Zin in seks

04-10-2011 23:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een drukke alleenstaande moeder van 22 die de draad weer aardig opgepakt heeft.

Na een best moeilijke relatie van 5 jaar met de vader van mijn zoontje, zijn wij nu een aantal maanden uit elkaar. Iets wat misschien al eerder had gemoeten..

Nou zou je denken.. ''even genieten'' van het alleen zijn na een lange slopende relatie.

Maar nee.. Ik sta in het begin van een nieuwe relatie die uit jaren vriendschap me plots overvalt.. En weet dus eigenlijk nu pas hoe het wel kan..

Alleen 1 ding.. Seks..

Met mijn ex zat er een behoorlijke sleur in en door behoorlijk keer op keer gekwetst te zijn door hem, had ik vaak geen zin en liet het maar af en toe gewoon gebeuren om er vanaf te zijn..

Nou heb ik dus kort geleden seks gehad met mijn nieuwe vlam..

Ik raak gewoon niet meer zo opgewonden zoals ik vind hoe het hoort.. klinkt misschien afgezaagd. Het gaat allemaal een beetje langs me op, kan me niet helemaal laten gaan en ontspannen.. Ondanks dat ik stapel gek ben op hem. Seks voelt gewoon niet meer belangrijk voor me.. Lekker knuffelen en strelen vind ik prettiger dan de ''daad'' zelf..

Zal dit nog komen? Is dit de ware ik? Of moet ik het weer opnieuw leren?

Ik ben dus met de pil gestopt omdat ik daar behoorlijk depri op reageerde. Had verwacht dat mijn seksuele gevoelens misschien hierdoor zou toenemen..

Ik weet 't ff niet meer..

Komt iemand dit bekend voor?

Alvast bedankt..
Volgens mij een klassieke rebound. Je bent denk ik heel veel te snel weer in iets nieuws gestapt.

Geen idee waarom, maar ik denk dat als het goed zou zitten, je wel zin zou hebben in seks.

Zeker na zo'n lange relatie en het feit dat jij zo jong bent, zou ik als ik jou was, zeker eerst een jaar nemen om je leven op orde te brengen en eerst eens gelukkig te worden met jezelf en je kind.
Inderdaad jong, maar vroeg volwassen..

Na 5 jaar lang oplopende agressie, drank, drugs en mezelf wegcijferen mis je al zoveel in een relatie dat wanneer je een daadwerkelijk goed persoon treft je daar ook wel behoefte aan hebt.. Eigenlijk waren we 5 jaar bij elkaar.. Maar was het al een tijd niets meer..

Alles voelt zo goed en gaat vanzelf en is niet vreemd..

Alleen ''het'' stukje seks niet..
Is er aantrekkingskracht? Heb je veel behoefte om hem aan te raken? Wind dat je wel op?
Ben je misschien emotioneel en lichamelijk niet gewoon doodop door het éénouderschap en die slopende relatie?

En anders mist de chemie misschien. Dat kan ook, dan is hij leuk, maar niet opwindend voor jou.
Ja er is aantrekkingskracht! En ja vind 't heerlijk om te knuffelen en aan te raken.. Maar nee, word daar niet zo opgewonden van dat ik denk.. Ja ik heb zin! En hoe verder ik ga.. Het komt ook niet.. Terwijl ik de hele dag aan 'm denk, en niet kan wachten tot hij bij me is. Ingewikkeld?
Ja wel wat ingewikkeld, maar ook weer heel simpel: kijk het eventjes aan en beslis dan hoe belangrijk je dit vindt.
Misschien is dat ook het beste!!

Dankjewel!
Vertrouw je hem? En als je hem niet vertrouwd, heb je daar dan het meest last van tijdens de sex? Onbewust. Waardoor je niet kunt genieten en je laten gaan. Je ex kon je niet vertrouwen, die had het niet goed met je voor. En misschien dat je dan moeite hebt met dichtbij laten, intiem zijn? Het is niet gek als je weer moet leren te vertrouwen. En te weten dat je echt een goede jongen en goede relatie verdiend!

Ik zeg maar wat, misschien zit ik er wel grandioos naast. Maar dit is wat als eerste in mij op kwam na het lezen van je OP.
Ik ben geen ervaringsdeskundige hoor, integendeel. Maar zou het zo kunnen zijn dat je je vervelende (of nare) ervaringen uit je vorige relatie eerst moet laten bezinken en een plaats moet geven (even pas op de plaats moet maken) voordat je je kunt openstellen voor een nieuwe relatie? Je bent stapelgek op je nieuwe vriend zeg je, maar je hebt nog wel dat spreekwoordelijke rugzakje uit je vorige relatie bij je. En dat rugzakje moet eerst leeg, anders weegt het zo zwaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven