @ 22:53:

Maar goed, ik hoop dat dit niet de laatste keeris idd!

Misschien was er ook iets anders aan jou waardoor het nu ineens anders was? Als dat zo is, kan je het makkelijker zo houden natuurlijk.

En bijhouden, als ik te lang geen seks heb, heb ik ook steeds minder zin. Als een kampvuurtje dat aangewakkerd moet blijven.
dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven